Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΔΟΕ-Καταγγελία: Αυθαίρετες προφορικές εντολές και πιέσεις από στελέχη εκπαίδευσης για την αξιολόγηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΔΟΕ-Καταγγελία: Αυθαίρετες προφορικές εντολές και πιέσεις από στελέχη εκπαίδευσης για την αξιολόγηση-Δεν υποχρεούνται οι εκπαιδευτικοί να τις εφαρμόσουν.

ΔΟΕ-Καταγγελία

Σε καταγγελίες Συλλόγων ΠΕ αναφέρεται η ΔΟΕ αναφορικά με προφορικές εντολές προς εκπαιδευτικούς από στελέχη εκπαίδευσης, να μην δεχτούν και να μην αναρτήσουν τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, για Διευθυντές οι οποίοι/ες αρνούνται να αναρτήσουν τον συλλογικό προγραμματισμό που έχει αποφασίσει ο Σύλλογος Διδασκόντων, για παράνομες αναθέσεις ομάδων και σχεδίων δράσης και αρνήσεις να καταγραφούν σε Πρακτικό οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.

Η ΔΟΕ μετά όλα αυτά επισημαίνει πως τέτοιου είδους ενέργειες είναι καταδικαστέες από το σύνολο του κλάδου και δεν υποχρεούνται οι εκπαιδευτικοί να τις εφαρμόσουν.

____________

ΔΟΕ-Καταγγελία
Αναλυτικά η Ανακοίνωση της ΔΟΕ

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ λαμβάνει καθημερινά διαμαρτυρίες και καταγγελίες Συλλόγων Π.Ε. και εκπαιδευτικών που αφορούν σε:

1. Παράνομες προφορικές εντολές

από στελέχη εκπαίδευσης, με τις οποίες πιέζουν εκπαιδευτικούς και Διευθυντές/ντριες, Προϊστάμενους/ες να μην δεχτούν και να μην αναρτήσουν τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε.

2. Παράνομες πράξεις Διευθυντών/ Προϊσταμένων

οι οποίοι/ες αρνούνται να αναρτήσουν τον συλλογικό προγραμματισμό που έχει αποφασίσει ο Σύλλογος Διδασκόντων, σύμφωνα με την ενιαία στάση που ακολουθεί ο κλάδος για την ακύρωση της αξιολόγησης – χειραγώγησης.

3. Παράνομες αναθέσεις ομάδων και σχεδίων δράσης,

ενώ υπάρχει αντίθετη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.

4. Παράνομες αρνήσεις

να καταγραφούν σε Πρακτικό οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.

Η ΔΟΕ καλεί:
Α. Τις Δ/νσεις εκπ/σης, τους Συντονιστές και τα στελέχη της διοίκησης

να μην εκτρέπονται του θεσμικού τους ρόλου ασκώντας κλίμα τρομοκρατίας στους/στις συναδέλφους.

Β. Τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας εκπ/σης

συλλογικά να καταθέσουν τον προγραμματισμό αγνοώντας τις εξωθεσμικές πιέσεις στελεχών (σχετικό ΔΟΕ : α) αριθμ. Πρωτ. 1974/3.11.2021 και β) αριθμ. Πρωτ. 1960/26.10.2021.)

Γ. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων, να αποστείλουν προς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συγκεκριμένες περιπτώσεις Σχολείων και Νηπιαγωγείων, όπου επιχειρείται να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.

Επισημαίνουμε για μια ακόμη φορά ότι

οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων είναι δεσμευτικές για όλους και οποιαδήποτε προσπάθεια ή ενέργεια αντιβαίνει σε αυτές τις αποφάσεις αποτελεί παράβαση καθήκοντος.

Τέτοιου είδους έκνομες ενέργειες είναι καταδικαστέες από το σύνολο του κλάδου και δεν υποχρεούνται οι εκπαιδευτικοί να τις εφαρμόσουν.

Η αξιολόγηση – χειραγώγηση – διάλυση του Δημόσιου Σχολείου
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ !

Δείτε επίσης

Εγγραφο: Αξιολόγηση σχολικής μονάδας-Υπενθύμιση για τη διαδικασία κατάθεσης Συλλογικού Προγραμματισμού
Επαναπροκήρυξη απεργίας-αποχής για την αξιολόγηση: Γνωμοδότηση περί νομιμότητας από Νομική Σύμβουλο ΟΛΜΕ
Αξιολόγηση-εκπαιδευτικοί: Ηττα σε ιστορική προοπτική | Αρθρο
Αξιολόγηση έργου σχολικής μονάδας: Οδηγίες από το ΙΕΠ για σχέδια δράσης, συλλογικό προγραμματισμό-Ο ρόλος των Σ.Ε
Μήνυση ΔΟΕ στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για παράνομες ενέργειες στο πλαίσιο εφαρμογής της αξιολόγησης

Πριν φύγετε

Προϋπολογισμός 2022-Υπουργείο Παιδείας: Τι περιλαμβάνει για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
 Ερώτηση στη Βουλή: Παραχώρηση μαθημάτων του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος σε ιδιώτες μέσα από τους Δήμους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση