Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δωρεάν εκπαιδευτικά προγράμματα ενίσχυσης ψυχοσωματικής λειτουργικότητας και ανθεκτικότητας: Από το ΕΚΠΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δωρεάν εκπαιδευτικά προγράμματα: Ηλεκτρονικές αιτήσεις μέχρι και τις 7 Απριλίου. Τα προγράμματα διαρκούν για το διάστημα από Απρίλιο – Ιούνιο 2020.

Δωρεάν εκπαιδευτικά προγράμματα

Η ψυχοσωματική επιβάρυνση στα άτομα των συγχρόνων κοινωνιών έχει αυξηθεί δραματικά στις άκρως πιεστικές συνθήκες του «πολέμου» κατά του SARS-COV-2 και της νόσου COVID-19, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη προβλημάτων που απειλούν τη διατήρηση της ψυχοσωματικής λειτουργικότητας και υγείας.

Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών έχει επανειλημμένως και με πολλούς τρόπους εκδηλώσει την υποστήριξή του προς τις ιδιαίτερες ανάγκες που παρουσιάζονται στις σύγχρονες κοινωνίες.

Στόχος

Με στόχο τη συμβολή στις προσπάθειες για την ενίσχυση της ψυχοσωματικής ανθεκτικότητας και λειτουργικότητας, το Κέντρο Αξιολογικής Μελέτης Ψυχοσωματικής Υγείας (ΚΕΑΜΨΥ) του Εργαστηρίου Κανονικού Δικαίου του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών προσφέρει δωρεάν μέσω Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας, εντός του πλαισίου του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Αξιολογική Ανθρωπολογία και Νευροηθική», Εκπαιδευτικά Προγράμματα «Αξιολογικής Ψυχοσωματικής Συμβουλευτικής» διάρκειας 12 ωρών σε εντατική μορφή, με στόχο την ανάπτυξη Αξιολογικών δεξιοτήτων που έχει δειχθεί ότι σχετίζονται με την ενίσχυση της ψυχοσωματικής λειτουργικότητας και ανθεκτικότητας, μέσω της ενδυνάμωσης των θετικών/λειτουργικών χαρακτηριστικών προσωπικότητας που διαθέτει ο κάθε άνθρωπος.

Δικαίωμα συμμετοχής

Τα παραπάνω Εκπαιδευτικά Προγράμματα είναι προσφορά του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο στοχεύει στην αξιοποίηση κάθε Επιστημονικής γνώσης που μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19.

Τα ειδικά αυτά Εκπαιδευτικά Προγράμματα μπορούν να παρακολουθήσουν σε Πλατφόρμα Συγχρονικής Εκπαίδευσης:

α) οι φοιτητές και οι εργαζόμενοι στο Πανεπιστήμιο καθώς και

β) κάθε ενδιαφερόμενος απόφοιτος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ανεξαρτήτως επιστημονικού αντικειμένου, αλλά και

γ) κάθε επαγγελματίας του χώρου της υγείας ανεξαρτήτως επιστημονικού ή εργασιακού αντικειμένου.

δ) Μπορούν, επίσης, να παρακολουθήσουν 70-100 άτομα που δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες, ο ακριβής αριθμός των οποίων θα καθορίζεται από την διαθεσιμότητα θέσεων, και θα επιλέγονται σύμφωνα με τη σειρά προτεραιότητας κατάθεσης της ηλεκτρονικής αίτησης παρακολούθησης.

Προγράμματα

Για την περίοδο Απριλίου – Ιουνίου 2020 οι Εκπαιδευτικές Συνεδρίες θα πραγματοποιηθούν με Επιστημονική Υπεύθυνο την Αν. Πλατφόρμας στις εξής ημερομηνίες και ώρες:

Σάββατο 11 Απριλίου: 5.00μμ – 8.00μμ

Σάββατο 2 Μαΐου: 5.00μμ – 8.00μμ

Σάββατο 23 Μαΐου: 5.00μμ – 8.00μμ

Σάββατο 6 Ιουνίου: 5.00μμ – 8.00μμ

Αιτήσεις θα γίνουν δεκτές μέχρι Τρίτη 7 Απριλίου στο: mvasiliad@soctheol.uoa.gr.

Δείτε επίσης

Διανομή συγγραμμάτων φοιτητών: Παράδοση κατ’ οίκον λόγω κορονοϊού 

Οδηγίες σε φοιτητές για διαχείριση του στρες: Από το Τμήμα Νοσηλευτικής του ΕΚΠΑ

Πρυτανεία Πανεπιστημίου Ιωαννίνων: Να διευρυνθεί ο μοριακός έλεγχος για τη διάγνωση του κορονοϊού

Ψυχολογική στήριξη λόγω κορονοϊού: ΕΚΠΑ και Αιγινήτειο υποστηρίζουν τους πολίτες 

Δείτε ακόμη

Υποστήριξη ασθενών με νευρολογικά νοσήματα: Άλλη μία πρωτοβουλία από ΕΚΠΑ και Αιγινήτειο

Γραμμή ψυχολογικής στήριξης από τη Μονάδα Ανακουφιστικής Αγωγής «Τζένη Καρέζη» του ΕΚΠΑ

Οδηγός ψυχικής ανθεκτικότητας εν μέσω πανδημίας κορονοϊού

Μένουμε σπίτι συνδεδεμένοι: Ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων 

Πανελλαδική ψυχολογική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του κορονοιού από την ΠΕΑΝΔ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση