Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορισμοί και αναπληρωτές: Ο στρατηγικός στόχος, η διαφορετική περπατησιά και οι λύσεις με απόκλιση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορισμοί και αναπληρωτές: Ο στρατηγικός στόχος του Υπουργείου, η “διαφορετική περπατησιά” μετά τα μνημόνια και οι λύσεις στις οποίες “ενδεχομένως θα έχουμε απόκλιση” – Η τοποθέτηση του Υπουργού Κ. Πιερρακάκη στη Βουλή.

Διορισμοί και αναπληρωτές

Ξεκίνησε η επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: “Ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης” με τη συνεδρίαση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής, την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024 και κατά τη διάρκεια της τοποθετήθηκε επί του νομοσχεδίου ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κυριάκος Πιερρακάκης, αφιερώνοντας ένα μέρος της ομιλίας του σε θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών και συγκεκριμένα στους μόνιμους διορισμούς, απαντώντας στις σχετικές αναφορές των ειδικών αγορητών-Βουλευτών της αντιπολίτευσης που προηγήθηκαν.

Συγκεκριμένα ο Υπουργός μίλησε για “μία διαφορετική περπατησιά” σε σχέση με το τι γινόταν στα χρόνια των μνημονίων στο θέμα των μόνιμων διορισμών των εκπαιδευτικών, τόνισε τη σημαντικότητα των 28.000 μόνιμων διορισμών της τελευταίας τετραετίας, όπως και το γεγονός πως αυτοί ήταν περισσότεροι από τις αφυπηρετήσεις και δεσμεύθηκε στο ότι η πρακτική αυτή πρέπει να συνεχιστεί και να ενδυναμωθεί, κλείνοντας την τοποθέτησή του επί του θέματος, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “όσο θα ενδυναμώνεται (αυτή η πρακτική), τόσο περισσότερο θα αποκλίνουμε από αντικειμενικά δύσκολα σημεία στην καταγραφή των οποίων, νομίζω ότι δεν θα διαφωνήσει κανείς μας. Στις λύσεις, ενδεχομένως θα έχουμε απόκλιση”. 

Ακολουθεί το μέρος της ομιλίας του κου Πιερρακάκη που αφορά στους αναπληρωτές και στους μόνιμους διορισμούς

“Ευρύτερα ζητήματα όπως αυτά ετέθησαν για τους αναπληρωτές, στο οποίο συμφωνούμε, στρατηγικός μας στόχος είναι να μειωθεί ο αριθμός των αναπληρωτών σε συνάρτηση με τους μόνιμους διορισμούς, αυτό όμως, έγινε την τελευταία τετραετία. Θα διαπιστώσετε ότι την τελευταία τετραετία είχαμε 28.000 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση. Περισσότερους απ’ ότι αφυπηρετήσεις. Είναι αλήθεια ότι τα δύσκολα χρόνια των μνημονίων γιγαντώθηκε ο αριθμός των αναπληρωτών καθηγητών, ακριβώς επειδή δεν μπορούσαν να γίνουν μόνιμοι διορισμοί. Αυτό ξεκίνησε να αντιστρέφεται. Η αντιστροφή έγινε λόγω του ότι η χώρα ξεκίνησε να έχει μία διαφορετική περπατησιά. Αυτή πρέπει να συνεχιστεί, να ενδυναμωθεί και όσο θα ενδυναμώνεται, τόσο περισσότερο θα αποκλίνουμε από αντικειμενικά δύσκολα σημεία στην καταγραφή των οποίων, νομίζω ότι δεν θα διαφωνήσει κανείς μας. Στις λύσεις, ενδεχομένως θα έχουμε απόκλιση”. 

Δείτε ολόκληρη την ομιλία του Υπουργού ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Πιερρακάκης για νέους διορισμούς: Περισσότεροι από συνταξιοδοτήσεις-Στόχος πολλές θέσεις αναπληρωτών να γίνουν μόνιμες 

Δείτε επίσης

ΟΛΤΕΕ για νομοσχέδιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης: Η ανάγκη για ουσιαστικό διάλογο είναι επιτακτική 

Πιερρακάκης για μεταρρύθμιση ΑΕΙ: Εθνικό συμφέρον να πραγματοποιηθεί με λογική συναίνεσης

Πιερρακάκης-εκπαίδευση 2024: Μεγάλες τομές σε όλες τις βαθμίδες-3 πυλώνες παρεμβάσεων 

Εκθεση Συνηγόρου του Πολίτη: Σοβαρά προσκόμματα στην εκπαιδευτική συμπερίληψη-Πόρισμα χωρίς ανταπόκριση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση