Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εφαρμογή Τράπεζας Θεμάτων: Πώς εξασφαλίζεται η αξιοπιστία και η εγκυρότητα της έρευνας του ΙΕΠ;-Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εφαρμογή Τράπεζας Θεμάτων: Πώς εξασφαλίζεται η αξιοπιστία και η εγκυρότητα της έρευνας του ΙΕΠ – Ερώτηση στη Βουλή από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου. 

Ερώτηση κατατέθηκε στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου στη Βουλή από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου, σχετικά με την έρευνα για την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας από το ΙΕΠ.

Η Βουλευτής ρωτά τη Υπουργό ΠΑΙΘ αναφορικά με το πώς εξασφαλίζεται η αξιοπιστία και η εγκυρότητα της ως εν λόγω έρευνας και το αν είναι ο ενδεδειγμένος επιστημονικός τρόπος για να εξαχθούν αξιόλογα συμπεράσματα και να σχεδιαστούν βελτιωτικές παρεμβάσεις προς κατάρτιση της Τράπεζας Θεμάτων στην Γ ́ Λυκείου.

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 07/08/2022

Της: Σοφίας – Χάιδως Ασημακοπούλου, Βουλευτού Β΄ Πειραιά

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: “Σχετικά με την έρευνα για την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας από το “ΙΕΠ””

Κυρία Υπουργέ,

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς 2021-22, το “ΙΕΠ” κάλεσε τους εκπαιδευτικούς που κατά την διάρκεια του ανωτέρω σχολικού έτους δίδαξαν στην Α ́ ή/και στην Β ́ τάξη Λυκείου, να συμμετάσχουν στη συμπλήρωση ερωτηματολογίου με στόχο: «την λήψη ανατροφοδότησης από την εκπαιδευτική κοινότητα, προκειμένου το ΙΕΠ να προβεί στις αναγκαίες βελτιωτικές παρεμβάσεις και στον ακριβέστερο και ποιοτικότερο σχεδιασμό, ενόψει και της επέκτασης, από το σχολικό έτος 2022-2023, της εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων στη Γ ́ Λυκείου» αλλά και να επιτρέψει στο «ΙΕΠ»: «ουσιαστικές παρεμβάσεις με στόχο την ουσιαστική και ποιοτική βελτίωση της Τ.Θ.Δ.Δ. ως εκπαιδευτικού εργαλείου», σύμφωνα με την ανακοίνωσή του.

Όμως, προς μεγάλη μας έκπληξη, παρατηρήσαμε ότι, στο σχετικό ερωτηματολόγιο δεν υπήρχαν φίλτρα εισαγωγής (κωδικοί ή ό,τι άλλο θα εξασφάλιζε ότι αυτός που συμμετέχει στην έρευνα θα ανήκε στην ομάδα στόχο).

Δηλαδή, όποιος ήθελε μπορούσε να συμπληρώσει απαντήσεις στα ερωτήματα της έρευνας, όσες φορές ήθελε (και μάλιστα από τον ίδιο υπολογιστή).

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Υπό τις παραπάνω περιγραφόμενες πλημμελείς συνθήκες οργάνωσης, πώς εξασφαλίζεται η αξιοπιστία και η εγκυρότητα της ως άνω έρευνας;

2. Είναι ο ανωτέρω περιγραφόμενος ο ενδεδειγμένος επιστημονικός τρόπος για να εξαχθούν αξιόλογα συμπεράσματα και να σχεδιαστούν βελτιωτικές παρεμβάσεις προς κατάρτιση της Τράπεζας Θεμάτων στην Γ ́ Λυκείου;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Δείτε επίσης

Ερώτηση για τα Τμήματα Ενταξης στη Βουλή: “Επιτακτική η ανάγκη να ιδρυθούν άμεσα”

Απαραίτητη η δημιουργία ΕΕΕΕΚ στην Α’ Δ.Δ.Ε. Αθήνας: Ερώτηση στη Βουλή 

Λειτουργία Ολοήμερων ΕΕΕΕΚ και ΕΝΕΕΓΥΛ ζητά με Ερώτηση στη Βουλή η Σ. Ασημακοπούλου 

 Επιταγές αγοράς βιβλίων 2022: Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η Κατάρτιση Προγράμματος

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply