“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εγγραφο ΠΟΣΕΕΠΕΑ για δίκαιη κατανομή των 4.500 θέσεων και προσλήψεις αναπληρωτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εγγραφο ΠΟΣΕΕΠΕΑ για δίκαιη κατανομή 4.500 θέσεων για μόνιμους διορισμούς,  προσλήψεις Β Φάσης αναπληρωτών, Ψυχολόγους ΕΠΑΛ, εγκύκλιο Μετατάξεων ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Εγγραφο ΠΟΣΕΕΠΕΑ για δίκαιη κατανομή των 4.500 θέσεων

Εγγραφο απέστειλε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ στην Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΑΙΘ με το οποίο ζητά:

  • Συνάντηση με την Υπουργό κα Κεραμέως και την Υφυπουργό κα Ζαχαράκη.
  • Αμεση δίκαια και ισόποση κατανομή των 4.500 θέσεων για μόνιμους διορισμούς στην ΕΑΕ.
  • Αμεση απόδοση του 25% των πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στη Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών.
  • Αμεση έκδοση διευκρινιστικής  εγκύκλιου για τις μετατάξεις εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
  • Ενεργοποίηση του Προγράμματος πρόσληψης Ψυχολόγων στα ΕΠΑΛ.

Δείτε το Εγγραφο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ

 

ΑΘΗΝΑ, 23/09/2019

                                                                   Αρ. Πρωτ.:118

ΠΡΟΣ

– Την Υπουργό Παιδείας κα. Ν. Κεραμέως

-Την Υφυπουργό Παιδείαςκα. Σ. Ζαχαράκη

 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

  • Στο Διευθυντή Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης κ. Π. Κασσιανό
ΘΕΜΑ: «Υποβολή κατεπείγοντος  αιτήματος του Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. για συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας κα. Κεραμέως και με την Υφυπουργό κα. Ζαχαράκη για την επίσπευση της κατανομής των 4.500 θέσεων μόνιμων διορισμών Εκπαιδευτικών, ΕΕΠ- ΕΒΠ, πιστώσεις ΕΕΠ- ΕΒΠ και μετατάξεις».

Αξιότιμες,

κυρία Υπουργέ,

κυρία Υφυπουργέ

Παρακαλούμε όπως ανταποκριθείτε στο αίτημα μας για μία συνάντηση το συντομότερο δυνατό, ενόψει των σύνθετων και επειγόντων θεμάτων  που έχουν προκύψει στο χώρο της εκπαίδευσης, προκειμένου να σας εκθέσουμε από κοντά τα θέματα που μας απασχολούν και παραμένουν σε εκκρεμότητα.

Ζητάμε όπως μεριμνήσετε για:
  1. Άμεση δίκαια και ισόποση κατανομή των 4.500 θέσεων μεταξύ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας/ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Δεδομένου του ότι στις 19/9/2019 ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες της προκήρυξης 1ΕΑ για το ΕΒΠ από το ΑΣΕΠ, θεωρούμε ότι η μη ανακοίνωση της κατανομής των 4.500 θέσεων από πλευράς ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ πριν την ανακοίνωση των Πινάκων, εγείρει πολλά ερωτηματικά για τη διαφανή διαδικασία των διορισμών.

Επισημαίνουμε  τον ελάχιστο αριθμό των μόνιμων υπηρετούντων συναδέρφων Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και σε Κ.Ε.Σ.Υ. (713 συνολικά), τις κενές οργανικές θέσεις (1733) και  την ανάγκη για επαρκή στελέχωση από μόνιμο και σταθερό προσωπικό σε όλες τις δομές του Υπουργείου Παιδείας, διότι τα κενά είναι αναμφισβήτητα πάρα πολλά.

Οποιαδήποτε κατανομή που θα αδικεί τον ρόλο και τη θέση του ΕΕΠ – ΕΒΠ στην Ειδική Αγωγή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.

  1. Άμεση απόδοση του 25% των πιστώσεων που κρατήθηκαν χωρίς καμία αιτιολογία καθώς και συμπερίληψη θέσεων ΕΕΠ ΕΒΠ στις πιστώσεις που θα δοθούν στη β΄ φάση προσλήψεων από το ΥΠΕΘ, η οποία όπως έχουμε ενημερωθεί θα πραγματοποιηθεί στις 25/9/2019

Οι μειωμένες πιστώσεις αναπληρωτών σε θέσεις ΣΜΕΑΕ έχουν ως συνέπεια την υποστελέχωση των σχολικών δομών σε όλη την επικράτεια. Δεν καλύφθηκαν στην α΄ φάση ούτε τα οργανικά κενά που προβλέπονται πόσο μάλλον τα λειτουργικά.

Με έγγραφο του το υπουργείο, η Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ζήτησε  από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης τα λειτουργικά κενά των εκπαιδευτικών έως τις 23/09/2019, ενώ δεν υπάρχει αντίστοιχο έγγραφο για τα κενά του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Το πρόγραμμα των ψυχολόγων στα ΕΠΑΛ δεν  έχει υπογραφεί ακόμα από την υπουργό και υπάρχει ο κίνδυνος να μην πραγματοποιηθεί η κατανομή αυτού στη β΄ φάση.

  1. Άμεση έκδοση διευκρινιστικής  εγκύκλιου για τις μετατάξεις εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π

Σύμφωνα με το άρθρο 64 Μετατάξεις εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αναφέρεται ότι οι μετατάξεις του παρόντος άρθρου διενεργούνται μετά τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.).

Παρ’ όλα αυτά μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια διευκρινιστική εγκύκλιος ή και απόφαση για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Τα παραπάνω αιτήματα η ΠΟΣΕΕΠΕΑ τα έχει επισημάνει σε ξεχωριστά έγγραφα στα: α) αρ.πρ.116/05-09-2019, β) αρ.πρ.115/29-08-2019, γ) αρ.πρ.114/23-08-2019, δ) αρ.πρ.113/23-09-2019,ε) αρ.πρ.108/26-07-2019, στ) αρ.πρ. 107/24-07-2019, ζ) αρ. πρ. 103/15-07-2019 και δεν έχουμε λάβει μέχρι τώρα καμία επίσημη απάντηση από την πλευρά σας.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη θετική σας ανταπόκριση στο αίτημά μας

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Η Πρόεδρος                                                                    Η Γ. Γραμματέας

Γεωργία Μπουλμέτη                                                           Δέσποινα Χατζηδρόσου

_____________________

Δείτε

Προσωρινοί Πίνακες ΕΒΠ Προκήρυξης 1ΕΑ/2019 ΑΣΕΠ

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Δείτε επίσης

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

________________________

Πριν φύγετε

Ο Κανονισμός λειτουργίας των ΕΔΕΑΥ

Καθήκοντα – αρμοδιότητες Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών στα Γενικά σχολεία

Ο Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του προσωπικού

Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα: Eπικαιροποιημένος Πίνακας 2019

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση