Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δόμνα Μιχαηλίδου: Αλλάζουν οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί-Πρώιμη ανίχνευση αναπτυξιακών διαταραχών σε βρέφη και νήπια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δόμνα Μιχαηλίδου: Αλλάζουν οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί-Πρώιμη ανίχνευση αναπτυξιακών διαταραχών σε βρέφη και νήπια έως 4 ετών – Τι είπε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Δόμνα Μιχαηλίδου: Αλλάζουν οι Βρεφονηπιακοί

Η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα Μιχαηλίδου, παρουσίασε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών το πρώτο Πρόγραμμα ποιοτικών προδιαγραφών Βρεφονηπιακών σταθμών στη χώρα μας.

Το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των βρεφονηπιακών σταθμών στη χώρα μας πρόκειται να τεθεί σε διαβούλευση το προσεχές διάστημα.

Το Σεπτέμβριο θα είναι έτοιμο και θα χρησιμοποιηθεί από τον Ιανουάριο του 2022.

Όπως είπε η Υφυπουργός,

η διασφάλιση της ισότητας στην ευκαιρία μέσω της σωστής γνωστικής, συναισθηματικής και κινητικής ανάπτυξης των παιδιών αποτελεί ουσιαστική επένδυση στο μέλλον τόσο των ίδιων όσο και της χώρας μας.

Θεσπίζουμε ποιοτικές προδιαγραφές διαπαιδαγώγησης, απασχόλησης και φροντίδας των παιδιών μας ανεξαρτήτως σταθμού, περιοχής και κοινωνικοοικονομικού υποβάθρου.

Ενώσαμε τους πλέον εξειδικευμένους επιστήμονες του κόσμου, ζητήσαμε τη συνεισφορά της διαΝΕΟσις και φτιάξαμε την καλύτερη ομάδα για να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό προσχολικό πρόγραμμα για τα παιδιά μας. Φροντίζουμε το παρόν, επενδύουμε στο μέλλον”, δήλωσε.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης,

αναπτύχθηκαν οι βασικοί πυλώνες του πρώτου Preschool Curriculum, που θα υλοποιηθεί στη χώρα μας και θεσπίζει ποιοτικές προδιαγραφές διαπαιδαγώγησης, φροντίδας και πρώιμης ανίχνευσης αναπτυξιακών διαταραχών σε βρέφη και νήπια έως 4 ετών.

Τι είπε για την Πρώιμη ανίχνευση
  • Η Ελλάδα πρωτοπορεί εισάγοντας την πρώιμη ανίχνευση δηλαδή της διάγνωσης των νοητικών, γλωσσικών, νοητικών και συναισθηματικών ελλειμμάτων των παιδιών, όπως για παράδειγμα ο αυτισμός που ταλανίζει πολλές ελληνικές οικογένειες.
  • Έρευνες έχουν δείξει πώς εάν γίνει νωρίς η διάγνωση τότε μπορούν να έχουν καλύτερη ζωή και να βοηθήσουμε τις οικογένειές τους.
    Είναι πολύ σημαντικό πώς αποτελεί ένα κοινωνικά προοδευτικό project.
  • Ανεξαρτήτως σταθμού, περιοχής και εισοδήματος των γονιών όλα τα παιδιά θα έχουν τις ίδιες και ίσες ευκαιρίες.
  • Σπάμε την ανισότητα μεταξύ της απόκτησης δεξιοτήτων των παιδιών σε συνάρτηση με το εισόδημα των γονιών τους.
Η ομάδα που διαμορφώνει το πρόγραμμα αποτελείται από
  • τον Καθηγητή Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο Yale, Κωνσταντίνο Μεγήρ που είναι ο επικεφαλής της ομάδας,
  • τον ερευνητικό οργανισμό διαΝΕΟσις και συμμετέχουν ως μέλη
  • πανεπιστημιακοί, γιατροί και ειδικοί επιστήμονες,

καταξιωμένοι ο καθένας στον χώρο του και με εμπειρία στην ανάπτυξη των παιδιών και στη διαμόρφωση παιδαγωγικών προγραμμάτων.

Στη συζήτηση συμμετείχαν

τα πλέον κομβικά μέλη της ομάδας εργασίας του Προγράμματος,

  • ο συντονιστής της ομάδας διακεκριμένος Καθηγητής Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο Yale, Κωνσταντίνος Μεγήρ,
  • η Sally Grantham-Mc Gregor, Emerita Professor of International Child Health του University College London και
  • ο Θοδωρής Γεωργακόπουλος Editorial Director της διαΝΕΟσις.

Δείτε σχετικά

Βρεφονηπιακοί σταθμοί-self test: Υποχρεωτικά για εργαζόμενους-όχι στα παιδιά και βρέφη
Επανεκκίνηση: Βρεφονηπιακοί 17.05-Σχολεία, Φροντιστήρια, ΚΞΓ 10.05-ΣΔΕ, Πρακτικές ΙΕΚ, Κολλεγίων 17.05

Δείτε επίσης

Οικονομικό Φόρουμ Δελφών-Education Reform: Η εκπαίδευση αλλάζει-Μετάβαση από την εποχή γνώσεων μόνο, στην εποχή γνώσεων και δεξιοτήτων
Κεραμέως: Eπίκειται η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης

Πριν φύγετε

Σκέρτσος: 11.532 θετικά self test-Πως θα μετακινούμαστε από 14.05-Γιατί ανοίγουμε με τα κρούσματα ψηλά
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση