Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΔΗΣΥ για Παράλληλη Στήριξη: Το «αποπαίδι» της εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΔΗΣΥ για Παράλληλη Στήριξη: Το «αποπαίδι» της εκπαίδευσης – Ζητά πλήρη κάλυψη όλων των κενών – Ανακοίνωση της Δημοκρατικής Συνεργασίας Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΔΗΣΥ για Παράλληλη Στήριξη

Την πλήρη κάλυψη όλων των κενών στην Παράλληλη Στήριξη ζητά η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε., επισημαίνοντας ότι μετά και τις τελευταίες προσλήψεις εκπαιδευτικών τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη παραμένουν πολύ μεγάλα και δεν φαίνεται να υπάρχει προοπτική κάλυψης των πραγματικών αναγκών, καταλήγοντας πως οι γονείς είναι σε απόγνωση και προσπαθούν να βρουν λύση σε ένα πρόβλημα που η ίδια η Πολιτεία θα έπρεπε να έχει φροντίσει, πριν από την έναρξη του σχολικού έτους, με έναν στοιχειώδη προγραμματισμό.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΔΗ.ΣΥ

Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε.

11 Νοεμβρίου 2024

Παράλληλη στήριξη: Το «αποπαίδι» της εκπαίδευσης

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με αρ. πρωτ.: 48877/Δ3/14-05-2024 ολοκληρώθηκε, τη Δευτέρα 21/10/2024, η δεύτερη φάση υποβολής αιτημάτων που οι γονείς όφειλαν να έχουν καταθέσει το σύνολο των απαραίτητων δικαιολογητικών για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης.

Σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, μετά και τις τελευταίες ελάχιστες προσλήψεις εκπαιδευτικών, τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη παραμένουν πολύ μεγάλα και δεν φαίνεται να υπάρχει προοπτική κάλυψης των πραγματικών αναγκών. Σημειωτέον, στην εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με αρ. πρωτ.: 134569/Ε1/11-11-2024 ζητήθηκαν μόνο τα κενά που αφορούν στη Γενική Εκπαίδευση.

Ανακοινώσεις από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας, στην προηγούμενη φάση προσλήψεων, του τύπου: «Σημειώνεται ότι λόγω περιορισμένου ενδιαφέροντος από τους ενταγμένους στους πίνακες του ΑΣΕΠ υποψήφιους εκπαιδευτικούς δεν κατέστη εφικτή η προγραμματισμένη κάλυψη 483 κενών δέσεων στη Γενική Εκπαίδευση και σε δομές ΕΑΕ, εκ των οποίων οι 350 θέσεις αφορούν στους κλάδους ΠΕ70 Δασκάλων και ΠΕ71-ΠΕ70 ΕΑΕ Δασκάλων ΕΑΕ.», είναι αστείες και δεν συνάδουν με τη στήριξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Τα παιδιά αυτά δεν νοείται να μην έχουν την πρόσθετη γνωστική και κοινωνικοσυναισθηματική υποστήριξη που δικαιούνται. Δίχως αυτήν το «χάσμα» συγκριτικά με τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης τείνει να καθίσταται σταδιακά αγεφύρωτο. Άλλωστε, το ζητούμενο είναι το ανοιχτό και δημοκρατικό σχολείο να παρέχει όχι μόνο ίσες, αλλά και δίκαιες ευκαιρίες, γιατί οι αφετηρίες των παιδιών δεν είναι πάντα ίδιες. Το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., ωστόσο, φαίνεται να μην επιδεικνύει τη δέουσα προσοχή σε αυτό…

Οι γονείς είναι σε απόγνωση και προσπαθούν να βρουν λύση σε ένα πρόβλημα που η ίδια η Πολιτεία θα έπρεπε να έχει φροντίσει, πριν από την έναρξη του σχολικού έτους, με έναν στοιχειώδη προγραμματισμό για την κάλυψη όχι μόνο των κενών στην Παράλληλη Στήριξη αλλά και όλων των κενών τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική Αγωγή. Ο όποιος «προγραμματισμός» του Υπουργείου Παιδείας αποδείχτηκε ανεδαφικός!

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απαιτεί την πλήρη κάλυψη όλων των κενών στην Παράλληλη Στήριξη. Η εκπαίδευση δεν αντέχει άλλες περικοπές! Δεν υπάρχουν παιδιά κατώτερου Θεού…

Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Δείτε επίσης

Παράλληλη Στήριξη στα σχολεία: Νομοθεσία-Παιδαγωγικό πλαίσιο-Βασικές αρχές του θεσμού 

Διευκρινίσεις για την Παράλληλη Στήριξη: Το έγγραφο του Υπ. Παιδείας με 5 επισημάνσεις 

Το θεσμικό πλαίσιο της Παράλληλης στήριξης-Συνεκπαίδευσης κατέθεσε στη Βουλή η Υφ. Παιδείας Ζ. Μακρή 

Οδηγίες λειτουργίας θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης: ΕΔΥ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΕΑ-Τμήμ. Ενταξης-Παράλληλη Στήριξη 

Καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης-Ειδικών Σχολείων-Τμημάτων Ενταξης 

Εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης: Πως λειτουργεί, με ποιους συνεργάζεται, πως υποστηρίζει μαθητές | Οδηγίες 

Εκπαιδευτικό υλικό Παράλληλης Στήριξης 

Πριν φύγετε

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply