Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια για τη συμπεριληπτική Εκπαίδευση από το ΙΜΕΓΕΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια για τη συμπεριληπτική Εκπαίδευση από το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΕΓΕΕ)-Για εκπαιδευτικούς Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και γενικότερα όσους εργάζονται στον χώρο της εκπαίδευσης.

Δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού ερευνητικού έργου «I_AM: INCLUSIVE EDUCATION USING ANIMATION & MULTIMEDIA», το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΕΓΕΕ) σας προσκαλεί να συμμετέχετε τον Μάρτιο 2022 στο δωρεάν επιμορφωτικό πρόγραμμα τεσσάρων διαδικτυακών σεμιναρίων (Webinars), σε θέματα που αφορούν την συμπεριληπτική Εκπαίδευση.

Το επιμορφωτικό πρόγραµµα απευθύνεται

σε Εκπαιδευτικούς Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και γενικότερα σε όσους εργάζονται στον χώρο της εκπαίδευσης.

Με την ολοκλήρωση του κύκλου και των τεσσάρων εργαστηρίων της δωρεάν επιμόρφωσης θα χορηγηθεί στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Παρακολούθησης.

Εισαγωγικό Σημείωμα

Το παρόν πρόγραμμα αφορά την συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες στο γενικό σχολείο και ευχόμαστε να το βρείτε ενδιαφέρον και χρήσιμο!

Τους τελευταίους δέκα μήνες, όλοι οι εταίροι του προγράμματος επιμελήθηκαν ένα αξιόλογο υλικό βασισμένο σε επιστημονικά δεδομένα και σύγχρονες καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές, το οποίο έχουμε τη δυνατότητα να μοιραστούμε μαζί σας!

Με εκτίμηση,

Η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΙΑΜ ΤΟΥ ΙΜΕΓΕΕ

Συνημμένα στην ανάρτηση θα βρείτε την ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ με όλες τις πληροφορίες.

Δείτε την Πρόσκληση ενδιαφέροντος του ΙΜΕΓΕΕ

Δείτε επίσης

Σχολική ημέρα κατά της βίας: Δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις στα σχολεία από Πέμπτη 3 έως και Τετάρτη 9.03.2022 

ΦΕΚ με μέτρα covid έως 08.03.2022: Εκπαίδευση-Δημόσιο-Ιδιωτικός Τομέας-Βρεφονηπιακοί Σταθμοί 

Νέο υγειονομικό πρωτόκολλο Βρεφονηπιακών-Βρεφικών-Παιδικών Σταθμών 

Λειτουργία των ΚΔΑΠ: Τροποποίηση απόφασης με τις προϋποθέσεις έκδοσης άδειας λειτουργίας 

Εγγραφο: Νέα παράταση για την αξιολόγηση σχολικής μονάδας

Διάταξη για άσκηση ειδικευόμενων νοσηλευτών σε σχολικές μονάδες, σε Διαβούλευση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση