Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορισμοί ΑμεΑ: Συζήτηση στη Βουλή σε Επίκαιρη Ερώτηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορισμοί ΑμεΑ: Συζήτηση στη Βουλή σε Επίκαιρη Ερώτηση του του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών της ΜέΡΑ25 κ. Κρίτωνα Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Διορισμοί ΑμεΑ

Δύο Επίκαιρες Ερωτήσεις είναι προγραμματισμένες να συζητηθούν σήμερα 10 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 17:00΄στη Βουλή.

Η με αριθμό 471/4-2-2020 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών της ΜέΡΑ25 κ. Κρίτωνα Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Καμία πρόβλεψη στο σύστημα διορισμών των ΑμεΑ εκπαιδευτικών».

και η με αριθμό 452/30-1-2020 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Λάρισας του Κινήματος Αλλαγής κυρίας Ευαγγελίας Λιακούλη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Αποσυγχώνευση και επαναλειτουργία του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Κισσάβου – Μαυροβουνίου ως ανεξάρτητο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης».

Δείτε αναλυτικά την Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή της ΜέΡΑ25 κ. Κρίτωνα Αρσένη με θέμα: «Καμία πρόβλεψη στο σύστημα διορισμών των ΑμεΑ εκπαιδευτικών».

UPDATE

Σύμφωνα με ενημέρωσή μας από το Κανάλι της Βουλής, αναβάλλεται η συζήτηση της Ερώτησης του Βουλευτή κου Κρίτωνα Αρσένη.

ΜέΡΑ25

Αθήνα 4 Φεβρουάριου 2020

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την κα Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: «Καμιά πρόβλεψη στο σύστημα διορισμών των ΑμεΑ εκπαιδευτικών»

Το πλαίσιο διορισμού αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών δεν λαμβάνει ουσιαστικές μέριμνες για τις ανάγκες των ΑμεΑ οδηγώντας ανάπηρους με σοβαρές ασθένειες όπως η Σκλήρυνση Κατά Πλάκας ή η Μεσογειακή Αναιμία να απορρίπτουν ακριτικές θέσεις διορισμού για παράδειγμα νησιά, οι οποίες δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους για υγειονομική περίθαλψη.

Συγκεκριμένα, ο νόμος 4589/2019 που εφαρμόζεται φέτος, με τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ τόσο για την ειδική όσο και για τη γενική παιδεία να έχουν ήδη δημοσιευθεί ορίζει ότι για αναπηρία πενήντα τοις εκατό (50%) και άνω του υποψηφίου ή του/της συζύγου, εφόσον ο έγγαμος βίος έχει διαρκέσει τουλάχιστον τέσσερα έτη, ή του τέκνου:

το γινόμενο των μονάδων προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό του ποσοστού αναπηρίας με συντελεστή 0.4.

Σε περίπτωση αναπηρίας περισσότερων προσώπων του προηγούμενου εδαφίου, λαμβάνεται υπόψη μόνο το ανώτερο ποσοστό αναπηρίας του ενός εξ αυτών.

Η αναπηρία του υποψηφίου μοριοδοτείται εφόσον δεν οφείλεται κατά κανένα ποσοστό σε ψυχικές παθήσεις.

Εν ολίγοις, ένας εκπαιδευτικός με 50% αναπηρία συγκεντρώνει μόνο 20 μόρια.

Με αυτό τον τρόπο, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεν λαμβάνει υπόψη τα αιτήματα των οργανώσεων ΑμεΑ για πρόβλεψη ειδικού ποσοστού στις προσλήψεις εκπαιδευτικών στο νέο σύστημα.

Επιπρόσθετα με το άρθρο 58 του πρόσφατα ψηφισθέντα νόμου:

«ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕPΕYNAΣ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

τα ΑμεΑ που θα απορρίψουν θέσεις για τους λόγους που αναφέρθηκαν τιμωρούνται με το να αποκλείονται από τις διαδικασίες διορισμού για τα επόμενα τρία (3) έτη.

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Τι μέτρα δεσμεύεται να λάβει ώστε να αποκαταστήσει τις αδικίες στο σύστημα διορισμού των AμεA εκπαιδευτικών.

Ο ερωτών βουλευτής

Κρίτων Αρσένης

Δείτε την Επίκαιρη Ερώτηση σε μορφή pdf

Δείτε επίσης

ΔΟΕ για πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας: Δίγλωσση και αναξιόπιστη
Απαντήσεις Υπουργείου Παιδείας στα ζητήματα που έθεσε το ΔΣ της ΔΟΕ
Τοποθετήσεις Κεραμέως στα θέματα που έθεσε το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση: Οι φάσεις υλοποίησης σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας
Μαθητές με Σακχαρώδη Διαβήτη: Eγκρίθηκε το Εντυπο παρακολούθησης από το ΥΠΑΙΘ
Αύξηση μισθών από 1-1-2020: Για ποιους λόγους συμβαίνει
Σεξουαλική αγωγή στα σχολεία: Η εισαγωγή της στα σχολεία έχει ήδη δρομολογηθεί – Δήλωση Κεραμέως
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply