Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορισμοί εκπαιδευτικών 2022: Ποια ενδεχόμενα εξετάζονται σύμφωνα με πληροφορίες του ΠΑΣΑΔ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορισμοί εκπαιδευτικών 2022: Ποια ενδεχόμενα εξετάζονται σύμφωνα με πληροφορίες του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ).

Διορισμοί εκπαιδευτικών 2022

Σε ανακοίνωση προέβη ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ), με την οποία πληροφορεί πως εξετάζεται το ενδεχόμενο από την Κυβέρνηση, να πραγματοποιηθούν επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών, πέραν των 697 προσλήψεων στο Υπουργείο Παιδείας, που θα αφορούν κυρίως διοικητικούς υπαλλήλους, ανάλογα με το πώς θα κινηθούν οι φετινές συνταξιοδοτήσεις και τα δημοσιονομικά της χώρας.

Δείτε την ανακοίνωση του ΠΑΣΑΔ
ΠΑΣΑΔ: Ενημέρωση για τον προϋπολογισμό του 2022- Διορισμοί εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από το υπουργείο εσωτερικών ο προϋπολογισμός του 2022 θα περιλαμβάνει συνολικά 15.863 προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, εκ των οποίων 697 προσλήψεις στο υπουργείο Παιδείας που θα αφορούν κυρίως διοικητικούς υπαλλήλους και όχι εκπαιδευτικούς.

Παρόλ’ αυτά, σύμφωνα με την ενημέρωση του υπουργού εσωτερικών

στην εκτελεστική επιτροπή της ΑΔΕΔΥ, αλλά και δικές μας πληροφορίες, εξετάζεται το ενδεχόμενο, να πραγματοποιηθούν επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών ανάλογα με το πώς θα κινηθούν οι φετινές συνταξιοδοτήσεις και τα δημοσιονομικά της χώρας.

Το ενδεχόμενο αυτό θα εξεταστεί αργότερα, μέσα στη νέα χρονιά.

Εμείς, ήδη από τον Σεπτέμβριο, με επιστολή μας στο υπουργείο παιδείας

και σχετικό υπόμνημα, διατυπώσαμε την ανάγκη να γίνουν ξανά διορισμοί το 2022 αφού τα οργανικά κενά είναι πολλά και, σε καμία περίπτωση, δεν καλύφθηκαν στους προηγούμενους διορισμούς, γεγονός που αποδεικνύεται περίτρανα και από τις χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών.

Τις επόμενες μέρες

θα ακολουθήσει ανακοίνωσή μας με όλα τα στοιχεία που καταδεικνύουν την αναγκαιότητα νέων μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση, καθώς και τις ενέργειές μας για τη διεκδίκησή τους.

ΠΑΣΑΔ

Δείτε επίσης

Νόμος 4850/2021: Προσλήψεις και έλεγχοι covid-ρυθμίσεις ΚΕΔΑΣΥ-Μεταθέσεις-Παράταση θητείας ΔΣ
Δημόσιο-covid: Τροποποίηση ΚΥΑ ως προς χρόνο και βεβαίωση νόσησης και την ισχύ του πιστοποιητικού
Μέτρα κορονοϊού έως 22.11.2021: Δημόσιο-ιδιωτικός τομέας-σχολεία-εκλογές οργάνων διοίκησης
Διατροφή παιδιών-εφήβων στα σχολεία-Κανόνες υγιεινής για την σίτιση σε ολοήμερα | Οδηγίες
Προσλήψεις 89 ΕΕΠ-ΕΒΠ και 54 ΠΕ87.02 Νοσηλευτικής για το 2021-22 | Ειδική Προκήρυξη
Πίνακες κατάταξης 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020 υποψήφιων εκπαιδευτικών | ΦΕΚ
Δήλωση edupass: 6 ερωτήσεις και απαντήσεις-Ποιοι-πότε και πως την υποβάλλουν

Πριν φύγετε

Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση