Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δικαιολόγηση απουσιών μαθητών που συνοικούν με άτομα με σοβαρό νόσημα-Μάθημα εξ αποστάσεως | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δικαιολόγηση απουσιών μαθητών που συνοικούν με άτομα με σοβαρό νόσημα-Μάθημα με Εξ ΑΕ: Τροποποίηση ΚΥΑ της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζ. Μακρή και του Υπουργού Υγείας κου Β. Κικίλια.

Δικαιολόγηση απουσιών μαθητών

Με την υπ. αριθμ. 43274/ΓΔ4 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζ. Μακρή και του Υπουργού Υγείας κου Β. Κικίλια τροποποιείται η 14109/ΓΔ4/05-02-2021 ΚΥΑ με θέμα

“Σύσταση και συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για μαθητές/τριες που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα, προκειμένου οι μαθητές/τριες αυτοί να συμμετάσχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση” (Β ́ 455).

Με την τροποποίηση ρυθμίζεται η δικαιολόγηση των απουσιών, κατά το πρώτο και δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-2021 των μαθητών/τριών κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας, στην οποία η εκπαιδευτική διαδικασία πραγματοποιείται δια ζώσης και οι οποίοι δεν πάσχουν οι ίδιοι/ίδιες από κάποιο σοβαρό νόσημα πλην όμως συνοικούν με άτομα, τα οποία ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου σχετικά με τη λοίμωξη COVID – 19.

Οι μαθητές/τριες αυτοί συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η δικαιολόγηση των απουσιών γίνεται ύστερα από αιτιολογημένη απόφαση ειδικής επιστημονικής Επιτροπής.

Αναλυτικά η ΚΥΑ
Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε

την υπό στοιχεία 14109/ΓΔ4/05-02-2021 κοινή απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργού Υγείας «Σύσταση και συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για μαθητές/τριες που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα, προκειμένου οι μαθητές/τριες αυτοί να συμμετάσχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση» (Β ́ 455) ως εξής:

1. Η παρ. 1α του άρθρου 1 της υπό στοιχεία 14109/ΓΔ4/ 05-02-2021 κοινής απόφασης αντικαθίσταται ως εξής:
«1. α) Η δικαιολόγηση των απουσιών, κατά το πρώτο και δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-2021

των μαθητών/τριών κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας, στην οποία η εκπαιδευτική διαδικασία πραγματοποιείται δια ζώσης και οι οποίοι δεν πάσχουν οι ίδιοι/ίδιες από κάποιο σοβαρό νόσημα πλην όμως συνοικούν με άτομα, τα οποία ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου σχετικά με τη λοίμωξη COVID – 19, γίνεται ύστερα από αιτιολογημένη απόφαση ειδικής επιστημονικής Επιτροπής, αποτελούμενης από τα πέντε (5) κάτωθι αναφερόμενα μέλη και τους αντίστοιχους αναπληρωματικούς αυτών.

Οι ανωτέρω μαθητές/τριες μετά την απόφαση της παραπάνω Επιτροπής δύνανται να παρακολουθούν μαθήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τις κείμενες διατάξεις.».

2. Το άρθρο 3 της υπό στοιχεία 14109/ΓΔ4/05-02-2021 κοινής απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρη-σκευμάτων και του Υπουργού Υγείας, αντικαθίσταται ως εξής:

«Οι Διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων ενημερώνουν τους μαθητές/τριες της παρ. α του άρθρου 1 για τη συμμετοχή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέχρι την έκδοση της απόφασης της παραπάνω επιστημονικής Επιτροπής.

Οι γονείς/κηδεμόνες και οι συγγενείς μέχρι δευτέρου βαθμού

ευθέως ή εκ πλαγίου των μαθητών/τριών και στην περίπτωση που οι μαθητές/τριες είναι ενήλικοι, υποβάλλουν στη διεύθυνση της οικείας σχολικής μονάδας, με κάθε πρόσφορο μέσο, αίτηση – υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 περί δικαιολόγησης των απουσιών κατά το δεύτερο τετράμηνο λόγω συνοικήσεως με άτομο ή άτομα που πάσχει/ουν από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, όπως τούτα περιγράφονται, όχι περιοριστικά, στο άρθρο 2.

Μαζί με την ως άνω αίτηση – υπεύθυνη δήλωση

οι παραπάνω ενδιαφερόμενοι/ες προσκομίζουν σε σφραγισμένο φάκελο το σύνολο των δικαιολογητικών που έχουν εκδοθεί από δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας που αποδεικνύουν ότι το συνοικούν με αυτούς πρόσωπο πάσχει από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενα νοσήματα του άρθρου 2.

Παράλληλα, προσκομίζεται εκ μέρους των συνοικούντων προσώπων υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986, δια της οποίας δηλώνουν ότι επιθυμούν η Επιτροπή του άρθρου 1 να προβεί στην επεξεργασία των φακέλων τους για τους σκοπούς που αναφέρονται στην περ. α του άρθρου 1.

Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων

ειδικών κατηγοριών οι παραπάνω φάκελοι με τα δικαιολογητικά αποστέλλονται σφραγισμένοι και χωρίς καθυστέρηση στην Επιτροπή του άρθρου 1, με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας της οικείας σχολικής μονάδας, μέσω της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για όσους εκ των ανωτέρω έχουν υποβληθεί δικαιολογητικά

για τις απουσίες του πρώτου τετραμήνου και δεν έχει επέλθει μεταβολή στην κατάσταση της υγείας των συνοικούντων ατόμων, δεν απαιτείται η επανυποβολή δικαιολογητικών».

3. Στην υπό στοιχεία 14109/ΓΔ4/05-02-2021 κοινή απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργού Υγείας προστίθεται άρθρο 5 ως εξής:

«Άρθρο 5

Οι μαθητές/τριες, μέχρι την έκδοση των αποτελεσμάτων της προαναφερθείσας Επιτροπής, εντάσσονται υποχρεωτικά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενώ όσοι/όσες μαθητές/μαθήτριες έχουν ενταχθεί ήδη στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπό στοιχεία 14109/ΓΔ4/05.02.2021 (Β ́ 455) κοινής απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργού Υγείας, συνεχίζουν να παρακολουθούν μαθήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τις κείμενες διατάξεις.».

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπό στοιχεία 14109/ΓΔ4/05-02-2021 (Β ́ 455) κοινή απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργού Υγείας.

Δείτε σε μορφή pdf την Τροποποίηση της ΚΥΑ για μαθητές που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό υποκείμενο νόσημα, για συμμετοχή στην ΕξΑΕ

Δείτε επίσης

Εμβολιασμός εκπαιδευτικών: Την Τετάρτη 21 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα για να κλείνουν ραντεβού
Ενημέρωση για υποχρεωτικό self test σε μαθητές, εκπ/κούς, ΕΕΠ-ΕΒΠ, λοιπό προσωπικό | Εγκύκλιος
Self test-Αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης: Η Κοινή Υπουργική Απόφαση με όλες τις λεπτομέρειες της διαδικασίας

Δείτε ακόμη

Ζέττα Μακρή: Τηλεκπαίδευση για μαθητές θετικούς στον κορονοϊό-Δεν θα παίρνουν απουσίες
15 ερωτήσεις και απαντήσεις για τη δια ζώσης επαναλειτουργία των Λυκείων και το self-testing
Μαγιορκίνης-self test: Λιγότερο από 1 στα 1.000 τα ψευδώς αρνητικά-Μεγάλη η επιτυχία του προγράμματος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση