Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διεθνές Συνέδριο-Learning from the Extremes: Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»!-Πρόσκληση για υποβολή περιλήψεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διεθνές Συνέδριο-Learning from the Extremes: Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»! – Πρόσκληση για υποβολή περιλήψεων εργασιών σε εκπαιδευτικούς, επιστήμονες, ερευνητές/τριες. 

Διεθνές Συνέδριο-Learning from the Extremes

Ανακοίνωση

Διεθνές συνέδριο με τίτλο: «Learning…from the Extremes!» (Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»!)

Learning from the Extremes International Conference

«Learning…from the Extremes! »

(Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»!)

19 και 20 Ιανουαρίου 2024, Αθήνα, Ελλάδα

Τοποθεσία: Ελληνογερμανική Αγωγή, Παλλήνη, Αττική

1η Ανακοίνωση για Υποβολή Περιλήψεων Εργασιών

Στο πλαίσιο του έργου «Learning from the Extremes» (https://learningfromtheextremes.eu) το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ως Συντονιστής του Έργου, συνδιοργανώνει με την Ελληνογερμανική Αγωγή και τη Science View, διεθνές συνέδριο με τίτλο: «Learning…from the Extremes!» (Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»!) στην Αθήνα, στις 19 και 20 Ιανουαρίου 2024, στις εγκαταστάσεις της Ελληνογερμανικής Αγωγής στην Παλλήνη, Αττικής.

Η πρόσκληση για υποβολή περιλήψεων εργασιών απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, επιστήμονες, ερευνητές/τριες και υπεύθυνους/ες χάραξης πολιτικής οι οποίοι/ες ενδιαφέρονται να παρουσιάσουν καινοτόμες προοπτικές για την εκπαίδευση καθώς και πρακτικές που έχουν πραγματοποιηθεί σε διάφορα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, απαντώντας στα κάτωθι ερωτήματα / θεματικές του συνεδρίου:

Πώς μπορούν οι σχολικές μονάδες να μεταμορφωθούν σε κοιτίδες και επιταχυντές καινοτομίας ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ σχολείων και τοπικών κοινοτήτων;

Η πληθώρα των ψηφιακών τεχνολογιών και εφαρμογών που είναι διαθέσιμες μπορούν να συμβάλουν στην βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας; Ποιες είναι η κατάλληλες πρακτικές για αυτό;

Πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να αποκτήσουν τις κατάλληλες ψηφιακές δεξιότητες;

Πώς μπορεί να αναπτυχθεί η κουλτούρα του Ανοιχτού Σχολείου;

Ποιες είναι και πώς μπορούν να εμπλουτιστούν οι ψηφιακές πολιτικές στη σχολική εκπαίδευση;

Πώς μπορούν εργαλεία αναστοχασμού να υποστηρίξουν την καινοτομία και τη συστημική αλλαγή στα σχολεία;

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να καταθέσουν Περιλήψεις Εργασιών μέχρι τις 26 Νοεμβρίου 2023. Μπορείτε να δείτε τη διαδικασία κατάθεσης εδώ: https://learningfromtheextremes.eu/abstract-submissions/.

Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι χωρίς κόστος και απαιτείται εγγραφή. Μπορείτε να εγγραφείτε εδώ: https://learningfromtheextremes.eu/lfe-international-conference-registration/.

Το συνέδριο θα μεταδίδεται και ζωντανά μέσω διαδικτύου (livestreaming).

Η γλώσσα του συνεδρίου είναι η αγγλική και στους/στις συμμετέχοντες/ουσες θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.

Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα του συνεδρίου: https://learningfromtheextremes.eu/international-conference/.

Δείτε επίσης

Συνέδριο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών: “Ειδικές επιστήμες”-Aπό Παρασκευή 1 έως και Κυριακή 3.12.2023 στην Πάτρα

Επιμορφωτικά Προγράμματα ΚΕΑΤ: Εκπαίδευση και μαθητές με Αναπηρία όρασης στο σύγχρονο ελληνικό εκπ/κό πλαίσιο 

 ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας: 1ο Βραβείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης/Digital Gov Award 2022 στην Κατηγορία “Καλύτερη Νέα Ιδέα”

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply