Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δίωξη Νηπιαγωγού για διαμαρτυρία υποστελέχωσης ειδικού σχολείου | Ανακοίνωση ΔΟΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δίωξη Νηπιαγωγού για διαμαρτυρία υποστελέχωσης ειδικού σχολείου: Η ΔΟΕ απαιτεί την άμεση παύση της δίωξης της εκπαιδευτικού – Ανακοίνωση.

Για την δίωξη της Νηπιαγωγού και Προϊσταμένης του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καβάλας, που παραπέμπεται από τη Διεύθυνση ΠΕ Καβάλας στο Α/θμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΠΔΕ ΑΜΘ, αλλά και στην αρμόδια εισαγγελική αρχή, διαμαρτύρεται με ανακοίνωσή της η ΔΟΕ, εκφράζοντας παράλληλα την αμέριστη ηθική και νομική συμπαράστασή της.

Η Νηπιαγωγός παραπέμπεται για τα παραπτώματα της “Κακόβουλης άσκησης κριτικής πράξεων προϊστάμενης αρχής”, της “παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος”, της “αναξιοπρεπούς, ανάρμοστης και ανάξιας συμπεριφοράς” , και της “κατάθεσης ψευδούς εγγράφου σε δημόσια υπηρεσία” και η ΔΟΕ απαιτεί την άμεση παύση της δίωξης της.

Αφορμή για την παραπομπή της Προϊσταμένης Νηπιαγωγού στάθηκε, σύμφωνα με τη ΔΟΕ, έγγραφο που απέστειλε η Νηπιαγωγός στις αρχές Μαρτίου 2022, αφού το κοινοποίησε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου, προς τη Διεύθυνση ΠΕ Καβάλας με κοινοποίηση στην ΠΔΕ, όπου αποτύπωνε τις συνθήκες και το αρνητικό κλίμα που επικράτησαν στο Ειδικό Νηπιαγωγείο μετά την αιφνιδιαστική απόφαση για μερική διάθεση της Ψυχολόγου, της μοναδικής ειδικότητας από την έναρξη του σχολικού έτους πλέον των νηπιαγωγών που υπηρετούσε στη σχολική μονάδα στο ΕΕΕΕΚ Καβάλας. 

Σύμφωνα με την Ανακοίνωση της ΔΟΕ η παράλειψη της νεοδιόριστης εκπαιδευτικού να αποτυπώσει σε πρακτικό τη συμφωνία του Συλλόγου Διδασκόντων ήταν το “ασυγχώρητο” κατά τους υπηρεσιακούς παράγοντες στοιχείο, που οδήγησε στην παραπομπή.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΔΟΕ

Κείμενο συμπαράστασης προς τη νηπιαγωγό Προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου Καβάλας

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ καταγγέλλει την ακραία και εκδικητική ενέργεια δίωξης της νηπιαγωγού και προϊσταμένης  του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καβάλας, που παραπέμπεται από τη Διεύθυνση ΠΕ Καβάλας στο Α/θμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Περ. Διεύθυνσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Α.Μ.Θ., αλλά και στην αρμόδια εισαγγελική αρχή, για τα παραπτώματα της “Κακόβουλης άσκησης κριτικής πράξεων προϊστάμενης αρχής”, της “παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος”, της “αναξιοπρεπούς, ανάρμοστης και ανάξιας συμπεριφοράς” , και της “κατάθεσης ψευδούς εγγράφου σε δημόσια υπηρεσία”.

Αφορμή για την παραπομπή της συναδέλφου στάθηκε έγγραφο που απέστειλε στις αρχές Μαρτίου 2022, αφού το κοινοποίησε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου, προς τη Διεύθυνση ΠΕ Καβάλας με κοινοποίηση στην Περ. Διεύθυνση, όπου αποτύπωνε τις συνθήκες και το αρνητικό κλίμα που επικράτησαν στο Ειδικό Νηπιαγωγείο μετά την αιφνιδιαστική απόφαση για μερική διάθεση της ψυχολόγου, της μοναδικής ειδικότητας από την έναρξη του σχολικού έτους πλέον των νηπιαγωγών που υπηρετούσε στη σχολική μονάδα (το Φεβρουάριο τοποθετήθηκε και λογοθεραπεύτρια), στο Ε.Ε.Ε.Κ. Καβάλας. Η παράλειψη της νεοδιόριστης συναδέλφου να αποτυπώσει σε πρακτικό τη συμφωνία του Συλλόγου Διδασκόντων ήταν το “ασυγχώρητο” κατά τους υπηρεσιακούς παράγοντες στοιχείο, που οδήγησε στην παραπομπή.

Η Διεύθυνση ΠΕ Καβάλας εξάντλησε τη γραφειοκρατική της αυστηρότητα στην περίπτωση της συναδέλφου παραβλέποντας το γεγονός της υποστελέχωσης του ειδικού νηπιαγωγείου με βάση τις ανάγκες των μαθητών του και των ελλείψεων υποδομών και κατάλληλου εξοπλισμού από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, για τα οποία υπήρξαν όλο το προηγούμενο διάστημα έντονες δημόσιες διαμαρτυρίες γονέων.

Αγνόησε με κυνικότητα τις εξηγήσεις, που η συναδέλφισσα έδωσε εγγράφως, την αναγνώριση της παράλειψης της, την αίτηση ανάκλησης του εγγράφου, ακόμα και την πρόθεση της να παραιτηθεί από τη θέση της προϊσταμένης κατά την κρίση της υπηρεσίας.

Αγνόησε το γεγονός ότι οι νηπιαγωγοί που εργάζονται στα δημόσια νηπιαγωγεία έχουν επιφορτιστεί με δυσβάστακτο διοικητικό – γραφειοκρατικό έργο, που συχνά τους εξαναγκάζει σε υπερεργασία πέραν του εργασιακού τους ωραρίου, και στο οποίο η Διοίκηση δεν έχει υποστηρικτικό χαρακτήρα.

Ο διοικητισμός και ο αυταρχισμός που το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση επιχειρούν να εγκαθιδρύσουν στις σχολικές μονάδες αντιστρατεύεται κάθε λογική δημοκρατικής οργάνωσης, προσβάλλει τους εκπαιδευτικούς , δυναμιτίζει το παιδαγωγικό κλίμα στο σχολείο και στρέφεται κατά των μαθητών μας. Θα συνεχίσουμε αποφασιστικά να υπερασπιζόμαστε τις μορφωτικές ανάγκες τους και την εκπαιδευτική λειτουργία των Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης απαιτώντας την πλήρη στελέχωσή τους με μόνιμο εκπαιδευτικό, υποστηρικτικό και βοηθητικό προσωπικό.

Εκφράζουμε την αμέριστη ηθική και νομική συμπαράστασή μας στη συνάδελφο και απαιτούμε την άμεση παύση της δίωξης.

Δείτε επίσης

Μετατάξεις εκπαιδευτικών-ΕΕΠ 2022: Δυο αποφάσεις | Ονόματα 

ΦΕΚ κατανομής μόνιμων διορισμών 2022 εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ | Τι ακολουθεί 

Αποσπάσεις εξωτερικού 2022: Για τα σχολικά έτη 2022-2023, 2023-2024, 2024-2025 και 2023, 2024 & 2025 Ν. Ημισφαιρίου

 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply