Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διευκρινίσεις αξιολόγησης Εργαστηρίων Δεξιοτήτων | Εγγραφο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διευκρινίσεις αξιολόγησης Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Εγγραφο Υπουργείου Παιδείας προς Ημερήσια, Εσπερινά Γυμνάσια, Γυμνάσια ΕΑΕ και Γυμνάσια ΕΝΕΕΓΥ-Λ της χώρας.

Διευκρινίσεις που αφορούν στην αξιολόγηση του διδακτικού αντικειμένου/μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων“, παρέχονται με το υπ. αριθμ. πρωτ. 8690/Δ2/28/28-1-2022 έγγραφο της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζ. Μακρή, το οποίο απεστάλη στις Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπ/σης και στα Ημερήσια, Εσπερινά Γυμνάσια, Γυμνάσια ΕΑΕ και Γυμνάσια ΕΝΕΕΓΥ-Λ της χώρας.

Σύμφωνα με το έγγραφο

1ον. Το διδακτικό αντικείμενο/μάθημα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» εντάσσεται στην τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ’) των μαθημάτων του Γυμνασίου, σύμφωνα με το άρθρο 122 του ν. 4876/2021 (Α΄ 251).

2ον. Η βαθμολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών γίνεται με ακέραιους αριθμούς η οποία απορρέει από την περιγραφική αξιολόγηση.

Δείτε το περιεχόμενο του εγγράφου
ΘΕΜΑ: Δίνονται διευκρινίσεις

Κατόπιν ερωτημάτων που έχουν υποβληθεί στην υπηρεσία μας και αφορούν στην αξιολόγηση του διδακτικού αντικειμένου/μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» και λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 2/13-01-2022) σας διευκρινίζουμε τα εξής:

Το διδακτικό αντικείμενο/μάθημα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» εντάσσεται στην τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ’) των μαθημάτων του Γυμνασίου, σύμφωνα με το άρθρο 122 του ν. 4876/2021 (Α΄ 251).

Η βαθμολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών γίνεται με ακέραιους αριθμούς, όπως ορίζεται στην παρ. 2 του άρθρου 2 του π.δ.465/1981 (Α΄ 129), η οποία απορρέει από την περιγραφική αξιολόγηση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην με αρ. πρωτ. 114660/ΓΔ4/15-09-2021 Υ.Α. (Β΄ 4676).

Οι διδάσκοντες/ουσες να ενημερωθούν ενυπόγραφα.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Διευκρινίσεις για την αξιολόγηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Αξιολόγηση μαθητών στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Εργαστήρια δεξιοτήτων-Γυμνάσια ΕΑΕ και ΕΝΕΕΓΥΛ: Σε εφαρμογή το άρθρο 122 του ν. 4876/2022 για ένταξη διδακτικής ενότητας 

Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση