Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορισμοί-Φυσικοί ΠΕΟ4.01: Αλγοριθμικός Αρμαγεδδών το σύστημα υπολογισμού οργανικών κενών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορισμοί-Φυσικοί ΠΕΟ4.01: Αλγοριθμικός Αρμαγεδδών το σύστημα υπολογισμού οργανικών κενών – Επιστολή σε σχέση με τους νέους μόνιμους διορισμούς.

Εκ μέρους αναπληρωτών Φυσικών ΠΕ04.01 κοινοποιήθηκε το ακόλουθο κείμενο.

Αλγοριθμικός Αρμαγεδδών

Η διαβόητη πλέον στον χώρο της εκπαίδευσης (και όχι μόνο) στρέβλωση της κατανομής των περσινών διορισμών εις βάρος των φυσικών, όσον αφορά τους κλάδους ΠΕ04, έχει ήδη οδηγηθεί στον δρόμο της δικαιοσύνης.

Δεδομένων των επικείμενων φετινών διορισμών, όπως έχει επανειλημμένα ανακοινωθεί από κυβερνητικά χείλη, είναι επιβεβλημένη η υπενθύμιση των προβλημάτων, που, ειρήσθω εν παρόδω, έχουν, αναπόφευκτα, ως τελικούς αποδέκτες τους ίδιους τους μαθητές.

Μας είπαν ότι ο αλγόριθμος υπολογισμού οργανικών κενών έβγαλε μόλις 87 θέσεις για φυσικούς έναντι πολλαπλασίων για χημικούς (305) και βιολόγους (424) και επίσης 87 για γεωλόγους, που όμως έχουν πολύ λιγότερες ώρες ανάθεσης στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

Εμείς αναρωτιόμαστε:

Γιατί άραγε ο αλγόριθμος αυτός (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, σε ποια ακριβώς νομοθετική διάταξη αναγράφεται;) δεν συνάδει με τις περσινές αποφάσεις ΠΥΣΔΕ για οργανικά κενά, που ήταν 347 για φυσικούς, 225 για χημικούς, 343 για βιολόγους και 101 για γεωλόγους;

Και γιατί ένας αλγόριθμος που σέβεται τον εαυτό του κατανέμει τα δύο τρίτα των διορισθέντων φυσικών στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα μόνο, ενώ προσφέρει απλόχερα πχ 30 θέσεις σε χημικούς στην περιζήτητη Β΄ Αθήνας;

Ένας αλγόριθμος που υπερκαλύπτει ή καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες για τις άλλες ειδικότητες, ενώ αντίθετα καλύπτει ανεπαρκέστατα τις ανάγκες για φυσικούς αριθμητικά και τοπικά, είναι άραγε προϊόν μόνο μαθηματικής επεξεργασίας, ως οφείλει;

Μας είπαν ότι στο παρελθόν (δηλαδή δέκα και βάλε χρόνια πίσω, για να μην ξεχνιόμαστε) διορίζονταν πολλαπλάσιοι φυσικοί, εξ ου και η περσινή κατανομή.

Εμείς αναρωτιόμαστε:

Ο προφανώς αναλογικός αριθμός συνταξιοδοτήσεων, επί τόσα χρόνια χωρίς διορισμούς, δεν διατηρεί την ανάγκη διορισμού περισσοτέρων φυσικών;

Μας είπαν ότι έχουν μειωθεί οι ώρες Φυσικής στο ωρολόγιο πρόγραμμα και άρα ήταν εύλογο να είναι μειωμένος ο αριθμός των διορισθέντων φυσικών. Φευ, αληθές! Τόσο αληθές, που οι μαθητές γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι πάλαι ποτέ τρεις ώρες φυσικής, που πλέον έχουν γίνει δύο στην Α΄ Λυκείου και στα τμήματα θετικού προσανατολισμού Β΄ Λυκείου, δεν φτάνουν ούτε για δείγμα για σοβαρή διδασκαλία της ύλης, με αποτέλεσμα να αιμορραγούν οικονομικά οι οικογένειές τους, λόγω της ανάγκης εξωσχολικής βοήθειας.

Παρ’ όλα αυτά, εμείς αναρωτιόμαστε:

Γιατί τότε προσελήφθησαν τη φετινή χρονιά 336 φυσικοί στις δύο πρώτες φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών, ενώ ακολούθησαν και άλλοι στις επόμενες φάσεις; Και γιατί, παρά το γεγονός αυτό, το ποσοστό ωρών Φυσικής που διδάσκονται ως β΄ ανάθεση από άλλες ειδικότητες έχει φτάσει φέτος σε ύψη δυσθεώρητα στα γυμνάσια και λύκεια της επικράτειας;

Μήπως να αφήσουμε κατά μέρος και τις προφανείς επιπτώσεις που αυτό επιφέρει στους μαθητές που διδάσκονται το αντικείμενο της Φυσικής από καθηγητές που δεν το έχουν σπουδάσει; Μας είπαν ότι ο δυσανάλογα μεγάλος φετινός αριθμός αναπληρωτών φυσικών, σε σχέση με τα οργανικά κενά, οφείλεται στο ότι οι μόνιμοι φυσικοί κατέχουν δυσανάλογα πολλές θέσεις ευθύνης (διευθυντές, υποδιευθυντές, αποσπασμένοι εκτός τάξης κλπ).

Εμείς αναρωτιόμαστε:

Μήπως έχουν πέσει πολλές δυσαναλογίες δυσανάλογες της μαθηματικής λογικής; Μήπως οι φυσικοί είναι κατάλληλοι μόνο για αναπληρωτές και όχι για μόνιμοι; Και, εν τέλει, μήπως ο εμπαιγμός έχει αγγίξει τα όρια της αποσάθρωσης του συστήματος και της ανοχής μας;

Με εκτίμηση

Αναπληρωτές φυσικοί ΠΕ04.01

Δείτε επίσης

Πρόταση ΣΑΚΕΑ για μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή: Την παρέδωσε στο Υπουργείο 

Μόνιμοι διορισμοί το 2022: Πιθανά εντός πρώτου δεκαημέρου του Μαΐου ανακοινώνεται ο αριθμός 

Προσκλήσεις για υποβολή δικαιολογητικών Προκηρύξεων ΑΣΕΠ: Τι θα περιέχουν, που και πως θα κατατίθενται 

Συνάντηση ΣΑΚΕΑ με Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ Α. Κόπτση: Διορισμοί-Προκήρυξη ΕΑΕ-Νέες οργανικές-Παράλληλη Στήριξη 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 | Πίνακες 

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΑΣΥ μετά την ολοκλήρωση των μεταθέσεων 

Οργανικά κενά-Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Οπως δόθηκαν στις ΠΔΕ από το Υπουργείο Παιδείας για έλεγχο 

Πριν φύγετε

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση