Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δωρέα 6.200 τάμπλετ και 2.200 λάπτοπ σε σχολικές μονάδες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Δωρέα 6.200 τάμπλετ και 2.200 λάπτοπ σε σχολικές μονάδες όλης της χώρας, για χρήση από μαθητές και εκπαιδευτικούς στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Δωρέα 6.200 τάμπλετ και 2.200 λάπτοπ

Σύμφωνα με Ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας

Συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς ο τεχνολογικός εξοπλισμός Λυκείων, Γυμνασίων, Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της χώρας, με νέα δωρεά 6.200 συσκευών τάμπλετ και 2.200 φορητών υπολογιστών για σχολικές μονάδες όλης της χώρας, ύψους πάνω από 1,48 εκατομμυρίων ευρώ.

Η σημαντική αυτή δωρεά έρχεται να προστεθεί στις 9.000 συσκευές tablet αξίας 1 εκατομμυρίου ευρώ που προσέφεραν την περασμένη εβδομάδα ιδιωτικές εταιρείες, επιπλέον του τεχνολογικού εξοπλισμού που έχει ήδη διοχετευθεί στα σχολεία μας από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και του πρόσθετου που δρομολογείται μέσω ΕΣΠΑ.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ευχαριστεί θερμά τους νέους δωρητές:

το μεγάλο δωρητή ΟΜΙΛΟ OLYMPIA GROUP (PUBLIC/MEDIAMARKT, SUNLIGHT), που προσέφερε 3.470 συσκευές tablets και laptops, καθώς και

  • την ThenaMaris (Ships Management) Inc.,
  • τον επιχειρηματία Νίκο Δρανδάκη,
  • την εταιρεία Printec,
  • την Lamda Development,
  • την εταιρεία efood,
  • την A.M. Nomikos TWMA S.A.,
  • τους Ανδρέα και Αλεξάνδρα Μαρτίνου,
  • την Εταιρεία Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ,
  • την Εθνική Ασφαλιστική,
  • την Axion Hellas,
  • την Ένωση Μαρινών Ελλάδας,
  • τον Σύνδεσμο Ιδιωτικών Σχολείων και
  • την εταιρεία ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ.

 

Η συνολική δωρεά ύψους 1,48 εκατομμυρίων ευρώ αντιστοιχεί σε 8.400 συσκευές φορητών υπολογιστών και tablets, και με αυτές ενισχύεται πλέον ο τεχνολογικός εξοπλισμός όλων των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας καθώς και σημαντικό ποσοστό σχολείων της πρωτοβάθμιας.

Ο εν λόγω εξοπλισμός, που είναι καθ’ οδόν για σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων, θα αποτελεί περιουσία των σχολείων και θα διατίθεται σε μαθητές ή/και εκπαιδευτικούς για προσωρινή χρήση, προκειμένου να διευκολυνθεί η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αλλά και για να συμβάλλει μακροπρόθεσμα στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων.

Δίνεται προτεραιότητα στη στήριξη οικογενειών με κριτήρια
  • το χαμηλό εισόδημα,
  • την ανεργία γονέων/κηδεμόνων,
  • τις μονογονεϊκές, τρίτεκνες, πολύτεκνες ή ορφανικές οικογένειες,
  • τις ειδικές δυσκολίες ή
  • τις εξαιρετικές επιδόσεις μαθητών.

 

Ο ακριβής αριθμός των συσκευών ανά σχολείο καθορίζεται με βάση το ύψος των δωρεών, το μαθητικό πληθυσμό και τον υφιστάμενο εξοπλισμό των σχολικών μονάδων.

Η πρωτόγνωρη συγκυρία δεν έχει σταματήσει να κινητοποιεί κράτος και ιδιώτες, που συμπράττουν για την ενίσχυση του κρίσιμου τομέα της παιδείας και τον εφοδιασμό των νέων μας με τις απαραίτητες δεξιότητες του 21ου αιώνα.

 Δείτε σχετικά

Διαβούλευση νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” έως Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
 Πρόβλεψη 5.800 προσλήψεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
Διετής Ισχύς Πινάκων ΑΣΕΠ από τριετής: Το σκεπτικό του Υπουργείου Παιδείας
Διατάξεις θεμάτων διορισμού-πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Εισαγωγή θεσμού Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης: Για ποιους λόγους κρίνεται αναγκαίος από το Υπουργείο Παιδείας
Χαρακτηρισμός διαγωγής στους τίτλους σπουδών: Aμιγώς παιδαγωγικό μέτρο κατά το Υπουργείο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση