“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δηλώσεις Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής: Πλαίσιο εφαρμογής | Απόφαση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δηλώσεις Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής: Εως 10/02/2020 – Πλαίσιο εφαρμογής  με Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη.

Δηλώσεις Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής

Με την υπ αριθμ. 15696/Δ2/04-02-2020 Απόφασή της η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη καθορίζει το πλαίσιο για την απόκτηση Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής.

Για τον σκοπό αυτό και τον ορθό και έγκαιρο προγραμματισμό των τμημάτων, καλούνται οι γονείς/κηδεμόνες τωνμαθητών/τριών που φοιτούν στη Γ  ́Γυμνασίου και επιθυμούν τη συμμετοχή των παιδιών τους στο πρόγραμμα να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους, συμπληρώνοντας τη συνημμένη δήλωση και παραδίδοντάς την στο σχολείο μέχρι την Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020.

Δείτε τη Δήλωση Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής

Δείτε την Απόφαση

Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής στο πλαίσιο της Πράξης «Πιλοτικές Παρεμβάσεις υποστήριξης Πιστοποίησης μαθητών Γ΄ τάξης Γυμνασίου για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής ΚΠπ, σχολικό έτος 2019-2020»

1. Με τον όρο Υποστήριξη Πιστοποίησης για την απόκτηση Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής νοείται η παρακολούθηση από τον μαθητή/τρια της Γ ́Γυμνασίου ενός αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας στο μάθημα της Πληροφορικής, προκειμένου να προετοιμαστεί για Εξετάσεις Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής.

2. Στο τμήμα Υποστήριξης Πιστοποίησης συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες της Γ ́ τάξης του Γυμνασίου που επιθυμούν να προετοιμαστούν για εξετάσεις απόκτησης του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής.

Σκοπός

3. Σκοπός του Τμήματος Υποστήριξης Πιστοποίησης του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής είναι η απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, με απώτερο στόχο οι εκπαιδευόμενοι να επιτυγχάνουν την πιστοποίηση και αναγνώριση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων για περαιτέρω μάθηση και εργασία.

4. Η Υποστήριξη της Πιστοποίησης αρχίζει να λειτουργεί όπως ορίζεται από τη σχετική εγκύκλιο έναρξης που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κάθε σχολικό έτος και λήγει με τη λήξη του διδακτικού έτους.

Διάρκεια

Η διάρκεια της διδακτικής ώρας ορίζεται σε σαράντα πέντε (45) λεπτά ανά τμήμα Υποστήριξης.

Η διδασκαλία μπορεί να πραγματοποιείται και σε συνεχόμενο δίωροκαι πραγματοποιείταιμετά την 6ηδιδακτική ώρα σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ ́ τάξης Γυμνασίου.

Τα Τμήματα

Δύνανται να λειτουργήσουν τμήματα πέραν του σχολικού ωραρίου.

Η διδασκαλία των μαθημάτων δεν διεξάγεται στις διακοπές και στις αργίες σύμφωνα με το άρθρο 2 της με αρ. πρωτ. 79942/ΓΔ4/21-05-2019(Β ́ 2005).

Τις ημέρες που πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις, τα μαθήματα μπορούν να διεξάγονται.

Επιλογή-συμμετοχή των μαθητών/τριών

5.Η επιλογή-συμμετοχή των μαθητών/τριών στα τμήματα μαθημάτων Υποστήριξης γίνεται μετά από σχετική ενημέρωση και αίτηση των γονέων και κηδεμόνων.

Δ/ντές

Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων συλλέγουν τις αιτήσεις και καταχωρίζουν τον αριθμό των ενδιαφερόμενων μαθητών ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου https://schools.espa.minedu.gov.gr/kpp,χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του επίσημου λογαριασμού της σχολικής μονάδας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο(όνομα χρήστη και κωδικό του λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της σχολικής μονάδας).

ΔΔΕ

6. Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού λάβουν τα αρχεία με τους ενδιαφερόμενους μαθητές ανά Διεύθυνση, που θα τους αποστείλει η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ, προχωρούν σε επεξεργασία ηλεκτρονικών αρχείων των Σχολικών Μονάδων και στη συνέχεια σε καθορισμό των τμημάτων Υποστήριξης Πιστοποίησης για το ΚΠπ.

7. Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας εποπτεύει τμήμα ή τμήματα Υποστήριξης τα οποία λειτουργούν μέχρι και την 7η ώρα.

Στη σχολική μονάδα στην οποία λειτουργεί τμήμα ή τμήματα Υποστήριξης μετά την 7η ώρα, με απόφαση του Διευθυντή της οικείας Δ/νσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης, ορίζεται Επόπτης Τμημάτων Υποστήριξης, που μπορεί να είναι ο Διευθυντής ή ένας εκπαιδευτικός της Σχολικής Μονάδας…

…Δείτε τη συνέχεια στην Απόφαση 15696/Δ2/04-02-2020

Δείτε επίσης

Νέα ειδική πρόσκληση για πρόσληψη αναπληρωτών: Αιτήσεις έως και Τετάρτη 12/02/2020
Αξιολόγηση: Οι φάσεις υλοποίησης σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας
Κεραμέως για διορισμούς ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πρώτη φορά διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ στην Ειδική Αγωγή
Νέο νομοσχέδιο Παιδείας: Τι διατάξεις θα περιλαμβάνει – Ανακοινώσεις Κεραμέως
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση