Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΕΠ-ΕΒΠ: Οργανικά κενά ΣΜΕΑΕ Στερεάς Ελλάδας 2021: Ανά κλάδο και ανά Δ/νση Εκπ/σης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΕΕΠ-ΕΒΠ: Οργανικά κενά ΣΜΕΑΕ Στερεάς Ελλάδας 2021: Ανά κλάδο και ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα κενά που δόθηκαν για τις Μετατάξεις του σχολικού έτους 2021-22.

ΕΕΠ-ΕΒΠ: Οργανικά κενά ΣΜΕΑΕ Στερεάς

Επιμέλεια Πίνακα: Γιάννης Κυργιόπουλος Γ.Γ ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας, τ. Γ.Γ. ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΑΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΣΤΗ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΕ1

ΕΒΠ

ΠΕ

21

ΠΕ

22

ΠΕ

23

ΠΕ

25

ΠΕ

28

ΠΕ

29

ΠΕ

30

ΣΥΝ
Α’ ΕΥΒΟΙΑΣ (ΔΕ) 1 1 1 2 1 0 2 2 10
Α’ ΕΥΒΟΙΑΣ (ΠΕ) 0 0 0 1 0 0 0 0 1
ΒΟΙΩΤΙΑΣ (ΔΕ) 0 0 0 0 0 0 0 1 1
ΒΟΙΩΤΙΑΣ (ΠΕ) 0 0 0 0 1 0 0 0 1
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ (ΔΕ) 0 0 0 0 1 0 0 0 1
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ (ΔΕ) 0 0 1 1 1 0 2 0 5
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ (ΠΕ) 0 0 0 1 0 0 0 0 1
ΣΥΝΟΛΟ 1 1 2 5 4 0 4 3 20

 

__________________

358 Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021 σε ΣΜΕΑΕ όλης της χώρας

Κοινοποιήθηκαν επ ευκαιρία της Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, Δ/θμιας Εκκλησιαστικής Εκπ/σης και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σχολικού έτους 2021-2022,

Τα Οργανικά κενά που αφορούν στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) ανά κλάδο μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ)-Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ανά περιοχή, ανέρχονται σε  358 (342 + 3 ΕΕΠ με γνώση Braille + 13 ΕΕΠ με ΕΝΓ).

Δεν συμπεριλαμβάνονται τα Οργανικά κενά των ΚΕΣΥ, τα οποία δεν κοινοποιήθηκαν από το ΥΠΑΙΘ λόγω του ότι δεν προβλέπονται Μετατάξεις σε ΚΕΣΥ.

Δείτε αναλυτικά τα οργανικά κενά ανά κλάδο/ειδικότητα μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά περιοχή ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ ΚΕΣΥ-ΣΜΕΑΕ 2021: Επικαιροποιημένα στοιχεία

Δείτε επίσης

Εγκύκλιος Μετατάξεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: Αιτήσεις από 10 έως 17.05.2021
Επαναλειτουργία σχολείων από Δευτέρα 10.05: Οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ | Εγγραφο
Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς
 Επιπτώσεις εξ αποστάσεως εκπαίδευσης-απομάκρυνσης από τη διά ζώσης διδασκαλία | Υλοποίηση έρευνας ΙΕΠ

Πριν φύγετε

Επανεκκίνηση: Βρεφονηπιακοί 17.05-Σχολεία, Φροντιστήρια, ΚΞΓ 10.05-ΣΔΕ, Πρακτικές ΙΕΚ, Κολλεγίων 17.05
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση