Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εγγραφο καταγραφής λειτουργικών κενών έως 25/10 για προσλήψεις Γ Φάσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εγγραφο καταγραφής λειτουργικών κενών έως 25/10 για προσλήψεις Γ Φάσης – Καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έως και την Παρασκευή 21/10/2022, από τις ΠΔΕ έως 25/10/2022 – Επισημαίνεται δε πως στην παρούσα φάση και σε αναμονή νέων εγκρίσεων, δεν καταχωρίζονται λειτουργικά κενά εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης (Παράλληλης Στήριξης).

Εγγραφο καταγραφής λειτουργικών κενών

Προκειμένου το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων  να προχωρήσει σε περαιτέρω ενέργειές  αναφορικά με τη διενέργεια προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και την έγκαιρη στελέχωση των σχολικών μονάδων και των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.),  καλούνται οι Διευθύνεις Εκπαίδευσης να προβούν στην ηλεκτρονική καταχώριση απευθείας στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ), των λειτουργικών κενών,

  • των σχολικών μονάδων ή των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. σε αριθμό Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Γενικής Εκπ/σης και Αναπληρωτών Εκπ/κών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), και
  • Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ
  • των Μουσικών Σχολείων (για τις Μουσικές Ειδικεύσεις) σε ώρες/εβδομάδα, των περιοχών αρμοδιότητάς σας.

Επισημαίνεται δε πως στην παρούσα φάση και σε αναμονή νέων εγκρίσεων, δεν καταχωρίζονται λειτουργικά κενά εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης (Παράλληλης Στήριξης).

Το  Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σημειώνει πως ότι τo ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έως και την Παρασκευή 21/10/2022, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία απαρέγκλιτα μέχρι και την Τρίτη 25/10/2022.

Το έγγραφο απέστειλε στις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης ο Γενικός Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κος Α. Κόπτσης.

Δείτε

Ενημέρωση ΣΑΚΕΑ για Γ Φάση: Πότε θα πραγματοποιηθεί-Τι θα περιλαμβάνει-Τι θα γίνει με την Παράλληλη 

Ακολουθεί το έγγραφο

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ, β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

Μαρούσι, 20/10/2022

Αρ. πρωτ.: 129051/ΓΔ5

Προς: 1. Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2. Περιφερειακές Δ/νοεις Εκπ/σης

θέμα: Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Προκειμένου οι Υπηρεσίες μας να δρομολογήσουν τις περαιτέρω ενέργειές τους αναφορικά με τη διενέργεια προσλήψεων αναπληρωτών εκπ/κών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και την έγκαιρη στελέχωση των σχολικών μονάδων και των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), παρακαλούμε όπως προβείτε στην ηλεκτρονική καταχώριση απευθείας στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ), των λειτουργικών κενών,

• των σχολικών μονάδων ή των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. σε αριθμό Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Γενικής Εκπ/σης και Αναπληρωτών Εκπ/κών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), και

• των Μουσικών Σχολείων (για τις Μουσικές Ειδικεύσεις) σε ώρες/εβδομάδα, των περιοχών αρμοδιότητάς σας.

Στην παρούσα Φάση και σε αναμονή νέων εγκρίσεων, δεν καταχωρίζονται λειτουργικά κενά εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης (Παράλληλης Στήριξης).

Επισημαίνεται ότι το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από την Πέμπτη 20 έως και την Παρασκευή 21/10/2022, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία απαρέγκλιτα μέχρι και την Τρίτη 25/10/2022.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Α/ΘΜΙΑΣ, Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ

Δείτε επίσης

Οικονομικά σχολικών μονάδων: 5 προτάσεις της Ενωσης Διευθυντών για τη στοιχειώδη λειτουργία τους 

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-Χρονοδιάγραμμα 2022-23: Οδηγός εφαρμογής από το ΙΕΠ 

Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας 2022-23 | Εγγραφο 

Ενωση Διευθυντών-Αυτοαξιολόγηση: Γραφειοκρατικός βραχνάς που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων 

Δείτε επίσης

Επιμορφωτικά προγράμματα ΙΕΠ: Ποια πραγματοποιήθηκαν-ποια ολοκληρώνονται-ποια προγραμματίζονται 

Επιπτώσεις πανδημίας COVID-19 στη σχολική εκπαίδευση: Η νέα έκθεση του Δικτύου Ευρυδίκη 

ΕΜΕ: Αναγκαιότητα η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μελλοντικών και υπηρετούντων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply