Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δράσεις ΠΕΚΕΣ Κρήτης: Ψυχοκοινωνική Ενδυνάμωση Γονέων και Εκπαιδευτικών-Εισήγηση Ελένης Βόκα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δράσεις ΠΕΚΕΣ Κρήτης: Ψυχοκοινωνική Ενδυνάμωση Γονέων και Εκπαιδευτικών – “Η συμβολή της Οικογένειας και του Σχολείου στην κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού και τη σχολική επιτυχία” – Εισηγήτρια η κα Βόκα Ελένη, Κοινωνική Λειτουργός στο ΚΕΣΥ Χανίων.

Δράσεις ΠΕΚΕΣ Κρήτης

Στα πλαίσια του Β Κύκλου Επιμορφωτικών Δράσεων και της Ψυχοκοινωνικής Ενδυνάμωσης Γονέων και Εκπαιδευτικών του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Κρήτης,

η Κοινωνική Λειτουργός (ΠΕ30) του Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) Χανίων κα Ελένη Βόκα παρουσίασε το ρόλο της γονεϊκής διαπαιδαγώγησης και της συνεργασίας Σχολείου – Οικογένειας στην κοινωνική προσαρμογή του παιδιού και τη σχολική επιτυχία.

Δείτε ακολούθως

την εισήγηση της κας Ελένης Βόκα, η οποία πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021.

“Η συμβολή της Οικογένειας και του Σχολείου στην κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού και τη σχολική επιτυχία” – Εισηγήτρια η κα Βόκα Ελένη, Κοινωνική Λειτουργός στο ΚΕΣΥ Χανίων
Δείτε το video

Αλλες Επιμορφωτικές Δράσεις του ΠΕΚΕΣ Κρήτης

“Η διατροφή στην πρόληψη και αντιμετώπιση της Covid 19” εισηγητής: Δρ Στέλιος Λιναρδάκης, κλινικός διαιτολόγος – διατροφολόγος Προϊστάμενος του Τμήματος Κλινικής Διατροφής στο Γ.Ν. Βενιζέλειο Ηρακλείου.

“Η αναπτυξιακή περίοδος της εφηβείας: προκλήσεις και ευκαιρίες” – Αικατερίνη Μπιτζαράκη-Παιδοψυχίατρος.

“Καλλιέργεια και ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας μέσα απο το μάθημα της Φυσικής Αγωγής” – Λίνα Ψούνη.

Δείτε επίσης

ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ: Παρουσίαση Ετήσιας Έκθεσης για την Εκπαίδευση | video
 Ελλειψη ιατροδικαστών στη χώρα: Συμβολή στην αποσιώπηση κακοποιήσεων-Δήλωση Φ. Μπακαδήμα του ΜέΡΑ25
Τα Παιδιά στην Καραντίνα: Zωντανή δημοσιογραφική έρευνα για την παιδική κακοποίηση στον καιρό του κορονοϊού
Περί παιδικής κακοποίησης: Του Τάσου Βακφάρη
Ζέτα Μακρή: Ο ρόλος του σχολικού περιβάλλοντος καθοριστικός στην αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού
Σχολικός Εκφοβισμός–Επιθετικότητα στο σχολείο: Κατευθύνσεις και μέτρα αντιμετώπισης του φαινομένου

Δείτε ακόμη

 Ανοιχτό διαδικτυακό μάθημα MOOC από το Υπουργείο Παιδείας: Μαθαίνουμε Ψηφιακά-Διδάσκουμε Ψηφιακά
 Οδηγίες υποστήριξης μαθητών από Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους γενικών σχολείων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση