Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορισμοί ΚΕΣΥ: Αφού τα θεωρεί σημαντικά η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να τα στελεχώσει με μόνιμο προσωπικό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορισμοί ΚΕΣΥ: Αφού τα θεωρεί σημαντικά η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να τα στελεχώσει με μόνιμο προσωπικό – Αρθρο του Μιχαήλ Βολκίδη, Οργανωτικού Γραμματέα ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Διορισμοί ΚΕΣΥ

Η σημαντικότητα των ΚΕΣΥ

Η εξάπλωση του κορονοϊού έχει παραλύσει σχεδόν κάθε εκπαιδευτική, οικονομική , κοινωνική δραστηριότητα στην χώρα με μέτρα που πολύ πιθανόν να φτάσουν έως και την απαγόρευση της κυκλοφορίας τις επόμενες μέρες.

Σε συνθήκες όπου ακόμα και η συνάθροιση δέκα και άνω ατόμων θεωρείται ποινικά κολάσιμη εύλογο είναι να λειτουργούν μόνο οι απολύτως απαραίτητες υπηρεσίες που εξυπηρετούν βασικές ανάγκες του πληθυσμού.

Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί άλλωστε πως θα εξασφαλιζόταν η επιβίωση των πολιτών εάν δεν λειτουργούσαν τα super market ή ποιος θα μπορούσε να φανταστεί πως θα προστατευόταν η υγεία του πληθυσμού εάν ήταν κλειστά τα νοσοκομεία ή ποιος θα μπορούσε να φανταστεί πως οι σχολικές μονάδες και ο μαθητικός πληθυσμός θα λάμβαναν την κατάλληλη εκπαιδευτική και συμβουλευτική υποστήριξη εάν δεν λειτουργούσαν τα ΚΕΣΥ.

Μισό λεπτό όμως , οι σχολικές μονάδες έχουν αναστείλει την λειτουργιά τους ως μέτρο πρόληψης στην εξάπλωση του COVID-19 (ΦΕΚ 783/τ.Β΄/10-3-2020 ), όπως και όλα τα υπόλοιπα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας , εκτός βέβαια από τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης , παρότι στον Ενιαίο Κανονισμό λειτουργία των Κ.Ε.Σ.Υ., Κεφ. Α ́Άρθρο 1, Παρ.4. αναφέρεται ρητά ότι :

«Όλες οι πράξεις, ενέργειες και εισηγήσεις των Κ.Ε.Σ.Υ. έχουν εκπαιδευτικό προσανατολισμό και αποσκοπούν στην πολυδιάστατη υποστήριξη του έργου των σχολικών μονάδων και του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού της περιοχής ευθύνης του».

Και όχι μόνο δεν έχουν αναστείλει την λειτουργιά τους αλλά παρά τις συνθήκες υγειονομικής βόμβας που επικρατούν σε αρκετά από αυτά λόγω της εγκατάλειψης στην τύχη της του ζητήματος της καθαριότητας τους από τις περιφέρειες, καθώς και τους ακατάλληλους χώρους όπου μέχρι πρότινος συνωστίζονταν εργαζόμενοι , γονείς και παιδιά, δεν είχε ληφθεί κανένα μέτρο πρόληψης για την εξάπλωση της επιδημίας.

Το αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής απόφασης αναμενόμενο και προδιαγεγραμμένο, αφού μάθαμε από καταγγελία στον τύπο ότι σε ΚΕΣΥ της Αττικής υπήρξε κρούσμα και η υπηρεσία τέθηκε άρον άρον σε καραντίνα , εγείροντας σοβαρά ζητήματα για την ετοιμότητα της πολιτικής ηγεσίας ως προς την σωστή αντιμετώπιση εξάπλωσης της επιδημίας.

Αν νομίζετε ότι μετά απ΄ όλα αυτά τα ΚΕΣΥ ανέστειλαν την λειτουργία τους πλανάστε πλάνη οικτρά, αφού σε έγγραφο που κοινοποίησε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη, μετά την δημοσιοποίηση της περίπτωσης του κρούσματος, προβλέπεται πλέον μόνο η μη φυσική παρουσία μαθητών/τριών.

Διορισμοί ΚΕΣΥ

Σε αυτή την φάση πιστεύω ότι εάν η πολιτική ηγεσία θεωρεί τόσο σημαντική για την χώρα την λειτουργία των ΚΕΣΥ οφείλει στους εργαζόμενους, στον μαθητικό πληθυσμό, στις οικογένειες τους και σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα αμέσως μετά την λήξη της κατάστασης έκτακτης ανάγκης

να δρομολογήσει την έκδοση προκήρυξης για πλήρωση θέσεων μόνιμου προσωπικού

προβλέποντας παράλληλα την δυνατότητα μεταφοράς των οργανικών θέσεων των συναδέλφων που προσελήφθησαν με τις 2ΕΑ/2019 και 3ΕΑ/2019 και να συστήσει οργανικές θέσεις για τις ΕΔΕΑΥ, ώστε και αυτές να συμπεριληφθούν στους διορισμούς που διεκδικεί η ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Μιχαήλ Βολκίδης
Οργανωτικός Γραμματέας ΠΟΣΕΕΠΕΑ
ΠΕ 30 – Αναπληρωτής

 Δείτε σχετικά

Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από ΚΕΣΥ-ΕΔΕΑΥ | Εγκύκλιος
Στοιχεία κηδεμόνων μαθητών: Ζητούνται από το ΥΠΑΙΘ, μετά τα mail εκπαιδευτικών, για ανάγκες τηλεκπαίδευσης
Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Σύγχρονες και ασύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
Εκπαίδευση από απόσταση: Ερωτήσεις και Απαντήσεις-17/03/2020 εισαγωγικό διαδικτυακό σεμινάριο
Οδηγίες για την εξ αποστάσεως ειδική αγωγή: Από τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του ΕΚΠΑ

Πριν φύγετε

Βεβαιώσεις Αποδοχών νεοδιόριστων ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αρχισε η αποστολή τους
ΟΛΜΕ-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: H εφαρμογή της απαιτεί και άλλες σημαντικές προϋποθέσεις
Προσβάσιμες οδηγίες για κορονοϊό για άτομα με αναπηρία
Λεπτομέρειες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα ΑΕΙ: Εγκύκλιος
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply