Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΔΟΕ-σύνταξη Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας σχολικών μονάδων: Ασκούνται πιέσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΔΟΕ-σύνταξη Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας σχολικών μονάδων: Παρατηρείται το φαινόμενο άσκησης πίεσης από στελέχη της εκπαίδευσης να προχωρήσουν οι διαδικασίες – Η ΔΟΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να καταγγέλλουν τέτοιου είδους ενέργειες.

ΔΟΕ-σύνταξη Εσωτερικού Κανονισμού

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΟΕ αναφορικά με έκδοση της Υπουργικής Απόφασης με Φ.Ε.Κ. 491/9-2-2021 σχετικά με τη “Σύνταξη Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας των σχολικών μονάδων”.

Σύμφωνα με το ΔΣ της ΔΟΕ

παρατηρείται το φαινόμενο άσκησης πίεσης από στελέχη της εκπαίδευσης προς τις σχολικές μονάδες ώστε εσπευσμένα να προχωρήσουν στις διαδικασίες σύνταξης εσωτερικού κανονισμού.

Η ΔΟΕ επισημαίνει πως

η Υπουργική Απόφαση δεν θέτει χρονικούς περιορισμούς και καλεί τους εκπαιδευτικούς να καταγγέλλουν τέτοιου είδους ενέργειες στα ΔΣ των ΣΕΠΕ και να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια σύνταξης εσωτερικού κανονισμού πριν δοθούν συγκεκριμένες κατευθύνσεις από την Ομοσπονδία, κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα.

________________________

Δείτε την Ανακοίνωση

Αθήνα 23/2/2021

Αρ. πρωτ.: 1366

Προς

Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Σύνταξη Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας των σχολικών μονάδων

 Συνάδελφοι,

έπειτα και από την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης με Φ.Ε.Κ. 491/9-2-2021 σχετικά με τη «Σύνταξη Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας των σχολικών μονάδων» (σε υλοποίηση των όσων προβλέπονται από τον ν.4692/2021), παρατηρείται το απαράδεκτο φαινόμενο άσκησης πίεσης από στελέχη της εκπαίδευσης προς τις σχολικές μονάδες ώστε εσπευσμένα να προχωρήσουν στις διαδικασίες σύνταξης εσωτερικού κανονισμού.

Η ίδια η Υ.Α. δεν θέτει χρονικούς περιορισμούς

στην ενέργεια αυτή, επομένως τέτοιου είδους ενέργειες  αποκαλύπτουν την πρόθεση άσκησης πίεσης στην κατεύθυνση εφαρμογής της καταδικασμένης από το σύνολο του κλάδου, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, αφού στον θεματικό άξονα 9 «Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας» περιλαμβάνεται ως δείκτης η «Διασφάλιση της εφαρμογής του σχολικού κανονισμού».

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

καλεί τους εκπαιδευτικούς να καταγγέλλουν τέτοιου είδους ενέργειες στα Δ.Σ. των Σ.Ε.Π.Ε. και να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια σύνταξης εσωτερικού κανονισμού πριν δοθούν συγκεκριμένες κατευθύνσεις από την Ομοσπονδία, κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα.

Δείτε σχετικά

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων A/θμιας και B/θμιας | ΦΕΚ

Δείτε ακόμη

Κήρυξη απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση | Ανακοίνωση ΔΟΕ
ΟΛΜΕ-Αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Απαντήσεις σε ερωτήσεις για την Απεργία-Αποχή
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Ενέργειες-βήματα υλοποίησης απόφασης για κήρυξη απεργίας αποχής

Πριν φύγετε

Αξιολόγηση δεξιοτήτων μαθητών: Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση