Τετάρτη, 23 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορισμοί: Με ποια σειρά θα τρέξει το ΟΠΣΥΔ τη γενική και ειδική αγωγή, τους εκπ/κούς και το ΕΕΠ-ΕΒΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορισμοί: Με ποια σειρά θα τρέξει το ΟΠΣΥΔ τη γενική και ειδική αγωγή, τους εκπαιδευτικούς και το ΕΕΠ-ΕΒΠ σύμφωνα με τις Προσκλήσεις.

Με ποια σειρά θα τρέξει το ΟΠΣΥΔ

Εξεδόθη η Υπουργική Απόφαση με την Πρόσκληση μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και η Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία ορίζεται ως προθεσμία υποβολής αιτήσεων η Δευτέρα 25 έως την Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022 – Δείτε αναλυτικά εδώ

Την περασμένη Παρασκευή είχε εκδοθεί και το ΦΕΚ με την Πρόσκληση διορισμών εκπαιδευτικών 2022 – Δείτε εδώ

Εξεδόθη επίσης η Υπουργική Απόφαση με την Πρόσκληση μόνιμων διορισμών μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), καθώς και η Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία ορίζεται ως προθεσμία υποβολής αιτήσεων η Δευτέρα 25 Ιουλίου έως και Παρασκευή 29 Ιουλίου  2022 – Δείτε αναλυτικά εδώ

Την περασμένη Παρασκευή είχε εκδοθεί και το ΦΕΚ με την Πρόσκληση διορισμών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022 – Δείτε εδώ

Οδηγίες αιτήσεων διορισμού ΟΠΣΥΔ

Αναφορικά με τη διαδικασία των αιτήσεων το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) εξέδωσε αναλυτικό Εγχειρίδιο Αίτησης Υποψηφίων για Μόνιμο Διορισμό – Δείτε το Εγχειρίδιο ΟΠΣΥΔ εδώ

Πως θα “τρέξει” το σύστημα – Με ποια σειρά θα τρέξει το ΟΠΣΥΔ

Οι διορισμοί της Ειδικής Αγωγής θα “τρέξουν” πρώτα και ακολούθως της Γενικής Εκπαίδευσης. Στους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής πρώτα θα τρέξει το σύστημα για τους εκπαιδευτικούς και μετά θα τρέξει για τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ – Δείτε τη σειρά διορισμού κατά κλάδο και ειδικότητα: Τι προβλέπει ο νόμος 

Οπως πληροφορούμεθα από το ΥΠΑΙΘ, οι δηλώσεις-αιτήσεις υποψηφίων ΕΕΠ για ειδικά σχολεία και για ΕΔΥ θα πάνε με σειρά προτίμησης, καθότι συμπεριλαμβάνονται όλα μαζί, ειδικά και ΕΔΥ.

Σύμφωνα με τις Προσκλήσεις:

“Κατά τη ροή των διορισμών θα εξεταστούν κατά προτεραιότητα οι αιτήσεις των υποψηφίων του πίνακα Β΄της ΕΑΕ (όλων των κλάδων), έπειτα οι αιτήσεις των υποψηφίων των πινάκων Γ1΄ και Γ2΄ (μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ αντίστοιχα) και, τέλος, θα εξεταστούν οι αιτήσεις διορισμού των υποψηφίων από τον πίνακα Α΄ της Γενικής Εκπαίδευσης. Υποψήφιοι που κατά την ανωτέρω ροή διοριστούν στην ΕΑΕ, αποκλείονται από τους διορισμούς στη Γενική Εκπαίδευση.

Συνακόλουθα, κατά τη ροή των διορισμών υποψηφίων του κλάδου ΠΕ79 στη Γενική Εκπαίδευση, οι αιτήσεις των υποψηφίων για διορισμό στα Μουσικά Σχολεία θα εξεταστούν κατά προτεραιότητα. Ως προς τη ροή των μουσικών ειδικεύσεων, θα ακολουθηθεί η σειρά που αποτυπώνεται στην υπό στοιχεία 135367/Γ7/20-10-2008 υ.α. (ΦΕΚ 2279 Β΄), όπως συμπληρώθηκε με την υπό στοιχεία 68096/Γ7/12-06-2009 (ΦΕΚ 1211 Β΄) υ.α. καθορισμού των μουσικών ειδικεύσεων, λαμβάνοντας υπόψη καιτην Πράξη 33/7-7-2021 της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας, με βάση την οποία η ειδίκευση «Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής» θα εξεταστεί στο τέλος”.

Δείτε σχετικά

Οδηγίες αιτήσεων διορισμού ΟΠΣΥΔ: Αναλυτικό Εγχειρίδιο Αίτησης Υποψηφίων 

Δήλωση περιοχών-ΕΔΥ: Ποιες είναι στις 13 Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης οι Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης 

Αποκλεισμός διορισμένων από νέο διορισμό στην εκπαίδευση-Αρθρο 389 του νόμου 4957/2022 

Νεοδιόριστοι: Δικαιολογητικά-διαδικασία Ορκωμοσίας, ανάληψης υπηρεσίας, τοποθέτησης-επιλογή ασφαλιστικού φορέα 

Διαδικασία τοποθέτησης νεοδιόριστου: Το νομοθετικό πλαίσιο για προσωρινή και οριστική τοποθέτηση 

Δείτε ακόμη

Τοποθέτηση Διευθυντών Εκπαίδευσης: Η Απόφαση με τα ονόματα 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply