Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΔΟΕ: Καταγγελία για τη σύλληψη Νηπιαγωγού μετά από μήνυση γονέα, για τροποποίηση του προγράμματος λειτουργίας του σχολείου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΔΟΕ: Καταγγελία για τη σύλληψη Νηπιαγωγού μετά από μήνυση γονέα, επειδή έγινε τροποποίηση του προγράμματος λειτουργίας του σχολείου.

Καταγγελία για τη σύλληψη Νηπιαγωγού

Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ απέστειλε η ΔΟΕ αναφορικά με τη σύλληψη Νηπιαγωγού, μετά από μήνυση γονέα του νηπιαγωγείου, επειδή έγινε τροποποίηση του προγράμματος λειτουργίας του σχολείου, λόγω προγραμματισμένης άδειας εκπαιδευτικού.

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ

περιγράφει το περιστατικό ως πρωτοφανές και στέκεται με όλα τα μέσα στο πλευρό της εκπαιδευτικού.

Καλεί δε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ:
  • Να λειτουργήσει άμεσα όλα τα ολοήμερα τμήματα Νηπιαγωγείων και Δημοτικών.
  • Να προχωρήσει στις αναγκαίες προσλήψεις προσωπικού.
  • Να αποκαταστήσει την άνιση μεταχείριση των νηπιαγωγών ως προς το ωράριό τους σε σχέση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.
  • Να θωρακίσει πραγματικά τους εκπαιδευτικούς κατά την άσκηση των καθηκόντων τους ώστε να μην είναι εκτεθειμένοι σε κακόβουλες επιθετικές κινήσεις.
Η επιστολή της ΔΟΕ

Αθήνα 2/12/2021

Αρ. Πρωτ. 2019

Θέμα: Καταγγέλλουμε τη σύλληψη νηπιαγωγού συναδέλφου μας του συλλόγου Π.Ε. «Α. Δελμούζος».

Μετά τις μηνύσεις σε βάρος εκπαιδευτικών από γονείς αρνητές της εφαρμογής των υγειονομικών μέτρων προστασίας στα σχολεία, με έκπληξη και αγανάκτηση πληροφορηθήκαμε τη σύλληψη συναδέλφου νηπιαγωγού, μέλος του συλλόγου «Α. Δελμούζος»!

Η σύλληψη προέκυψε

μετά από μήνυση γονέα του νηπιαγωγείου, επειδή έγινε τροποποίηση του προγράμματος λειτουργίας του σχολείου, λόγω προγραμματισμένης άδειας εκπαιδευτικού.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταδικάζει

το πρωτοφανές περιστατικό και στέκεται με όλα τα μέσα στο πλευρό της συναδέλφου.

  • Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως αποκλειστικά υπεύθυνη για την ελλιπέστατη στελέχωση των σχολείων, να λειτουργήσει άμεσα όλα τα ολοήμερα τμήματα νηπιαγωγείων και δημοτικών.
  • Να προχωρήσει στις αναγκαίες προσλήψεις προσωπικού με μαζικούς και μόνιμους διορισμούς στηρίζοντας το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείου.
  • Να αποκαταστήσει την άνιση μεταχείριση των νηπιαγωγών ως προς το ωράριό τους σε σχέση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.
  • Να θωρακίσει πραγματικά τους εκπαιδευτικούς κατά την άσκηση των καθηκόντων τους ώστε να μην είναι εκτεθειμένοι σε κακόβουλες επιθετικές κινήσεις.

Δείτε επίσης

Ενταξη και διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Σεμινάριο μέσω τηλεδιάσκεψης-Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021
ΚΕΔΑΣΥ: Διαδικασία παραπομπής-αξιολόγησης μαθητών | Εγγραφο
Παρουσίαση 166 Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στο Σχολείο: “Το σχολείο αλλάζει. Στην πράξη”
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply