Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορισμοί και προσλήψεις Νηπιαγωγών από το 2020 έως σήμερα: Παράθεση στοιχείων από το ΥΠΑΙΘΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορισμοί και προσλήψεις Νηπιαγωγών από το 2020 έως σήμερα: Παράθεση στοιχείων από το Υπουργείο Παιδείας στη Βουλή στα πλαίσια Επερώτησης.

Διορισμοί και προσλήψεις Νηπιαγωγών

Στοιχεία αναφορικά με τους συνολικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60- Νηπιαγωγών Γενικής Εκπ/σης και ΠΕ60/61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ, οι οποίοι διενεργήθηκαν από τον Αύγουστο του 2021 έως σήμερα και τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60- Νηπιαγωγών Γενικής Εκπ/σης και ΠΕ60/61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ (με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου), για τα διδακτικά έτη 2020-21, 2021-22, 2022-23, 2023-24 και 2024-25, παρέθεσε η Υφυπουργός ΠΑΙΘΑ κα Ζέττα Μακρή στη Βουλή απαντώντας σε Ερώτηση της Βουλευτή κας Σοφίας Ασημακοπούλου της Ελληνικής Λύσης με θέμα “Απαραίτητη η σύσταση οργανικών θέσεων ΠΕ60 και ΠΕ61 – Νηπιαγωγούς ώστε να προστεθούν στους φετινούς διορισμούς”.

Επίσης αναφέρθηκε και στο πως γίνονται οι προσλήψεις αναπληρωτών και στον ρόλο των Διευθυντών Εκπαίδευσης σ αυτές.

Ακολουθούν τα στοιχεία της Υφυπουργού

Αναφορικά με τους συνολικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60- Νηπιαγωγών Γενικής Εκπ/σης και ΠΕ60/61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ, οι οποίοι διενεργήθηκαν από τον Αύγουστο του 2021 έως σήμερα, έχουν διοριστεί συνολικά στην επικράτεια 3.576 μόνιμοι εκπαιδευτικοί (3.061 στην Γενική Εκπαίδευση και 515 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση).

Αναλυτικά:

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΝΗΠΙΑ

ΓΩΓΩΝ

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙ

ΔΕΥΣΗΣ

ΣΥΝ
2020-21 289 289
2021-22 1500 1500
2022-23 155 975 1130
2023-24 18 363 381
2024-25 53 223 276
ΣΥΝΟΛΟ 515 3061 3576

 

Προσλήψεις αναπληρωτών κλάδων ΠΕ60- Νηπιαγωγών Γενικής Εκπ/σης και ΠΕ60/61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ από το 2020 έως σήμερα

Όσον αφορά στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60- Νηπιαγωγών Γενικής Εκπ/σης και ΠΕ60/61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ (με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου), για τα παρακάτω διδακτικά έτη ο αριθμός των εκπαιδευτικών, που απασχολήθηκαν, απεικονίζεται στον ακόλουθο πίνακα:

 

ΑΝΑ

ΠΛΗΡΩΤΕΣ ΝΗΠΙΑ

ΓΩΓΟΙ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟ

ΛΗΘΗΚΑΝ

 

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙ

ΔΕΥΣΗΣ

 

 

ΣΥΝΟΛΟ

2020-21* 1693 3770 5463
2021-22* 1562 2880 4442
2022-23 2460 3212 5672
2023-24 3362 3198 6560
ΣΥΝΟΛΟ 9077 13060 22137

*δεν περιλαμβάνονται οι αναπληρωτές βάσει του άρθρου 111 του ν.4821/21 (covid-19)

Επιπλέον για το σχολικό έτος 2024-2025, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 18.639 προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εκ των οποίων 11.051 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και 7.588 στη Γενική Εκπαίδευση.

Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ60-Νηπιαγωγών προσλήφθηκαν συνολικά 4.709 εκπ/κοί, 2.358 στη Γενική Εκπ/ση και 2.351 στην Ειδική Αγωγή.

Πως γίνονται οι προσλήψεις αναπληρωτών

Οι προσλήψεις των αναπληρωτών γίνονται με βάση τα αρμοδίως δηλωθέντα λειτουργικά κενά, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 4 «Προσδιορισμός λειτουργικών κενών» της υπ’ αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 ΥΑ (Β΄ 3344), με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)», ενώ, σύμφωνα με την παρ. 4 αυτού, ο αριθμός των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης, εγκρίνεται με σχετική πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με βάση τις κατά την παρ.3 λειτουργικές ανάγκες, καθώς και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης.

Τι κάνουν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης

Επιπρόσθετα, στις διατάξεις του άρθρου 5 «Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Διευθυντών Εκπαίδευσης σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ ΕΒΠ (και για ξένα σχολεία με ελληνικό πρόγραμμα)» της αριθμ. 170405/ΓΓ1/28-12-2021 ΥΑ (Β΄ 6273) με θέμα «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των Διευθυντών Εκπαίδευσης» ορίζεται, μεταξύ άλλων, ότι οι Διευθυντές Εκπαίδευσης:

« […..] 13. Ελέγχουν και οριστικοποιούν με ευθύνη τους τα στοιχεία που εισάγουν στο ηλεκτρονικό σύστημα οι διευθυντές σχολικών μονάδων αναφορικά με τη λειτουργία εκάστης σχολικής μονάδας, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις για τον προσδιορισμό των κενών θέσεων, των λειτουργικών αναγκών και των τυχόν υπεραριθμιών.

  1. Προβαίνουν σε προσδιορισμό των κενών οργανικών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών των σχολείων αρμοδιότητάς τους, ύστερα από γνώμη του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου και λαμβάνοντας υπόψη τα οριστικοποιημένα στοιχεία του πληροφοριακού ηλεκτρονικού συστήματος, προκειμένου για τη διαδικασία των μεταθέσεων, μετατάξεων, αποσπάσεων, καθώς και το διορισμό μονίμων εκπαιδευτικών.
  2. Προβαίνουν σε προσδιορισμό των λειτουργικών αναγκών των σχολείων αρμοδιότητάς τους ανά κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης σε προσωρινούς αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου, καθώς και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς. […]».

Δείτε επίσης

Στοιχεία μόνιμων διορισμών ΠΕ70 Δασκάλων κατέθεσε στη Βουλή η Υφυπουργός ΠΑΙΘΑ Ζ. Μακρή 

Οι διορισμοί ΠΕ79.01 Μουσικής Επιστήμης και ΤΕ16 Μουσικής από Αύγουστο 2021 έως Αύγουστο 2024 

Διορισμοί 2019-2024: 38.558 θέσεις εκπ/κών και ΕΕΠ/ΕΒΠ: Παράθεση στοιχείων αποφάσεων ΠΥΣ από το Υπ. Εσωτερικών 

Διορισμοί στην εκπαίδευση 2008 έως 2024: Το χρονολόγιο και παράθεση αναλυτικών στοιχείων 

Δείτε επίσης

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων

Να προσμετράται η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση έκρινε το ΣτΕ, για προσλήψεις σε δημόσια σχολεία 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση