Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δωρεάν σεμινάριο για Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-φυσικές καταστροφές-Κλιματική Κρίση, από την ΠΕΕΚΠΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δωρεάν σεμινάριο για Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-φυσικές καταστροφές-Κλιματική Κρίση, από την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΚΠΕ) – Τρίτη 16 Απριλίου 2024.

Δωρεάν σεμινάριο για Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Ακολουθεί Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΚΠΕ) σχετικά με το 4ο διαδικτυακό ΔΩΡΕΑΝ σεμινάριο του Κύκλου επιμορφωτικών Διαδικτυακών Σεμιναρίων με θέμα «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για τις φυσικές καταστροφές και την Κλιματική Κρίση: Αναλαμβάνουμε δράση …»

Η Ανακοίνωση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.

(ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 1992) Αργοναυτών 34, Αργυρούπολη 16452 – Email: d.s.peekpe@gmail.com

Αθήνα 7/4/2024

Αριθμ. Πρωτ.: 149

ΘΕΜΑ:  «Κλιματική αλλαγή και πολιτικές αντιμετώπισής της: ο ρόλος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» – Τρίτη 16 Απριλίου 2024

 Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι, φίλες, φίλοι και μέλη της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.,

σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη, 16 Απριλίου 2024 και ώρες 18:00-21:00 θα πραγματοποιηθεί το τέταρτο και τελευταίο από τον κύκλο διαδικτυακών σεμιναρίων που προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ  στους εκπαιδευτικούς η Ένωσή μας, με γενικό τίτλο: «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για τις φυσικές καταστροφές και την Κλιματική Κρίση: Αναλαμβάνουμε δράση …».

Το τέταρτο σεμινάριο θα έχει θέμα: «Κλιματική αλλαγή και πολιτικές αντιμετώπισής της: ο ρόλος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης».

Το πρόγραμμα επισυνάπτεται στο παρόν έγγραφο ενώ έχει αναρτηθεί τόσο στο site μας:   https://peekpe.gr/ όσο και στην ομάδα μας στο fb https://www.facebook.com/groups/d.s.peekpe  

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ: Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, συνδεθείτε στο κανάλι μας στο YouTube https://www.youtube.com/@peekpe/streams  

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

  • Όσες/οι επιθυμούν να παρακολουθήσουν το τέταρτο σεμινάριο του συνολικού κύκλου, ΔΕΝ χρειάζεται να δηλώσουν τη συμμετοχή τους!! Απλά κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης θα πρέπει να συμπληρώσουν το ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ, του οποίου ο σύνδεσμος θα αναρτηθεί στα σχόλια του youtube, ώστε να λάβουν ηλεκτρονικά τη βεβαίωση παρακολούθησης με βάση τα δηλούμενα στοιχεία τους.
  • Ερωτήσεις/διευκρινίσεις για τα σεμινάρια μπορείτε να στέλνετε ηλεκτρονικά μόνο στο draseis@peekgr
  • Τις παρουσιάσεις και το εκπαιδευτικό υλικό όλων των σεμιναρίων θα τις βρείτε ΕΔΩ
  • Όλα τα σεμινάρια μπορείτε να τα παρακολουθήσετε και σε ύστερο χρόνο στο https://www.youtube.com/@peekpe/streams
  • Όσες και όσοι επιθυμείτε να εγγραφείτε στην Επιστημονική μας Ένωση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.) κάνετε κλικ εδώ  

Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ.  της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.

Η Γεν. Γραμματέας                         Ο Πρόεδρος

Ιωάννα Παπαϊωάννου                     Γιάννης Βλάχος

Δείτε επίσης

Εκδήλωση Περιφέρειας Κρήτης: «Κοινωνικές και Ψυχολογικές Προεκτάσεις των εξετάσεων στην Εκπαίδευση»-Τρίτη 16.04.2024 

Εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα μαθητών 2023-24 ΣΤ’ τάξης Δημοτικών και Γ’ τάξης Γυμνασίων – Ελληνική PISA

Καθηκοντολόγιο ομάδων δράσης για σχολική βία και υπεύθυνων αποδεκτών αναφορών στη σχολική μονάδα 

Λειτουργία πλατφόρμας για τη σχολική βία και εκφοβισμό | Το ΦΕΚ 

Εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών: Διδακτικό και εργασιακό ωράριο-Αδειες-Μεταθέσεις-Τοποθετήσεις | Οδηγός

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply