Σάββατο, 24 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εφαρμογή για αξιολόγηση διδακτικών βιβλίων από το ΙΕΠ με στόχο την επιτάχυνση της ολοκλήρωσης διορθώσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εφαρμογή για αξιολόγηση διδακτικών βιβλίων από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) – Στόχος αυτών των ενεργειών είναι η επιτάχυνση της ολοκλήρωσης των απαραίτητων διορθώσεων και η δημιουργία βιβλίων υψηλής ποιότητας.

Εφαρμογή για αξιολόγηση διδακτικών βιβλίων από το ΙΕΠ

Αναφορικά με τη υποστήριξη της διαχείρισης διορθώσεων των βιβλίων τα οποία έχουν κατατεθεί για αξιολόγηση, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προχωρά στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακής εφαρμογής, η οποία θα διευκολύνει τη συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων μερών, διασφαλίζοντας την ταχύτερη, πιο οργανωμένη και αποτελεσματική ολοκλήρωση των διαδικασιών.

Σύμφωνα με Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στόχος αυτών των ενεργειών είναι η επιτάχυνση της ολοκλήρωσης των απαραίτητων διορθώσεων και η δημιουργία βιβλίων υψηλής ποιότητας που θα ενδυναμώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Η εφαρμογή αυτή του ΙΕΠ θα προσφέρει εργαλεία για την καλύτερη οργάνωση του περιεχομένου, την κατηγοριοποίηση των παρατηρήσεων, και την αποστολή ειδοποιήσεων και αναφορών για την παρακολούθηση της προόδου των εργασιών. Παράλληλα, θα διευκολύνει τη συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων, διασφαλίζοντας ταχύτερη και πιο αποδοτική ολοκλήρωση των διαδικασιών.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) 

Ενίσχυση των διαδικασιών αξιολόγησης των διδακτικών βιβλίων

Στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακής εφαρμογής που θα υποστηρίζει τη διαχείριση διορθώσεων των βιβλίων που έχουν κατατεθεί για αξιολόγηση προχωρά το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Η νέα εφαρμογή θα διευκολύνει τη συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων μερών, διασφαλίζοντας την ταχύτερη, πιο οργανωμένη και αποτελεσματική ολοκλήρωση των διαδικασιών. Με τον τρόπο αυτό θα παρέχεται δυνατότητα οργάνωσης του περιεχομένου για εύκολη κατηγοριοποίηση καθώς και η αποστολή ειδοποιήσεων και αναφορών για την πρόοδο των εργασιών.

Στόχος είναι η επιτάχυνση της ολοκλήρωσης των απαραίτητων διορθώσεων και η δημιουργία βιβλίων υψηλής ποιότητας που θα ενδυναμώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για χρήση social media, Τεχνητή Νοημοσύνη στα σχολεία και Ψηφιακό Βοηθό 

Εκπαιδευτικοί-Μισθοί: Γίνεται αποδεκτό να είναι από τους πιο κακοπληρωμένους στην Ευρώπη; Τι απάντησε ο Υπουργός 

Αναβάθμιση Τράπεζας Θεμάτων με δαπάνη 595.200 € – Αναβαθμίζεται το σύστημα κλήρωσης, διανομής και διαχείρισης θεμάτων 

Διευκρινίσεις ΟΙΕΛΕ για την προϋπηρεσία ιδιωτικών εκπαιδευτικών και τη διάταξη του νόμου 5166/2024

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Αντώνης on

    ΑΝΤΕΕ ΡΕΕΕ ΑΠΟ ΔΩΩ ΠΕΡΑΑΑ ΠΙΑΑΑ………. :'( :'( :'( 🙁 :(……..!!!!!!!!!

Leave A Reply