“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΔΟΕ για μισθοδοσία αναπληρωτών: Εγγραφο για την άνιση μεταχείριση στην Υφυπουργό Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΔΟΕ για μισθοδοσία αναπληρωτών: Εγγραφο για την άνιση μεταχείριση στην Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη.

ΔΟΕ για μισθοδοσία αναπληρωτών

Επιστολή απέστειλε η ΔΟΕ την Υφυπουργό Παιδείας κα Σοφία Ζαχαράκη για το θέμα της μη σταθερής ημερομηνίας πληρωμών για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, γεγονός που προκαλεί ανυπέρβλητα προβλήματα προγραμματισμού ή/και ακόμη επιβίωσής τους.

Το ΔΣ. της ΔΟΕ ζητά από την Υφυπουργό:
  • Την πραγματοποίηση του διορισμού όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.
  • Την ισοτιμία στα δικαιώματα μεταξύ μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
  • Τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων εξεύρεσης στέγης.
  • Τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ανάληψης υπηρεσίας για τους αναπληρωτές.
  • Τη διασφάλιση της έγκαιρης και σταθερής ημερομηνίας καταβολής της μισθοδοσίας τους.

Αναλυτικά το έγγραφο της ΔΟΕ

Αθήνα 7/11/2019

Αρ. Πρωτ. 212

Προς

1. Την Υφυπουργό Παιδείας

κ. Σοφία Ζαχαράκη

2. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Για την άνιση μεταχείριση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και την καταβολή της μισθοδοσίας τους

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., από το 2012 μέχρι σήμερα, έχει αναδείξει ως κορυφαίο και κομβικό αίτημα του κλάδου τον διορισμό όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση, σύμφωνα με τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος για τη δομή και τη λειτουργία του σχολείου (πλήρης λειτουργία ολοήμερου για όλους τους μαθητές, ανάπτυξη και στελέχωση όλων των υποστηρικτικών δομών και της Ειδικής Αγωγής, μείωση του αριθμού των μαθητών σε 15 για τα τμήματα νηπιαγωγείου και 20 δημοτικού κλπ.).

Για την ενίσχυση του αγώνα αυτού κατέθεσε και σχετική αναφορά στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, αναδεικνύοντας τόσο την απαράδεκτη επανάληψη συμβάσεων ορισμένου χρόνου για την κάλυψη πάγιων αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό όσο και το, επίσης απαράδεκτο, φαινόμενο της άνισης μεταχείρισης των συμβασιούχων-αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε επίπεδο δικαιωμάτων σε σχέση με τους μόνιμους συναδέλφους.

Οι, μόνιμα, αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με αυταπάρνηση τη Δημόσια Εκπαίδευση, διαρκώς μετακινούμενοι σε όλη την επικράτεια με απίστευτο κόστος μετακινήσεων και διαμονής (που σε πληθώρα περιπτώσεων αποτελεί και αυτή ζητούμενο), πέρα από τα μειωμένα εργασιακά δικαιώματα αντιμετωπίζουν, δυστυχώς και σοβαρά προβλήματα διαβίωσης.

Αντιμετωπίζονται ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας και το, αυτονόητο για κάθε εργαζόμενο, η σταθερή ημερομηνία πληρωμών, εξαρτάται από τον βαθμό έγκαιρης ανταπόκρισης της, εκάστοτε, πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. κάτι που  δημιουργεί κλίμα αβεβαιότητας και απαξίωσης για τους ίδιους και το πολύτιμο έργο τους.

Επαναλαμβάνεται, δυστυχώς, με εξαιρετική συχνότητα το τραγικό φαινόμενο να μην υπάρχει σταθερή ημερομηνία πληρωμών για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, γεγονός που προκαλεί ανυπέρβλητα προβλήματα προγραμματισμού ή/και ακόμη επιβίωσής τους.

Η ευθύνη για όλα τα παραπάνω βαραίνει αποκλειστικά και διαχρονικά όλες τις πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας που αντί της πραγματοποίησης των, απόλυτα απαραίτητων, διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών έχουν συνειδητά επιλέξει τη μονιμοποίηση του θεσμού της αναπλήρωσης με μειωμένα δικαιώματα.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απαιτεί:
  • Την άμεση πραγματοποίηση του διορισμού όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση (με το μέγεθος να αποτυπώνεται στον αριθμό των επαναλαμβανόμενων προσλήψεων για πάγιες ανάγκες) , σύμφωνα με τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος για τη δομή και τη λειτουργία του σχολείου.
  • Την αποκατάσταση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών (εργασιακών, υγειονομικής περίθαλψης, αδειών…) σε ισότιμη βάση με τους μόνιμους συναδέλφους.
  • Τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των απαράδεκτων συνθηκών εξεύρεσης στέγης (ιδιαίτερα στις περιοχές με υψηλή τουριστική ανάπτυξη).
  • Τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ανάληψης υπηρεσίας για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ώστε να μην υπόκεινται σε περαιτέρω ταλαιπωρία στην έναρξη κάθε σχολικού έτους (ιδιαίτερα σε περιοχές όπου απαιτούνται πολλαπλές μετακινήσεις π.χ. Κυκλάδες).
  • Τη διασφάλιση της έγκαιρης και σταθερής ημερομηνίας καταβολής της μισθοδοσίας τους σε πάγια βάση (το αργότερο μέχρι την πρώτη μέρα του επόμενου μήνα).
 ____________

Δείτε

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας – 06/11/2019: Ονόματα
Κατανομή ΠΕ25 και ΕΒΠ στις ΠΔΕ
Υφυπουργός Παιδείας στη Βουλή: Εντός των ημερών κατανομή Ψυχολόγων στα ΕΠΑΛ
Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες
Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Δείτε επίσης

Κεραμέως για νομοθετικό έργο Υπουργείου Παιδείας στη Βουλή
Ζαχαράκη στη Βουλή: Τι είπε για το νομοσχέδιο για Δομές και Στελέχη, διορισμούς, κενά, ΕΠΑΛ
Μοριοδότηση δυσπρόσιτων και ποινές μη ανάληψης υπηρεσίας: Τι είπαν Κεραμέως-Ζαχαράκη-Φίλης
Φίλης-Τζούφη: Τι είπαν στη Βουλή για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης
Ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ: Ψεύδη και φτηνοί εντυπωσιασμοί από το ΥΠΑΙΘ – Ναρκοθετείται ο διάλογος

 ____________________

Πριν φύγετε

 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Μητρώο Επιμορφωτών ΕΠΑΛ: 2η Πρόσκληση αίτησης ένταξης
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση