Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΕΠ-ΕΒΠ στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία: Αίτημα για συμπερίληψη των κλάδων αυτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΕΕΠ-ΕΒΠ στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία: Αίτημα για συμπερίληψη των κλάδων αυτών στα σχολεία που έχουν ιδρυθεί σε κάθε νομό της χώρας.

ΕΕΠ-ΕΒΠ στα Πρότυπα και Πειραματικά

Η ακόλουθη επιστολή απεστάλη στα συλλογικά όργανα του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), από την Φαρμάκη Στυλιανή, ΠΕ30 Κοινωνική Λειτουργό του ΕΕΕΕΚ Αχαΐας και έχει να κάνει με την πρόταση συμπερίληψης του ΕΕΠ-ΕΒΠ στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία της χώρας.

Ακολουθεί η επιστολή

Αξιότιμοι συνάδελφοι,

Στέλνω το παρόν email για να μοιραστώ την ιδέα- αίτημα για τη συμπερίληψη των ειδικοτήτων μας στα πρότυπα και πειραματικά σχολεία, τα οποία έχουν ιδρυθεί σε κάθε νομό της χώρας σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο).

Πρόσφατα εκδόθηκε πρόσκληση που απευθυνόταν αποκλειστικά σε εκπαιδευτικούς για εκδήλωση ενδιαφέροντος εργασίας στα εν λόγω σχολεία με θητεία. Στην πρόσκληση δε συμπεριλαμβανόταν το ΕΕΠ-ΕΒΠ, γεγονός που δηλώνει ότι δεν υπάρχει ακόμα πρόβλεψη για την αξιοποίηση των ειδικοτήτων μας στους καινοτόμους αυτούς θεσμούς.

Δεδομένου ότι οι θεσμοί αυτοί αποσκοπούν στο να εφαρμόζουν πρωτότυπες μεθόδους, λειτουργώντας ως παράδειγμα και ως μέσο διάχυσης καλών εκπαιδευτικών πρακτικών στα σχολεία των τοπικών κοινοτήτων, το να καταστούν τα σχολεία αυτά, σχολεία συμπερίληψης και ανταπόκρισης στις ποικίλες ανάγκες των μαθητών (μαθησιακές, ψυχοσυναισθηματικές, θεραπευτικές και κοινωνικές) μέσω της διεπιστημονικής συνεργασίας και παρέμβασης αποτελεί μια σύγχρονη πρόκληση στην οποία τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ οφείλουν να έχουν σημαίνοντα ρόλο και συνεπώς δε θα πρέπει να αποκλείονται από αυτό το εγχείρημα.

Σας προσκαλώ να εντάξετε στις θέσεις του Συλλόγου μας δυναμική διεκδίκηση στην κατεύθυνση της συμπερίληψης των ΕΕΠ-ΕΒΠ σε οργανικές θέσεις ή θέσεις με θητεία στα πρότυπα και πειραματικά σχολεία, κοινοποιώντας τη θέση-αίτημα στους αρμόδιους του ΥΠΑΙΘ και την Υπουργό Παιδείας.

Δεδομένου ότι εκδόθηκε πρόσφατα πρόσκληση από το ΥΠΑΙΘ για εκπαιδευτικούς, η παρούσα συγκυρία κρίνεται κατάλληλη και επίκαιρη για την ανάδειξη του ζητήματος.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε σας ενέργεια, και ελπίζω σε σχετική ενημέρωση από μέρους σας επί του ζητήματος.

Με εκτίμηση,

Φαρμάκη Στυλιανή, ΠΕ30 Κοινωνική Λειτουργός – ΕΕΕΕΚ Αχαΐας.

Δείτε επίσης

Κατανομή διορισμών Ειδικής Αγωγής: Με ποιο σκεπτικό έγινε σύμφωνα με το Υπ. Παιδείας-Ενημέρωση από ΕΝΕΛΕΑ-ΠΕΕΚΕ 

Νέες οργανικές θέσεις από Σεπτέμβριο-Κάθε χρόνο διορισμοί η πρόθεση του ΥΠΑΙΘ-Ανακοίνωση ΣΑΚΕΑ

ΦΕΚ κατανομής μόνιμων διορισμών 2022 εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ | Τι ακολουθεί

Διορισμοί 2022: Τι αναμένουμε μετά την ανακοίνωση της κατανομής κατά κλάδο 

Εκκαθαρισμένοι Πίνακες ΕΕΠ και ΕΒΠ μετά τους 1.040 διορισμούς του 2020 και τους 41 του 2022 

Δείτε επίσης

Πρόεδρος ΑΣΕΠ-Πίνακες ειδικής: Δεσμεύομαι πως θα κάνουμε ότι μπορούμε-Χρειάζεται πιο απλή νομοθεσία 

Ρύθμιση για την παιδαγωγική επάρκεια από το Υπ. Παιδείας-Αλλάζει το καθεστώς απόκτησης 

Αποκλεισμός εκπαιδευτικών από τους Πίνακες Ειδικής Αγωγής ΑΣΕΠ

Νέα αδικία για Κοινωνικούς Λειτουργούς: Αναφορικά με την κατανομή και την Παιδαγωγική Επάρκεια 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση