Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διεθνής διάκριση της Ελλάδας στην εκπαιδευτική πολιτική, μετά τη βράβευση για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διεθνής διάκριση της Ελλάδας στην εκπαιδευτική πολιτική, μετά τη βράβευση για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Στην Συμβουλευτική Ομάδα Υψηλού Επιπέδου (High Level Advisory Group) του ΟΗΕ, συμπεριλήφθηκε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Διεθνής διάκριση της Ελλάδας στην εκπαιδευτική πολιτική

Στην Συμβουλευτική Ομάδα Υψηλού Επιπέδου (High Level Advisory Group) για τον 4.7 Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, συμπεριλήφθηκε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός περιλήφθηκε στην εν λόγω επιτροπή

κατόπιν πρότασης των κ.κ. Stefania Giannini, Αναπληρώτριας Γενικής Διευθύντριας της UNESCO, αρμόδιας για θέματα εκπαίδευσης και Καθηγητή Jeffrey Sachs, Προέδρου του Δικτύου του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την Αειφόρο Ανάπτυξη (SDSN).

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ

η συμπερίληψη της Υπουργού αποτελεί μεγάλη επιτυχία για τη χώρα μας και μέσω αυτής η εκπαίδευση στην Ελλάδα, με τα βραβευμένα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο Εργαστήρια Δεξιοτήτων, αναγνωρίστηκε ότι κινείται δυναμικά σε αυτή την κατεύθυνση, εξασφαλίζοντας στα παιδιά της χώρας όλα αυτά τα εφόδια που τους είναι απαραίτητα για να αποτελέσουν ενεργούς, υπεύθυνους πολίτες του κόσμου.

Η συγκεκριμένη Ομάδα ξεκίνησε τις εργασίες της

το Δεκέμβριο του 2020, ως μία διεθνής πρωτοβουλία που προάγει τη συνεργασία μεταξύ ηγετών, ακαδημαϊκών, οργανώσεων πολιτών και επιχειρήσεων, προκειμένου να επιταχύνει την επίτευξη του στόχου 4.7 παγκοσμίως.

Ο στόχος αυτός επιδιώκει ως το 2030

τη διασφάλιση ότι όλοι οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τη γνώση και θα καλλιεργήσουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για να προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, μέσω, μεταξύ άλλων, της εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη και τον βιώσιμο τρόπο ζωής, τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ισότητα των φύλων, της προαγωγής της κουλτούρας της ειρήνης και της μη-βίας, της ταυτότητας του παγκόσμιου πολίτη, καθώς και μέσω της αναγνώρισης της πολιτιστικής ποικιλομορφίας και της συμβολής του πολιτισμού στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Δείτε επίσης

Νέα Προγράμματα Σπουδών-Παρουσίαση: Από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας
Νέα Προγράμματα Σπουδών-Επιμόρφωση: Ξεκινά εντός Νοεμβρίου
Πρόγραμμα Σπουδών Ιστορίας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου
Πρόγραμμα σπουδών Θρησκευτικών των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου

Δείτε ακόμη

Εκθεση ΑΔΙΠΠΔΕ 2021: “Σχολικά Εγχειρίδια: Από τη Θεωρία στα Κριτήρια Αξιολόγησης”
ΔΟΕ: Παράνομες εντολές προς στελέχη εκπαίδευσης από ΥΠΑΙΘ για την αξιολόγηση
Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: “Είναι κακό που τα παιδιά κάνουν μάθημα στα σχολεία τους με τους δασκάλους και συμμαθητές τους;”
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση