Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορισμοί ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η Πρόσκληση για αιτήσεις στο ΦΕΚ ΑΣΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορισμοί ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η Πρόσκληση για αιτήσεις μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ΕΔΥ.

Διορισμοί ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022

Εξεδόθη το ΦΕΚ ΑΣΕΠ 49/22-7-2022 με την Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (κλάδων ΠΕ21, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (κλάδου ΔΕ01) εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 2380/Γ΄/19-12-2019, ΦΕΚ 2361/Γ΄/18-12-2019 και ΦΕΚ 2350/Γ΄/13-12-2019 αντίστοιχα), για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κατά το σχολικό έτος 2022- 2023 σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α΄).

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

Α. Η Πρόσκληση περιέχει και την κατανομή περιοχών διορισμού σε Παράρτημα.

Β. Μετά την έκδοση του ΦΕΚ με την Πρόσκληση ΑΣΕΠ για αιτήσεις για μόνιμο διορισμό μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ θα κοινοποιηθούν, τη Δευτέρα 25.07.2022, η Υπουργική Απόφαση με την Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό με την ακριβή προθεσμία αιτήσεων και η  Εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ για τους μόνιμους διορισμούς.

Αναλυτικά

Πρόσκληση υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29 και ΠΕ30) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (κλάδου ΔΕ01), εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης των Προκηρύξεων 1ΕΑ/2019 και 2ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, σε εφαρμογή του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13).

….καλούμε

τα υποψήφια μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδων ΠΕ21- Θεραπευτών Λόγου, ΠΕ22-Επαγγελματικών Συμβούλων, ΠΕ23-Ψυχολόγων, ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών, ΠΕ28-Φυσιοθεραπευτών, ΠΕ29-Εργασιοθεραπευτών-Εργοθεραπευτών και ΠΕ30- Κοινωνικών Λειτουργών και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) κλάδου ΔΕ01 που είναι εγγεγραμμένα στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Γ1’ και Γ2’ (προκηρύξεις 2ΕΑ/2019 και 1ΕΑ/2019 αντίστοιχα) όπως δημοσιεύθηκαν στα Φ.Ε.Κ. Γ’ 2361/2019 και Γ’ 2380/2019 και Γ’ 2350/2019, όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν και επιθυμούν να διοριστούν μόνιμα σε κενές οργανικές θέσεις στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση να υποβάλουν αίτηση-δήλωση προτιμήσεων για μόνιμο διορισμό.

Η αίτηση-δήλωση,

η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρου 8 του ν.1599/1986, θα υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) (https://opsyd.sch.gr) από τα ίδια τα μέλη Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π. κάνοντας εισαγωγή στην εφαρμογή με τους προσωπικούς τους κωδικούς.

Οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν όσες περιοχές επιθυμούν, χωρίς περιορισμό και με τη σειρά που επιθυμούν, από τους πίνακες των περιοχών των κενών οργανικών θέσεων (βλέπε Παράρτημα Ι) και διορίζονται με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους πίνακες που είναι εγγεγραμμένοι και τις δηλώσεις προτίμησής τους.

Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ ΑΣΕΠ 49/23-7-2022

Δείτε

Τι περιμένουμε μετά από τα ΦΕΚ ΑΣΕΠ-Πότε ανοίγει το ΟΠΣΥΔ 

Δείτε επίσης

Διορισμοί εκπαιδευτικών 2022: Η Πρόσκληση για αιτήσεις στο ΦΕΚ ΑΣΕΠ 

Κατανομή μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022 κατά κλάδo, ειδικότητα ή ειδίκευση 

Ενημέρωση-Διορισμοί: Πως θα τρέξει το σύστημα-Πόσα κενά θα δοθούν-Εκκαθαρισμένοι 

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Στοιχεία μόνιμων και αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22 όπως δόθηκαν από το ΥΠΑΙΘ 

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες 

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς 

Δείτε ακόμη

Τοποθέτηση Διευθυντών Εκπαίδευσης: Η Απόφαση με τα ονόματα 

Αποκλεισμός διορισμένων από νέο διορισμό στην εκπαίδευση-Αρθρο 389 του νόμου 4957/2022 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση