Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δήλωση Χριστόφορου Βερναρδάκη για αντικοινοβουλευτική στάση της Yπουργού Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δήλωση Χριστόφορου Βερναρδάκη για την αντικοινοβουλευτική στάση της Yπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως.

Δήλωση Χριστόφορου Βερναρδάκη
για την αντικοινοβουλευτική στάση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως

 “Γνωρίζουμε εδώ και καιρό ότι η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανάγει την αδιαφάνεια και τον αυταρχισμό σε μοντέλο άσκησης διοίκησης. Όμως, πλέον, στην αδιαφάνεια και τον αυταρχισμό προστίθεται η πρωτοφανής αντικοινοβουλευτική της στάση.

Συγκεκριμένα:

Στις 22-Οκτ-2020 της ζητήθηκαν για δεύτερη φορά με κοινοβουλευτική ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων τα πρακτικά και οι εισηγήσεις της Επιστημονικής Επιτροπής σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, τις αποστάσεις των μαθητών και τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη. Η πρώτη φορά ήταν στις 31-Αυγ-2020.

Δεν κατέθεσε κανένα σχετικό έγγραφο και επιπλέον, ούτε την πρώτη ούτε τη δεύτερη φορά, δικαιολόγησε, όπως υποχρεούται, τη μη-κατάθεση εγγράφων.

Αναγκάστηκε μετά την πρώτη αναπάντητη ερώτηση να έρθει στη Βουλή για σχετική επίκαιρη ερώτηση. Ούτε και εκεί ανταποκρίθηκε.

Παρά το γεγονός ότι κατά τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης είχε δεσμευθεί κατόπιν προτροπής και του Προεδρείου της Βουλής ότι θα καταθέσει τα πρακτικά και τις εισηγήσεις, τμήματα μάλιστα των οποίων εμφανιζόταν να διαβάζει μέσα στη Βουλή!

Επομένως:

Είτε δεν υπάρχουν πρακτικά και εισηγήσεις, οπότε η κα Κεραμέως ψεύδεται για τα περί «ομοφώνων εισηγήσεων» και περιπαίζει τη Βουλή διαβάζοντας κείμενα τα οποία εμφανίζει ως «πρακτικά», είτε υπάρχουν πρακτικά και εισηγήσεις και αρνείται να τα καταθέσει, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για δημόσια έγγραφα μεγάλης σημασίας για τη δημόσια υγεία και ασφάλεια. Και στις δύο περιπτώσεις η ευθύνη της είναι πλέον τεράστια.

Ας διαλέξει η ίδια τι ακριβώς ισχύει.

Στις 29-Οκτ-2020 της ζητήθηκε με κοινοβουλευτική ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων η εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για την κατάργηση των προγραμμάτων σπουδών της Ιστορίας του 2019, καθώς και η επιστημονική αξιολόγηση των καταργούμενων προγραμμάτων σπουδών.

Η εισήγηση του ΙΕΠ αποτελεί προϋπόθεση για την κατάργηση σχολικών προγραμμάτων σπουδών.

Η ημερομηνία πέρασε εξίσου άπρακτη. Η υπουργός ούτε απάντησε ούτε κατέθεσε έγγραφα ούτε δικαιολόγησε τη μη-κατάθεση εγγράφων, όπως υποχρεούται από τον Κανονισμό της Βουλής.

Η κα Κεραμέως επιδεικνύει ανοικτά αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά, παραβιάζοντας θρασύτατα τον Κανονισμό της Βουλής και μην τηρώντας ούτε καν τα προσχήματα μιας τυπικής απάντησης.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει. Έχουν προηγηθεί και άλλα πολλά παρόμοια περιστατικά καταφανούς υποτίμησης του Κοινοβουλίου και του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Είμαι αναγκασμένος να καταγγείλω αυτήν την πρωτοφανή πρακτική -που μάλιστα προέρχεται από υπουργό που έχει βουλευτική ιδιότητα- και να ενημερώσω τον Πρόεδρο της Βουλής και τη Διάσκεψη των Προέδρων για τη λήψη των όποιων μέτρων προβλέπονται για την προστασία της Βουλής”.

Δείτε σχετικά

Απάντηση Νίκης Κεραμέως σε επίκαιρη ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ για την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών

Δείτε επίσης

Κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία γενικής και ειδικής αγωγής: Ερώτηση στη Βουλή από 47 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ
Προσλήψεις-αμοιβές διδασκόντων ΕΑΠ: Ερώτηση στη Βουλή από 32 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ
Εκθεση ΑΣΕΠ 2019: Oι λεπτομέρειες των εκπ/κών Προκηρύξεων-Στοιχεία-Πορεία-Διαδικασία-Απολογισμός
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση