Τρίτη, 18 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δήλωση Φίλη για το 50%+1 κρουσμάτων για να κλείσει μια τάξη: Η Υπ. Παιδείας να πάρει πίσω τη ρύθμιση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Δήλωση Φίλη για το 50%+1 κρουσμάτων για να κλείσει μια τάξη: Η Υπουργός Παιδείας να πάρει πίσω τη ρύθμιση-“Ποιος γονέας θα στείλει το παιδί του σε αυτό το υγειονομικό ναρκοπέδιο όσα τεστ κι αν διενεργούνται;”.
Δήλωση Νίκου Φίλη για το «50%+1» κρουσμάτων για να κλείσει μια τάξη

Επανειλημμένα με δηλώσεις μου έχω ζητήσει από την υπουργό Παιδείας να πάρει πίσω τη ρύθμιση του 50%+1 νοσούντων μαθητών προκειμένου να κλείσει ένα τμήμα. Μόλις χθες από το βήμα της Βουλής έκανα την ίδια έκκληση.

Δυστυχώς, η  υπουργός των κλειστών σχολείων και πανεπιστημίων,

η υπουργός της υγειονομικής ανασφάλειας, επιμένει πεισματικά στο αντίθετο. Όπως επιμένει στο να μην ακολουθεί τη διαρκή προτροπή του ΕΟΔΥ και πολλών ειδικών για εξεύρεση χώρων, ώστε να αραιώσουν οι τάξεις. Από την πρώτη μέρα.

Σήμερα ο προβληματισμός για το 50%+1 τέθηκε δημόσια από μέλος της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων.

Καλούμε την κυβέρνηση να ακούσει,

όχι τον ΣΥΡΙΖΑ ή τον Φίλη, αλίμονο, αυτό θα το θεωρούσε… πλήγμα του «κύρους» της, αλλά τους ειδικούς επιστήμονες.

Είναι παράλογο και άκρως επικίνδυνο

σε ένα τμήμα 25 παιδιών για παράδειγμα, να πρέπει να νοσήσουν τα 13 για να κλείσει, ενώ με 10 ή με 12 κρούσματα να μένει ανοιχτό. Ποιος γονέας θα στείλει το παιδί του σε αυτό το υγειονομικό ναρκοπέδιο όσα τεστ κι αν διενεργούνται; 

Ποιος νοσηρός πολιτικός εγκέφαλος συνέλαβε αυτή την εξοργιστική ιδέα; Ποιοι παίζουν με την υγεία των παιδιών και τη διασπορά του ιού στην ευρύτερη κοινότητα;

Τονίζω και πάλι ότι

πρέπει να ληφθούν όλα τα μέτρα, προκειμένου τα σχολεία να παραμείνουν ανοιχτά και να ανοίξουν επιτέλους και τα πανεπιστήμια.

Δείτε επίσης

Εγγραφο: Επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού στο σχολείο-Οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ
ΦΕΚ: Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021-Μέτρα covid για σχολεία-ΣΔΕ-ΙΕΚ-ΚΔΒΜ-Φροντιστήρια-ΚΞΓ-Βιβλιοθήκες-ΓΑΚ
ΦΕΚ: Νέο Πρωτόκολλο κορονοϊού στις σχολικές μονάδες-Αρχές Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων

Πριν φύγετε

Βουλή: Ερώτηση για τις ομάδες αυξημένου κινδύνου εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ομάδες αυξημένου κινδύνου-νέο ΦΕΚ: Τι ισχύει για τους υπαλλήλους του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυτές
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply