Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διορθωτική Επιστολή ICAP σε σχέση με το Ερωτηματολόγιο 2Α της έρευνας δράσεων της Ειδικής Αγωγής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διορθωτική Επιστολή ICAP σε σχέση με το Ερωτηματολόγιο 2Α της έρευνας δράσεων της Ειδικής Αγωγής, εκπαιδευτικού προσωπικού και ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Διορθωτική Επιστολή ICAP

Διορθωτική επιστολή απέστειλε στο ΥΠΑΙΘ η ανάδοχος Εταιρεία ICAP σε σχέση με την διενεργηθείσα έρευνα των Δράσεων Ειδικής Αγωγής με θέμα: «Διόρθωση-Συμπλήρωση του Ερωτηματολογίου 2Α « Ερωτηματολόγιο έρευνας στο προσωπικό της Ειδικής Αγωγής, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού», ως προς το πεδίο «ΕΡ.5 Μορφωτικό Επίπεδο».

Η διεξαγωγή έρευνας πεδίου, θα λάβει χώρα έως και την 31.05.2023, για την αξιολόγηση των Δράσεων Ειδικής Αγωγής, όπως έχει ενημερώσει το ΥΠΑΙΘ όλους τους εμπλεκομένους και ειδικότερα Σχολικές Μονάδες, ΚΕΔΑΣΥ, Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) και άλλες Υπηρεσίες, που αφορούν στην συγκεκριμένη έρευνα – Δείτε αναλυτικά εδώ

Ακολουθεί η διορθωτική επιστολή της ICAP

ICAP

ICAP Advisory A.E. – Σύμβουλοι Μάνατζμεντ και Ανθρώπινου Δυναμικού – Τηλ.21Ο33625ΟΟ Ελευθερίου Βενιζέλου 2, Τ.Κ. 17676, Καλλιθέα, Αττική ΑΘΗΝΑ,

17 Μάϊου 2023

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΚΟΙΝ: • ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ email: info «:satea.gr • ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Ε.Π. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΜΟΝΑΔΑ Α’ «Προγραμματισμός & Αξιολόγηση ΕΠ» Υπόψη κυρίας Βάλβη Email: thvalvi@epeaek.gr

Θέμα: Διόρθωση – συμπλήρωση του Ερωτηματολογίου 2Α «Ερωτηματολόγιο έρευνας στο προσωπικό της Ειδικής Αγωγής, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού», ως προς το πεδίο «ΕΡ.5 Μορφωτικό Επίπεδο»

Σχετ.: α. Την από 04/5/2023 επιστολή μας με θέμα: «Ενημέρωση για τον τρόπο υλοποίησης/διεξαγωγής της εγκριθείσας έρευνας από το ΥΠΑΙΘ του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και γνωστοποίησης αυτού δια ενημερωτικού εγγράφου από την/τις αρμόδια/ες υπηρεσία/ες του ΥΠΑΙΘ προς όλους τους εμπλεκόμενους στην έρευνα και ειδικότερα σε Σχολικές Μονάδες, ΚΕΔΑΣΥ, Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης και άλλες Υπηρεσίες που αφορούν στην συγκεκριμένη έρευνα».

β. Την υπ’ αριθμ. 52067/Δ3/09-05-2023 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: «Γνωστοποίηση διαδικασιών διεξαγωγής Έρευνας των ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ»

γ. Το υπ’ αριθμ. 52/12-05-2023 έγγραφο του Συλλόγου Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) με θέμα: « Καταγγελία υπονόμευσης του βασικού Πτυχίου Ειδικής Αγωγής σε ερωτηματολόγιο έρευνας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων του τομέα ΕΣΠΑ»

Με το σχετικό γ μας επισημάνθηκε ότι στο «Ερώτημα 5-Μορφωτικό επίπεδο» του ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 2Α του σχετικού β. έχουν παραλειφθεί από τη λίστα επιλογής τα τυπικά προσόντα διορισμού των κλάδων ΠΕ 61 και ΠΕ 71 « ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» και «ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ /Γνώσεις Νοηματικής, Braille κ.α.».

Me την παρούσα επιστολή σας ενημερώνουμε ότι προχωρήσαμε στην αποκατάσταση της συγκεκριμένης παράλειψης, χωρίς να αλλάξει ο σύνδεσμος που το αφορά: https://eu.iotform com/build/222931190069354.

Δείτε επίσης

Εκλογές-ΑμεΑ: Ψηφοφορία σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο για εκλογείς με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply