Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορισμοί 3ΕΑ και 4ΕΑ: Πρόσκληση ΑΣΕΠ για αιτήσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ-Οι περιοχές διορισμού

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορισμοί 3ΕΑ και 4ΕΑ: Πρόσκληση ΑΣΕΠ για αιτήσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες 3ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 20/2022), 4ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 18/2022) – Οι περιοχές διορισμού.

Διορισμοί 3ΕΑ και 4ΕΑ

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ ΑΣΕΠ 16/21-7-2023 η Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13), υποψηφίων κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60/61, ΠΕ70/71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.06, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19 και ΤΕ161, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ (Γ΄1618/2023 και Γ΄ 1845/2023) των αριθμ. 3ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 20/2022), 4ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 18/2022) και Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π..

Στην Πρόσκληση περιέχονται και οι διαθέσιμες περιοχές διορισμού.

Περιοχές διορισμού εκπ/κών και θέσεις ΣΔΕΥ για ΠΕ23 και ΠΕ30-Θέσεις διορισμών-γεωγραφική κατανομή περιοχών – ΕΔΩ

Με την Πρόσκληση καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60/61, ΠΕ70/71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.06, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19 και ΤΕ16, που είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ των αριθμ. 3ΕΑ/2022 (Α.Σ.Ε.Π. 20/2022) και 4ΕΑ/2022 (Α.Σ.Ε.Π. 18/2022) προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π, (οι οποίοι δημοσιεύτηκαν στα Γ΄ 1618/2023 και Γ΄ 1845/2023), όπως ισχύουν, και επιθυμούν να διοριστούν μόνιμα σε κενές οργανικές θέσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, να υποβάλουν αίτηση-δήλωση προτιμήσεων περιοχών για μόνιμο διορισμό. Οι αιτήσεις υποβάλλονται εντός πέντε (5) ημερών από τη δημοσίευση της παρούσης.

Η αίτηση, η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α’ 75), θα υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) (https://opsyd.sch.gr) από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς κάνοντας εισαγωγή στην εφαρμογή με τους προσωπικούς τους κωδικούς. Οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν όσες περιοχές επιθυμούν χωρίς περιορισμό και με τη σειρά που επιθυμούν, από τον πίνακα των περιοχών των κενών οργανικών θέσεων (βλέπε Παραρτήματα Ι, ΙΙ, ΙΙΙ) και διορίζονται με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους οικείους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ, στους οποίους είναι εγγεγραμμένοι και τις δηλώσεις προτίμησής τους. Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης δηλώνεται η περιοχή διορισμού με τη σειρά προτεραιότητας, που επιθυμεί ο υποψήφιος.

Προσοχή!

Επισημαίνεται πως όσοι εκπαιδευτικοί αναμένουν το ΦΕΚ διορισμού στη γενική εκπαίδευση δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μόνιμου διορισμού στην παρούσα Πρόσκληση Ειδικής Αγωγής.

Δείτε το ΦΕΚ ΑΣΕΠ 16/21-7-2023

Σημαντικό!

Πότε γίνονται οι αιτήσεις – Η διαδικασία μέχρι την τοποθέτηση βήμα-βήμα

Εκκαθαρισμένοι πίνακες: 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ/2022 

Δείτε σχετικά

ΦΕΚ οριστικών πινάκων 3ΕΑ/2022: Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην ΕAE για πρόσληψη και διορισμό 

ΦΕΚ οριστικών πινάκων 4ΕΑ/2022: Κλάδων/ειδικοτήτων εκπαιδευτικών ΤΕ 

Πρόσκληση ΑΣΕΠ-διορισμοί 2ΕΑ: Kλάδων ΠΕ23 και ΠΕ30 στα ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ-Οι περιοχές διορισμού 

Δείτε επίσης

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Εκκαθαρισμένοι πίνακες ειδικής αγωγής, εκπ/κών Α/θμιας και Β/θμιας και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς 

Επίκαιρα αιτήματα εκπαιδευτικών προς τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση