Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εξαργύρωση voucher εκπαιδευτικών: Παράταση προθεσμίας έως τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εξαργύρωση voucher εκπαιδευτικών: Παράταση προθεσμίας έως τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022 – Από τις 166.599 επιταγές που εκδόθηκαν, οι 162.014 – ποσοστό άνω από το 97% – έχει εξαργυρωθεί – Ανακοίνωση ΥΠΑΙΘ.

Εξαργύρωση voucher εκπαιδευτικών

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ, παρατείνεται έως τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022, κατόπιν αιτημάτων, η δυνατότητα εξαργύρωσης των επιταγών (voucher) των δικαιούχων του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ», με στόχο τη μέγιστη απορρόφηση των κονδυλίων που έχουν διατεθεί για αγορά ψηφιακού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop).

Εως σήμερα, από τις 166.599 επιταγές που εκδόθηκαν, οι 162.014 – ποσοστό άνω από το 97% – έχει εξαργυρωθεί ή αναμένεται να εξαργυρωθεί άμεσα (έχουν γίνει παραγγελίες).

Η επέκταση της προθεσμίας εξαργύρωσης της επιταγής αποφασίστηκε κατόπιν αιτημάτων των δικαιούχων, ήτοι:

α) εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού ΠροσωπικούΕιδικού Βοηθητικού Προσωπικού, χωρίς κοινωνικά ή άλλα κριτήρια, οι οποίοι απασχολούνται σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία, και

β) οικογενειών οι οποίες επλήγησαν από τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν σε περιοχές της ελληνικής επικράτειας από την 27η Ιουλίου 2021 έως και την 13η Αυγούστου 2021 και οι οποίες έχουν εξαρτώμενα μέλη που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας.

_____________

Το ΥΠΑΙΘ ενημερώνει για το πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα”

Οικοδομώντας στη βιωματική εξοικείωση της εκπαιδευτικής κοινότητας με τις νέες τεχνολογίες, στην οποία συνέβαλε καθοριστικά και η τηλεκπαίδευση, και στο πλαίσιο του στρατηγικού μας σχεδιασμού για την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου, επενδύονται 140 εκατ. ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop) μέσω συστήματος επιταγών (voucher). Η «Ψηφιακή Μέριμνα» είναι ένα πρόγραμμα των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων, Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο υλοποιείται από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε.». Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» και αποτελεί ένα από τα πρώτα έργα υπό υλοποίηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, τα οποία χρησιμοποιούν κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης συντελείται με γοργούς ρυθμούς, με σημαντικές επενδύσεις για τη ριζική αναβάθμιση των δημόσιων δικτύων και πληροφοριακών συστημάτων, την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού του συνόλου των εκπαιδευτικών δομών και την αναβάθμιση της σύνδεσής τους με το διαδίκτυο, τη δημιουργία εκτεταμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, την αύξηση της επαφής των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες στο σχολείο, και την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων. Οι ψηφιακές δεξιότητες αποτελούν πολύτιμο εφόδιο ζωής για όλους, στην εποχή της παγκόσμιας κοινωνίας της γνώσης. Είναι απόλυτη προτεραιότητά μας να διασφαλίσουμε ότι η συμμετοχή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης αφορά κάθε νέα και νέο, για κάθε εκπαιδευτικό, δημοσίου ή ιδιωτικού σχολείου, με ειδική πρόνοια για τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Δείτε επίσης

Επέκταση επιδόματος μητρότητας στους 9 μήνες από 6 στον ιδιωτικό τομέα: Σύντομα σε διαβούλευση διάταξη

Γραπτός διαγωνισμός-ΑΣΕΠ: Το αρθρο 83 του νόμου 4975/2022 με τις αλλαγές 

Κεραμέως: Εξετάζεται γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ-Παρασκευή η Β Φάση-Κάθε χρόνο διορισμοί-Ανοιγμα πινάκων γενικής 

Β Φάση-προσλήψεις: 7.089 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/Θμιας και Β/θμιας και ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2022-23

Βορίδης: Προγραμματισμός προσλήψεων 2023-Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Μάρτιο του 2023 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση