Διεθνές Συνέδριο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών: «Εκπαιδευτικοί οργανισμοί μάθησης» – Στις 30.06 έως 02.07.2023 – Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά διαδικτυακά μέσω Zoom.
Διεθνές Συνέδριο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών
39ο Διεθνές Διαδικτυακό Συνέδριο Ανθρωπιστικών και Kοινωνικών Επιστημών με θέμα «Εκπαιδευτικοί οργανισμοί μάθησης»
Οργάνωση, Διοίκηση και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Μονάδων
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και η ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα
Γλωσσική επιθετικότητα και γλωσσικός ρατσισμός
30/6 έως 2/7/2023
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά διαδικτυακά μέσω Zoom και θα μεταδοθεί στο κανάλι του Ι.ΠΟ.Δ.Ε. στο Youtube: https://www.youtube.com/@ipodegr5328 για ελεύθερη παρακολούθηση.
Δηλώσεις συμμετοχής: Eισηγητών μέχρι 25/06/2023
Aκροατών μέχρι 27/06/2023
Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: http://ipode.gr/conference/ Email: synedria@ipode.gr Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2610993855
Ακολουθεί η σχετική Ανακοίνωση
Ανακοίνωση
39ο Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Εκπαιδευτικοί οργανισμοί μάθησης»
Το Ινστιτούτο Πολιτισμού, Δημοκρατίας και Εκπαίδευσης διοργανώνει το 39ο Διεθνές Συνέδριο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών με θέμα «Εκπαιδευτικοί οργανισμοί μάθησης» στις 30/6 έως 2/7/2023.
Το συνέδριο θα μεταδοθεί διαδικτυακά μέσω Zoom για εισηγητές και ακροατές, καθώς επίσης και από το κανάλι του Ινστιτούτου Πολιτισμού, Δημοκρατίας και Εκπαίδευσης στο Youtube: ipode gr έτσι, ώστε, όσοι επιθυμούν, να έχουν τη δυνατότητα να το παρακολουθήσουν ελεύθερα.
Το 39ο Διεθνές Συνέδριο θα επικεντρώσει τις εργασίες του σε τρία βασικά και επίκαιρα θέματα της εκπαίδευσης, τα οποία είναι τα εξής:
1. Τις μεθόδους οργάνωσης, εξέλιξης, διοίκησης και βελτίωσης των εκπαιδευτικών οργανισμών μάθησης για την αποτελεσματικότερη ανάπτυξη και λειτουργία τους. Ανέκαθεν το σχολείο, με τις όποιες ατέλειες και τις αδυναμίες του, αποτελούσε οργανισμό μάθησης, αφού στην όποια διαδικασία μάθησης συμμετείχαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους μαθητές μέχρι τους εκπαιδευτικούς, το λοιπό προσωπικό, τους γονείς, τα σχετικά συμβούλια, την τοπική αυτοδιοίκηση κ.λπ.. Η συμμετοχή αυτή δεν λειτουργούσε φυσικά πάντα με τον πιο αποτελεσματικό και πιο ενδεδειγμένο τρόπο. Στη σύγχρονη εποχή όλο και περισσότερο γίνεται αποδεκτό πως μια ολοκληρωμένη και συντονισμένη συμμετοχή και λειτουργία όλων των εμπλεκομένων θα αναβαθμίσει τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς μάθησης. Σε αυτή την κατεύθυνση επιδιώκει να συμβάλει το παρόν συνέδριο με την πρόταση για συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος.
2. Τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τις Πρακτικές για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας, που παραμένουν διαρκώς επίκαιρα θέματα, λόγω των συνεχών μεταναστευτικών ροών διεθνώς, της ύπαρξης της διαρκώς ανανεούμενης και συμπληρούμενης ελληνικής διασποράς, αλλά και της διεθνικότητας που χαρακτηρίζει την ελληνική γλώσσα. Οι προσπάθειες από την ελληνική πολιτεία για έλεγχο των συνόρων και διευθέτηση του ζητήματος μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των διεθνών συμφωνιών είναι διαρκείς. Η προσωρινή παραμονή ορισμένων μεταναστών στη χώρα μας αλλά και η μόνιμη εγκατάσταση κάποιων άλλων, αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα για την ελληνική εκπαίδευση. Η ελληνική διασπορά και η διεθνικότητα της ελληνικής γλώσσας ως μητέρας των ρομανικών γλωσσών, η οποία διδάσκεται σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε κέντρα διά βίου μάθησης σε πολλές χώρες του κόσμου, αποτελεί, επίσης, ένα θέμα εθνικής σημασίας για την εκπαίδευση και την εκπαιδευτική πολιτική.
3. Τη γλωσσική επιθετικότητα, τον γλωσσικό ρατσισμό αλλά και γενικότερα το πρόβλημα της επιθετικότητας και την εκδήλωση αυξημένων κατά πολύ βίαιων συμπεριφορών πολιτών όλων των ηλικιών, που γίνεται όλο και συχνότερη τις τελευταίες δεκαετίες. Τα σχετικά αναλυτικά προγράμματα, τα οποία είναι απαραίτητα για να συμβάλουν στην ανάσχεση των προβλημάτων αυτών, βρίσκονται επίσης στο επίκεντρο του διεθνούς αυτού διαλόγου. Οφείλουμε, να ενσκήψουμε σε αυτά τα προβλήματα, να αναζητήσουμε τα αίτια –κοινωνικά, ψυχολογικά, πολιτικά– τις διαδικασίες ανάπτυξής τους και να συγκροτήσουμε τις μεθόδους αντιμετώπισής τους. Με τον τρόπο αυτό θα διατυπωθούν νέες προτάσεις για να διαμορφωθούν νέα αναλυτικά προγράμματα προς αυτή την κατεύθυνση.
Καθίσταται, λοιπόν, φανερό ότι το συνέδριο αποκτά ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και την πολιτική γενικότερα και αφορά άμεσα στη δημιουργία ενός καινούριου οράματος για την εκπαίδευση, το οποίο θα αποτελέσει αφετηρία για μια νέα επανεκκίνηση προς αυτές τις κατευθύνσεις.
Τα πρακτικά από την παρουσίαση των εισηγήσεων του συνεδρίου θα σταλούν σε όλες τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας κυρίως όμως στους πολιτικούς φορείς του. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: http://ipode.gr/conference/.
Δείτε επίσης
Ανάληψη υπηρεσίας νέων Διευθυντών σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας-Πρωτόκολλο παράδοσης/παραλαβής
Ωράριο υποψηφίων Διευθυντών: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Παιδείας | Εγγραφο
Κλειστά σχολεία δευτεροβάθμιας λόγω εκλογών Παρασκευή 23 και Δευτέρα 26.06.2023-Ποια εξαιρούνται
Οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών τώρα! | Αρθρο
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/diethnes-synedrio-anthrwpistikwn-kai-koinwnikwn-epistimwn-ekpaideytikoi-organismoi-mathisis/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.