“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διπλομοριοδότηση δυσπρόσιτων: Να επανέλθει το μέτρο | Α ΕΛΜΕ Δωδεκαννήσου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διπλομοριοδότηση δυσπρόσιτων: Να επανέλθει το μέτρο για να πάψουν να είναι υποστελεχωμένα τα σχολεία | Επιστολή Α ΕΛΜΕ Δωδεκαννήσου.

Διπλομοριοδότηση δυσπρόσιτων

Επιστολή Α ΕΛΜΕ Δωδεκαννήσου

Κυρία υπουργέ,

αν θέλετε για  να μην  έχουμε  υποστελεχωμένα  σχολεία  όπως στο νησί Καστελόριζο ανοίξτε την μοριοδότηση των πινάκων  αναπληρωτών και   επαναφέρετε το μέτρο διπλομοριοδότησης τους, στις  δυσπρόσιτες περιοχές  που ανέστειλε η προηγούμενη κυβέρνηση.

Συγκεκριμένα
Διπλομοριοδότηση δυσπρόσιτων

Από το 2014-15 εφαρμόστηκε η  διπλομοριοδότηση   των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που δέχονταν  να  υπηρετήσουν  σε δυσπρόσιτα  σχολεία της περιοχής μας αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδας.

Το μέτρο αυτό είχε  σαν αποτέλεσμα σχολεία  όπως του Καστελόριζου,  της Νισύρου, της Κάσου,  των Λειψών κ.ο.κ  να  επιλέγονται από την πρώτη  φάση διορισμού των αναπληρωτών.

Μάλιστα  ήταν συχνό φαινόμενο να υπάρχουν σχολεία της Ρόδου με κενά εκπαιδευτικού προσωπικού σε αντίθεση με τα μικρά  δυσπρόσιτα  νησιά που είχαν εκπαιδευτικό προσωπικό  από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

Χρειάζεται λοιπόν  η  επαναφορά του συστήματος της διπλομοριοδότησης των αναπληρωτών  που  θέλουν να υπηρετήσουν   σε σχολεία της περιοχής  μας ώστε να επανέλθει και σε αυτόν τον τομέα η κανονικότητα και να μπορέσουν να λειτουργήσουν  στελεχωμένα  όλα  τα  σχολεία.

Ακόμα  χρειάζεται η ανανέωση των πινάκων με μόρια όλων των χρόνων ώστε να υπάρχει  κίνητρο σε συναδέρφους εκπαιδευτικούς να υπηρετήσουν σε σχολεία περιοχής μας ώστε να μαζέψουν μόρια.

Η σημερινή  ανακοίνωση αποτελεί συνέχεια της ανοικτής επιστολής* που έστειλε στα μέσα του Αυγούστου η Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου ώστε να προβείτε σε  όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την έγκαιρη πρόσληψη των συνάδερφων εκπαιδευτικών, ώστε να καλυφθούν τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων της περιοχής μας, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την απρόσκοπτη λειτουργία  τους από την πρώτη ημέρα του αγιασμού

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                  Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΙΝΟΣ                      ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΞΑΦΗΣ

 

*Η Ανοιχτή επιστολή του Αυγούστου 2019 προς το Υπουργείο Παιδείας, της Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου για την στελέχωση με προσωπικό των σχολείων.

Αναλυτικά:

ΘΕΜΑ: Ανοιχτή επιστολή στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων  κα. Κεραμέως  Νίκη, την Υφυπουργό Παιδείας  και Θρησκευμάτων  κα. Ζαχαράκη Σοφία, τη γενική γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Αναστασία Γκίκα, για στελέχωση των σχολείων  της  περιοχής με προσωπικό και για την τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων  στα  σχολεία  Γενικής Παιδείας και  ΕΠΑΛ

Κυρία Υπουργέ, κυρία Υφυπουργέ, κυρία Γενικέ,

Το  Διοικητικό Συμβούλιο της Α  ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου  εκφράζει την αγωνία των νησιωτών σχετικά με:

Α. τη στελέχωση των σχολείων της περιοχής με προσωπικό.

Σε μερικές μέρες ξεκινούν τα μαθήματα και θα πρέπει να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την έγκαιρη πρόσληψη των συνάδερφών εκπαιδευτικών, ώστε να καλυφθούν τα κενά στο σύνολο των σχολείων της περιοχής μας, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την απρόσκοπτη λειτουργία τους από την πρώτη ημέρα του αγιασμού όπως πρέπει.

Γενικότερα:

Η απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων έχει να κάνει:

Με  την  ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων διοικητικών ενεργειών, για την πρόσληψη των αναπληρωτών πριν την έναρξη του νέου διδακτικού έτους.

Η έγκαιρη πρόσληψη αναπληρωτών θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σε όσο το δυνατό λιγότερες  φάσεις στη διάρκεια του Σεπτεμβρίου και όχι μετά τα Χριστούγεννα, όπως συνέβαινε τις προηγούμενες χρονιές.

Τέλος, η κυβέρνηση θα πρέπει, να προχωρήσει  σε μόνιμους διορισμούς όχι μόνο ειδικής αγωγής αλλά και γενικής παιδείας, γεγονός που θα βοηθήσει πολύ την περιοχή μας.

Β. τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων  στα  σχολεία  Γενικής Παιδείας και ΕΠΑΛ

Το Υπουργείο παιδείας θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη  τις δυσκολίες που υπάρχουν λόγω της νησιωτικότητας, και να επιτρέψει τη λειτουργία όλων των ολιγομελών τμημάτων, τόσο στη γενική εκπαίδευση όσο και στα ΕΠΑΛ.

Δεν είναι δυνατό ένας μαθητής του ΕΠΑΛ που ξεκίνησε ή επέλεξε να φοιτά σε συγκεκριμένο τομέα στη Β΄ τάξη με στόχο την ολοκλήρωση των σπουδών του και την απόκτηση πτυχίου ειδίκευσης στην Γ΄ τάξη, να αναγκάζεται να φοιτήσει σε σχολείο άλλου νησιού ή της Αθήνας από τη στιγμή που στην περιοχή του δεν δημιουργήθηκε ο αντίστοιχος Τομέας στην Β΄ τάξη ή η αντίστοιχη ειδικότητα στην Γ΄ τάξη.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                    Ο  Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ  ΜΑΡΙΝΟΣ                                                                               ΘΕΟΔΩΡΟΣ  ΞΑΦΗΣ


_______________________________

Δείτε επίσης

 

Κατανομή μαθητών ΑμεΑ σχολείων ΠΕ και ΔΕ | Νομοθεσία

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.

Μαθητές λειτουργικά αναλφάβητοι: Η ΑΔΙΠΠΔΕ κρούει κώδωνα κινδύνου

Ζαχαράκη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: Διορισμοί – σχολεία και κενά – αλλαγή βιβλίων

_______________________________

Πριν φύγετε

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ -ΕΒΠ έως 15/09/2019

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση