Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΔΟΕ για Βουλευτή Μπογδάνο: Απαράδεκτη και αδιανόητη ενέργεια η δημοσιοποίηση στοιχείων μαθητών Νηπιαγωγείου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΔΟΕ για Βουλευτή Μπογδάνο: Απαράδεκτη και αδιανόητη ενέργεια η δημοσιοποίηση ονομάτων και προσωπικών στοιχείων μαθητών Νηπιαγωγείου της Αθήνας. 

ΔΟΕ για Βουλευτή Μπογδάνο

Η ΔΟΕ με ανακοίνωσή της καταδικάζει την ενέργεια του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, κου Κ. Μπογδάνου, να δημοσιοποιήσει τα ονόματα και τα προσωπικά στοιχεία μαθητών Νηπιαγωγείου της Αθήνας.

Η ΔΟΕ επισημαίνει πως η εκπαιδευτική κοινότητα αγκαλιάζει όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας και θρησκείας.

______________

Η ανακοίνωση της ΔΟΕ

Αθήνα 17/9/2021

Αρ. Πρωτ. 1860

Προς

Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Για την απαράδεκτη και αδιανόητη ενέργεια του βουλευτή Κ. Μπογδάνου

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταδικάζει την απαράδεκτη και αδιανόητη ενέργεια του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κ. Μπογδάνου, να δημοσιοποιήσει τα ονόματα και τα προσωπικά στοιχεία μικρών μαθητών Νηπιαγωγείου της Αθήνας.

Η κίνηση του συγκεκριμένου βουλευτή, παραβιάζει την ισχύουσα νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων και είναι κοινωνικά επαίσχυντη, είχε προφανή στόχο να στιγματίσει μικρούς μαθητές Νηπιαγωγείου λόγω της εθνοτικής καταγωγής τους.

Η μισαλλοδοξία, ο ρατσισμός και η ξενοφοβία δεν έχουν θέση στο Δημόσιο Σχολείο. Η εκπαιδευτική κοινότητα αγκαλιάζει όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας και θρησκείας.

Μάλιστα, η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και η επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά της παιδαγωγικής διαδικασίας.

Το Δημόσιο Σχολείο είναι δημοκρατικό και ανοιχτό για όλα τα παιδιά. Δε κάνουμε ούτε βήμα πίσω απ’ αυτό.

Δείτε επίσης

ΔΟΕ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Εγκύκλιος-αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ενεργοποιούνται οι εκ του νόμου διαδικασίες
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-νέο ΦΕΚ: Η νέα απόφαση για το 2021-22
Ανοιγμα σχολείων: Μπάχαλο κατά τον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος κατά το ΥΠΑΙΘ είναι κατώτερος των περιστάσεων
self-test μαθητών-rapid test εκπαιδευτικών: Σχετικά με τη διαδικασία προμήθειας και διενέργειας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση