“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δράσεις ΟΛΜΕ για την μη πραγματοποίηση ζωντανής μετάδοσης μαθημάτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δράσεις ΟΛΜΕ για την μη πραγματοποίηση ζωντανής μετάδοσης μαθημάτων στο πλαίσιο της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Δράσεις ΟΛΜΕ

Τις επόμενες δράσεις της για την μη πραγματοποίηση ζωντανής μετάδοσης μαθημάτων στο πλαίσιο της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας κοινοποίησε η ΟΛΜΕ.

Η Ομοσπονδία των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ήδη αναμένει από την ΑΔΕΔΥ κήρυξη απεργίας-αποχής και προτίθεται να επιδιώξει νέα συνάντηση με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα με αφορμή την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης για την εφαρμογή της διαδικασίας μετάδοσης.

Επίσης η ΟΛΜΕ θα ενημερώσει την Ευρωπαϊκή και την Παγκόσμια Ομοσπονδία εκπαιδευτικών συνδικάτων –ETUCE και ΕΙ – και θα ζητήσει την έμπρακτη συμπαράστασή τους.

Τέλος, σε συνεργασία με τη ΔΟΕ, θα διερευνήσει την πιθανότητα νομικής προσφυγής κατά της Υπουργικής απόφασης και θα εξετασθεί η δυνατότητα προσφυγής στους αρμόδιους μηχανισμούς και αρχές της Ε.Ε.

Δείτε αναλυτικά την Ανακοίνωση

Αθήνα, 16/05/2020

Δράσεις και επόμενα βήματα για τη μη υλοποίηση της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας

 Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ήδη έχει απευθυνθεί στην ΑΔΕΔΥ ζητώντας να προχωρήσει σε κήρυξη απεργίας-αποχής από την πραγματοποίηση ζωντανής μετάδοσης μαθημάτων και να διερευνήσει τις νομικές δυνατότητες για προσφυγή.

Η ΑΔΕΔΥ έχει ήδη συγκαλέσει Γενικό Συμβούλιο την επόμενη Τετάρτη 20 Μαΐου, με θέμα την προκήρυξη απεργίας-αποχής. .

  • Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, μετά και την έκδοση Υπουργικής Απόφασης για την εφαρμογή της διαδικασίας μετάδοσης, θα επιδιώξει νέα άμεση συνάντηση στην ΑΠΔΠΧ (Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα).
  • Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, σε συνεργασία με τη ΔΟΕ, θα διερευνήσει την πιθανότητα νομικής προσφυγής κατά της Υπουργικής απόφασης.
  • Η ΟΛΜΕ θα ενημερώσει άμεσα την Ευρωπαϊκή και την Παγκόσμια Ομοσπονδία εκπαιδευτικών συνδικάτων –ETUCE και ΕΙ – και θα ζητήσει την έμπρακτη συμπαράστασή τους για το θέμα αυτό. Θα εξετασθεί ακόμα και η δυνατότητα προσφυγής στους αρμόδιους μηχανισμούς και αρχές της Ε.Ε σε διοικητικό και δικαστικό επίπεδο.

 Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να λάβουν αποφάσεις μη υλοποίησης της ζωντανής μετάδοσης του μαθήματος.  Θα γίνει προσπάθεια, σε συνεργασία με νομικό σύμβουλο να σταλεί ενδεικτικό πρακτικό τις αμέσως επόμενες μέρες, που θα περιλαμβάνει και νομικά και παιδαγωγικά επιχειρήματα.

Καλούμε τις/τους συναδέλφους να μην υλοποιήσουν σε καμία περίπτωση την υπουργική απόφαση της μετάδοσης μαθημάτων και για το σκοπό αυτό τους καλύπτουμε πολιτικά και συνδικαλιστικά.

Καλούμε τις ΕΛΜΕ να ενημερώσουν άμεσα τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και να παρεμβαίνουν σε περιπτώσεις, όπου ασκούνται πιέσεις σε συναδέλφους να υλοποιήσουν την Υ.Α.

 Δείτε σχετικά

ΦΕΚ Απόφασης απευθείας μετάδοσης μαθήματος: Η διαδικασία
Νόμος 4686/2020-Ζωντανή μετάδοση μαθήματος-άδεια ειδικού σκοπού | Αρθρα 63 & 64
Υπουργείο για ζωντανή μετάδοση μαθήματος: Νόμιμος ο σκοπός της διάταξης-8 ερωτήσεις και απαντήσεις
Ανακοίνωση Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: Ο σκοπός της συγκεκριμένης επεξεργασίας είναι κατ’ αρχήν νόμιμος
Αρχή Προστασίας Δεδομένων σε ΔΟΕ: Διαβούλευση και εκτίμηση αντικτύπου θέλει η διάταξη για ζωντανή μετάδοση μαθήματος
ΕΣΑμεΑ: Σε καμία περίπτωση κάμερες στα σχολεία
Απευθείας μετάδοση μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο: Ψυχολογικές επιπτώσεις στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς

Δείτε επίσης

ΔΑΚΕ για κάμερες στην τάξη: Live streaming στα σχολεία… “Δεν θα πάρουμε”
Απόσυρση τροπολογίας “μπιγκ μπραδερ στην τάξη” ζητούν οι Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και Μερόπη Τζούφη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση