Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εξωδιδακτικές εργασίες εκπαιδευτικών: Ποιες ανατίθενται από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εξωδιδακτικές εργασίες εκπαιδευτικών: Ποιες ανατίθενται από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με τον νόμο 4823/2021.

Εξωδιδακτικές εργασίες εκπαιδευτικών

Στο άρθρο 101, του νόμου 4823/2021 “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, περιέχεται διάταξη για την ανάθεση εξωδιδακτικών εργασιών στους εκπαιδευτικούς του σχολείου από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας.

Στη διάταξη αναφέρεται πως,

οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους τις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.

Παρατίθενται δε οι εξωδιδακτικές εργασίες,

οι οποίες ανατίθενται από τον Διευθυντή του σχολείου, εκτός του διδακτικού και εντός του εργασιακού ωραρίου.

_________________

Αναλυτικά το άρθρο 101 του νόμου 4823/2021
Ανάθεση εξωδιδακτικών εργασιών από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας – Τροποποίηση της παρ. 8 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985

1. Ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας αναθέτει στο διδακτικό προσωπικό την εκτέλεση εξωδιδακτικών εργασιών, εκτός του διδακτικού και εντός του εργασιακού ωραρίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 8 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985 (Α’ 167).

2. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 8 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985 τροποποιείται και η παρ. 8 διαμορφώνεται ως εξής:

“8. Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους τις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα και με την επιφύλαξη της παρ. 2 του Κεφαλαίου ΣΤ’ του άρθρου 11, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που ανατίθενται από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας και συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως

  • η προετοιμασία του εποπτικού εκπαιδευτικού υλικού και των εργαστηριακών ασκήσεων,
  • η διόρθωση εργασιών και διαγωνισμάτων,
  • η καταχώριση – ενημέρωση της αξιολόγησης των μαθητών,
  • η συμμετοχή στην προετοιμασία και την πραγματοποίηση εορταστικών,
  • αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων,
  • ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου,
  • η συνεργασία με εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο ίδιο τμήμα ή που διδάσκουν τα ίδια γνωστικά αντικείμενα,
  • οι παιδαγωγικές συναντήσεις για την κατάρτιση ομαδικών ή εξατομικευμένων προγραμμάτων υποστήριξης συγκεκριμένων μαθητικών ομάδων ή μαθητών,
  • η επίβλεψη σχολικών γευμάτων,
  • η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων,
  • η τήρηση βιβλίων του σχολείου και
  • η εκτέλεση διοικητικών εργασιών.

Με την επιφύλαξη της περ. α’ της παρ. 2 του άρθρου 53 του ν. 2721/1999 (Α’ 112), από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσεται ο γονέας παιδιού μέχρι δύο ετών.”.

Δείτε σχετικά

Ωράριο εκπαιδευτικών-γραμματειακό έργο: Τι ισχύει σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας
Νόμος 4823/2021-Αξιολόγηση-Επιλογές Στελεχών-Νέες Δομές Υποστήριξης-Νέο σχολείο-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ
ΦΕΚ: Νέο Πρωτόκολλο κορονοϊού στις σχολικές μονάδες-Αρχές Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων
Νεοδιόριστοι-Νομοθετικό πλαίσιο: Τοποθέτηση-Υπηρεσιακές μεταβολές-Μισθοδοσία-Μονιμοποίηση
Μισθολόγιο αναπληρωτών 2020-21: Πίνακας με τα καθαρά ποσά του Λ. Σιδερά

Πριν φύγετε

Πρωτόκολλα κορονοϊού σχολείων: Αν. Υπουργός Υγείας Γκάγκα: Είναι αυστηρά-Καθηγητής Παυλάκης: Δεν είναι βιώσιμα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση