Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο για τον αυτισμό μέσω της πλατφόρμας TRAIN-ASD

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο: Με τίτλο: «Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού».

Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

On-line σεμινάριο με τίτλο: «Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού» πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου TRAIN-ASD, σε e-Learning μορφή στην Ελληνική γλώσσα.

Σύνδεσμος

Το σεμινάριο μπορείτε να το βρείτε εδώ και διατίθεται χωρίς χρέωση στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς.

Αρμόδιοι φορείς

Το έργο Train-ASD υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ERASMUS+ και αποτελεί αποτέλεσμα της σύμπραξης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, του Πανεπιστημίου Βουκουρεστίου, της Autism Europe, του Πανελληνίου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ) και της ελληνικής εταιρίας INTE*LEARN.

Στο πλαίσιο του ίδιου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ (KA2 VET «Train-ASD»), επικεφαλής (leader) του οποίου είναι το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Επιστημονικά Υπεύθυνη η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Χριστίνα Κ. Συριοπούλου Δελλή, δημιουργήθηκαν ειδικά τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ για την ευαισθητοποίηση του κοινού, τα οποία έλαβαν έγκριση από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης για μετάδοσή τους από τα κανάλια εθνικής εμβέλειας.

Σε ποιους απευθύνεται

Το έργο Train-ASD απευθύνεται σε:

1. Εκπαιδευτικούς στον τομέα του αυτισμού που έχουν διοριστεί πρόσφατα ή είναι ανέργοι.

2. Εκπαιδευτικούς με επαγγελματική εμπειρία.

3. Εκπαιδευτικούς που υποστηρίζουν παιδιά με αυτισμό ή άλλες δυσκολίες επικοινωνίας στα γενικά σχολεία.

4. Άλλους επαγγελματίες, όπως λογοθεραπευτές, ψυχολόγοι, εργοθεραπευτές, κοινωνικοί λειτουργοί.

Στόχος

Στόχος του σεμιναρίου, είναι η ευαισθητοποίηση και η εξοικείωση των εκπαιδευτικών και επαγγελματιών σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των ατόμων με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού (ΔΑΦ) και την προώθηση της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Επίσης, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

1. Αναπτύξουν δεξιότητες σχετικά με τη συστηματική παρακολούθηση των παιδιών και των ατόμων με αυτισμό.

2. Καταρτιστούν σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας (PECS, TEACCH, Makaton).

3. Συνεισφέρουν στο Εθνικό Πρόγραμμα Σπουδών.

4. Υποστηρίζουν τους γονείς και να αναπτύσσουν τη συνεργασία μαζί τους.

Από τι αποτελείται

Αποτελείται από 12 ψηφιακά μαθήματα που καλύπτουν σημαντικά θέματα της εκπαίδευσης των ατόμων με ΔΑΦ, ένα e-book και ένα τελικό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης το οποίο οδηγεί στην έκδοση Βεβαίωσης Παρακολούθησης. Έχει εκδοθεί σε 4 γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Ρουμάνικα και Γαλλικά.

Αποτελεί μια καινοτόμο προσπάθεια στο χώρο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις για τη διαχείριση ατόμων με ΔΑΦ. Διακρίθηκε στα Education Leaders Awards 2020 κατακτώντας το Χρυσό Βραβείο στην Ψηφιακή Εκπαίδευση.

Η μετάδοση των μηνυμάτων έχει ήδη αρχίσει και θα συνεχιστεί για το επόμενο διάστημα, έτσι ώστε να καλύψει και την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Το βίντεο βρίσκεται στον εν λόγω ηλεκτρονικό σύνδεσμο.

Δείτε επίσης

Διεθνές διαθηναϊκό Συνέδριο με δωρεάν συμμετοχή: Ηλεκτρονικά από 21 έως 23 Οκτωβρίου 2020 
Εκπαιδευτικό Συνέδριο:  “Δημιουργικότητα και Καινοτομία μέσα από τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση”
200 Χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης: Συνέδριο το Μάιο 2021 στη Θεσσαλονίκη 
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση