“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΔΟΕ για πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας: Δίγλωσση και  αναξιόπιστη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΔΟΕ για πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας: Δίγλωσση και  αναξιόπιστη – Ανακοίνωση της Ομοσπονδίας λίγες ώρες μετά τη συνάντηση στο ΥΠΑΙΘ.

ΔΟΕ για πολιτική ηγεσία

Για κρυφή ατζέντα και για διγλωσσία κατηγορεί το ΔΣ της ΔΟΕ την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, λίγες ώρες μετά τη συνάντησή τους.

Η αναφορά έχει να κάνει με το θέμα της αξιολόγησης και με τις ρυθμίσεις των άρθρων 50 και 58 του Ν. 4653/2020 (τίτλοι των κολλεγίων και 3ετής αποκλεισμός στους διορισμούς), που  δεν ανακοινώθηκαν στις συναντήσεις Δ.Ο.Ε. και πολιτικής ηγεσίας, αλλά προστέθηκαν μετά τη λήξη της διαβούλευσης του νομοσχεδίου.

Η Ανακοίνωση της ΔΟΕ

Θέμα: Δίγλωσση και  αναξιόπιστη η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

Λίγες μόνο ώρες μετά τη συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, όπου η Υπουργός δήλωσε, με αφορμή την αναφορά μας στις δηλώσεις του προέδρου του Ι.Ε.Π. για αξιολόγηση τύπου Π.Δ. 152, ότι  «το Υπουργείο είναι αυτό που παίρνει τις αποφάσεις και όσον αφορά την αξιολόγηση δεν δρομολογείται τίποτε σχετικό με αυτήν προς το παρόν», φρόντισε η ίδια να αποδείξει ότι χρησιμοποιεί διπλή γλώσσα.

Τόσο με ανακοίνωση του Υπουργείου όσο και με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρθηκε στις προθέσεις του Υπουργείου σχετικά με την αξιολόγηση.

«Σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ο σχεδιασμός μας για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι σαφής και ξεκάθαρος:

πρώτο βήμα η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών»,

ήταν η ανάρτηση της υπουργού καθώς και το περιεχόμενο της ανακοίνωσης του Υπουργείου.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  θεωρεί ότι η διγλωσσία  της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ενισχύει την άποψη ότι υπάρχει «κρυφή» ατζέντα στην ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική με σχεδιασμό άλλον απ’ αυτόν που κοινοποιείται στο διάλογο με τις Ομοσπονδίες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της πρακτικής αποτελούν οι ρυθμίσεις των άρθρων 50 και 58 του Ν. 4653/2020 (τίτλοι των κολλεγίων και 3ετής αποκλεισμός στους διορισμούς) που  δεν ανακοινώθηκαν στις όποιες συναντήσεις Δ.Ο.Ε. και πολιτικής ηγεσίας αλλά προστέθηκαν μετά τη λήξη της διαβούλευσης του νομοσχεδίου και ψηφίστηκαν με διαδικασίες αστραπή.

Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρόκειται να αποδεχτεί επαναφορά σε λογικές αξιολόγησης-χειραγώγησης που προαναγγέλλει ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. με κάθε ευκαιρία σε ολοφάνερη, όπως φαίνεται καθαρά,  σύμπλευση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.

Η αντίδρασή μας θα είναι δυναμική και θα ανατρέψει τα σχέδιά τους. 

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

 Δείτε σχετικά

Απαντήσεις Υπουργείου Παιδείας στα ζητήματα που έθεσε το ΔΣ της ΔΟΕ
Τοποθετήσεις Κεραμέως στα θέματα που έθεσε το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση: Οι φάσεις υλοποίησης σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας
ΜετατάξειςΟνόματα
Στελέχη Εκπαίδευσης και Αξιολόγηση: Ανακοίνωση του Συλλόγου Δελμούζος
Αύξηση μισθών από 1-1-2020: Για ποιους λόγους συμβαίνει
Χορήγηση επιδόματος γέννησης: Οι προϋποθέσεις στον νόμο 4659/2020
Εκθεση Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα: Αναφορές στο χώρο Υγείας και Παιδείας
Σεξουαλική αγωγή στα σχολεία: Η εισαγωγή της στα σχολεία έχει ήδη δρομολογηθεί – Δήλωση Κεραμέως

Πριν φύγετε

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση