Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΔΟΕ για κατανομή διορισμών: Tουλάχιστον 2.500 για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας από τις 4.500

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΔΟΕ για κατανομή διορισμών: Tουλάχιστον 2.500 για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας, από τις 4.500 συνολικά θέσεις για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Α/θμιας – Β/θμιας – ΕΕΠ/ΕΒΠ.

ΔΟΕ για κατανομή διορισμών

Μέτρο για την κατανομή  θα πρέπει να αποτελέσει το μαθητικό δυναμικό και οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά βαθμίδα κάτι που αποτυπώνεται:

  • Aπό την καταγραφή των προσλήψεων αναπληρωτών σε βάθος χρόνου- τουλάχιστον 10ετίας.
  • Aπό τον αριθμό των κενών.
  • Aπό τις ήδη συστημένες οργανικές θέσεις στην εκπαίδευση.

Τα παραπάνω κοινοποιεί το Δ.Σ της ΔΟΕ στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, αναφορικά με την κατανομή των 4.500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας, ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Και

Προτάσσοντας ως κυρίαρχο κριτήριο το μαθητικό δυναμικό που, όπως αναφέρει η ΔΟΕ, θα ωφεληθεί από τους διορισμούς των μόνιμων εκπαιδευτικών, θεωρεί πως:

Τουλάχιστον 2.500 θέσεις για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας

Tουλάχιστον, 2.500 διορισμούς εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (από τις 4.500 συνολικά) θα πρέπει να προκρίνει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, ώστε να καλυφθούν με όρους όχι συντεχνιακών αλλά μορφωτικών αναγκών των μαθητών, οι μόνιμες θέσεις.

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο της ΔΟΕ

ΔΟΕ για κατανομή διορισμών

Θέμα: Διορισμός των 4.500 μόνιμων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή

Κυρία Υπουργέ,

κυρία Υφυπουργέ

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει αναδείξει σε κάθε ευκαιρία και σε όλους τους τόνους τη θέση του για την άμεση πραγματοποίηση των χιλιάδων διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση (για την αναγκαιότητα των οποίων, απόδειξη αποτελεί και ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός των αναπληρωτών των οποίων η πρόσληψη επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο – κάτι που αναδείχθηκε και στο κείμενο της αναφοράς της Δ.Ο.Ε. στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου).

Ο κλάδος έχει ως ψηφισμένη θέση του και από την 88η Γ.Σ.  την αντίθεσή του στα όσα προβλέπει ο Ν.4589/19 για το σύστημα διορισμών μόνιμων και προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του οποίου έχει ζητήσει την απόσυρση. Είναι άμεση και επιτακτική η ανάγκη για δίκαιο σύστημα προσλήψεων και διορισμών με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας των συναδέλφων που στήριξαν και συνεχίζουν να στηρίζουν το δημόσιο σχολείο επί σειρά ετών.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. , δίχως να τρέφει την οποιαδήποτε αυταπάτη σχετικά με τις ρυθμίσεις του Ν.4589 και με την απαίτηση της πραγματοποίησης πολύ περισσότερων διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών (σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών και με βάση τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος) από τους 4.500 που δεν επαρκούν, εκφράζει την έντονη ανησυχία του σχετικά με τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών (χρονοδιάγραμμα και νομικό πλαίσιο των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή και των διορισμών στη Γενική Αγωγή, επίλυση του ζητήματος σχετικά με την έγκαιρη καταβολή του παράβολου, άδικος αποκλεισμός εκπαιδευτικών χωρίς πτυχίο εξομοίωσης, διορισμοί εκπαιδευτικών με καταστρατήγηση των πινάκων και επίκληση σε «δήθεν» τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις που δημιουργούν τεράστιο ζήτημα ισονομίας στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών) καθώς και για το ζήτημα της κατανομής των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει, για μια ακόμη φορά, ότι μέτρο για την κατανομή  θα πρέπει να αποτελέσει το μαθητικό δυναμικό και οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά βαθμίδα κάτι που αποτυπώνεται από την καταγραφή των προσλήψεων αναπληρωτών σε βάθος χρόνου- τουλάχιστον 10ετίας- καθώς και ο αριθμός των κενών και ήδη συστημένων οργανικών θέσεων στην εκπαίδευση και όχι να κυριαρχήσει η λογική των ισορροπιών μεταξύ των κλάδων.

Κι επειδή το κυρίαρχο κριτήριο επιβάλλεται να είναι το μαθητικό δυναμικό που θα ωφεληθεί από τους διορισμούς των μόνιμων εκπαιδευτικών (με ιδιαίτερη έμφαση στις ευαίσθητες και κρίσιμες για την παροχή υποστήριξης ηλικιακά ομάδες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης καθώς και των δύο πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου), οφείλουμε να τονίσουμε ότι οι συστημένες οργανικές θέσεις (και όσες πρέπει να δημιουργηθούν και είναι σε εκκρεμότητα π.χ. τμήματα ένταξης, οργανικές θέσεις δασκάλων, νηπιαγωγών και ειδικοτήτων στα ειδικά σχολεία κλπ) είναι και θα πρέπει να είναι με διαφορά  περισσότερες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, κάτι το οποίο καταδεικνύει την ανάγκη για, τουλάχιστον, 2.500 διορισμούς εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να καλυφθούν με όρους όχι συντεχνιακών αλλά μορφωτικών αναγκών των μαθητών, οι μόνιμες θέσεις.

Δείτε το έγγραφο και σε μορφή pdf

_____________________

Δείτε επίσης

Διορισμοί Ειδικής: Ισότιμη κατανομή τώρα – Ερώτηση στη Βουλή 43 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης στα Ειδικά Σχολεία | Πίνακες

 ________________________

 Δείτε

Ολες τις έως σήμερα προσλήψεις εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ.

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

________________________

Δείτε ακόμη

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αριθμοί προσλήψεων Β Φάσης: Εκπαιδευτικών ΕΑΕ-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply