Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δημοτικό σχολείο Πραμάντων: Αναφορά στη Βουλή για την υποβάθμισή του

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δημοτικό σχολείο Πραμάντων: Αναφορά στη Βουλή επιστολή του Δημάρχου Βορείων Τζουμέρκων Γιάννη Σεντελέ με τίτλο: “Υποβάθμιση Δημοτικού Σχολείου Πραμάντων”, από την κα Μερόπη Τζούφη του ΣΥΡΙΖΑ.

Να μην υποβαθμιστεί το Δημοτικό Σχολείο Πραμάντων από τριθέσιο σε διθέσιο, ζητά η κα Μερόπη Τζούφη Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας και Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, από την Υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως.

Η Βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατέθεσε ως κοινοβουλευτική αναφορά την επιστολή του Δημάρχου Βορείων Τζουμέρκων Γιάννη Σεντελέ με τίτλο: “Υποβάθμιση Δημοτικού Σχολείου Πραμάντων”, ζητώντας από την Υπουργό Παιδείας να επανεξετάσει την απόφασή της και να ενημερώσει άμεσα τη δημοτική αρχή και την τοπική κοινωνία.

Όπως τονίζει η κα Μερόπη Τζούφη:

“η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, αντί να προσλάβει αναπληρωτές, υποβαθμίζει και συγχωνεύει τμήματα και σχολεία κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Τα τεχνάσματα για την εξοικονόμηση πόρων είναι σε βάρος των μαθητών και πρέπει να σταματήσουν τώρα”.

Τέλος, επισημαίνει ότι:

“το Υπουργείο Παιδείας αγνοεί τις ιδιαιτερότητες των ορεινών και απομακρυσμένων περιοχών, υπονομεύει τις προσπάθειες της τοπικής κοινωνίας και των νέων οικογενειών που ζητούν ποιοτική εκπαίδευση για τα παιδιά τους”.

Δείτε επίσης

Ερώτηση στη Βουλή: Προβλήματα προσβασιμότητας στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας
Ειδικά Σχολεία Ιωαννίνων: Να προσληφθεί προσωπικό-Να επιλυθεί το στεγαστικό πρόβλημα
Τζούφη-Παράλληλη στήριξη: Περικοπές για εξοικονόμηση πόρων και προσωπικού, σε βάρος της εκπαίδευσης
Ζέτα Μακρή-Παράλληλη στήριξη: 125% αύξηση στα αιτήματα από το 2016-17-Ειδική πρόσκληση για Σχολ. Νοσηλευτές
Προστασία εκπαιδευτικών ευπαθών ομάδων: Aμεση ανάγκη λήψης μέτρων-Ερώτηση στη Βουλή
Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών-Αναφορά στη Βουλή επιστολή αναπληρωτών και μονίμων
Κενά εκπαιδευτικών πάνω από 5.000 στα σχολεία της χώρας: Αναφορά στη Βουλή
Τροπολογία 7 άρθρων: Σχολικοί Νοσηλευτές-Βοηθοί Βρεφοκόμοι/Παιδοκόμοι-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΒΕ-ΚΔΒΜ-ΔΙΕΚ
Οδηγίες χρήσης πλατφόρμας edupass σε Διευθυντές σχολείων και ΑΕΙ-Πως γίνονται οι δηλώσεις

Πριν φύγετε

Ενταξιακή Εκπαίδευση: Δημιουργία Οδηγού-Πρότυπα έντυπα ΚΕΔΑΣΥ-Διαδικασίες ομαλής Μετάβασης
 Εξετάσεις Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων πιστοποίησης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση