Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εγκύκλιος οργανικών κενών Διαπολιτισμικών σχολείων: Ενόψει διενέργειας μεταθέσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εγκύκλιος οργανικών κενών Διαπολιτισμικών σχολείων: Ενόψει της διενέργειας των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης έτους 2021.

Εγκύκλιος οργανικών κενών Διαπολιτισμικών

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ Π.Ε. & Δ.Ε.

ΤΜΗΜΑ Α΄

Μαρούσι, 09-10-2020

Αρ. Πρωτ.: 137351

ΘΕΜΑ:    “Εγκύκλιος        οργανικών    κενών    σε    Πειραματικά    Σχολεία    Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολ. έτος 2021-2022”
Ενόψει της διενέργειας των μεταθέσεων

των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης έτους 2021, παρακαλούμε όπως προβείτε σε ηλεκτρονική καταχώριση, έως τις 20-10-2020, στο ηλεκτρονικό σύστημα https://inventory.minedu.gov.gr/ των κενών οργανικών θέσεων,  όπως και των πλεονασμάτων, ανά κλάδο και ειδικότητα, των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς σας, ώστε να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα οι εκπαιδευτικοί Π.Ε. που προτίθενται να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης στα εν λόγω σχολεία.

Τα οργανικά κενά και πλεονάσματα

προσωπικού θα πρέπει να δηλωθούν με αντικειμενικότητα, όπως προκύπτουν από τα πραγματικά στοιχεία που έχουν καταχωριστεί στο ηλεκτρονικό σύστημα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τ Α’), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 4 του Π.Δ. 100/1997 (ΦΕΚ 94τ Α’).

Σημειώνεται ότι,

κατά τα οριζόμενα στην αριθμ. 114163/Δ2/14-10-2004 (ΦΕΚ 1592/τ.Β΄/25-10-2004) Υ.Α., εκτός από τις δηλούμενες κενές οργανικές θέσεις, θα δηλώνεται και η γλώσσα της χώρας από την οποία προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτώντων μαθητών.

Μετά την καταληκτική ημερομηνία καταχώρισης των δεδομένων, δεν επιτρέπονται τροποποιήσεις οργανικών κενών/πλεονασμάτων.

Διευκρινίζεται ότι

πλεόνασμα εκπαιδευτικού προσωπικού σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, συνεπάγεται υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις εν λόγω σχολικές μονάδες, επομένως, σύμφωνα με τις διατάξεις της §12 του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τΑ’) που προστέθηκε με την §2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/1997 (ΦΕΚ 94τΑ’), αρμοδίως

«..τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα..» (περ. β, §3, άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996),

ώστε στη συνέχεια να χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι από το αρμόδιο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη από τις παραπάνω διατάξεις διαδικασία.

Εφιστούμε την προσοχή σας

στον ενδελεχή έλεγχο των στοιχείων που προέρχονται από τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς σας και στην ορθή καταχώριση, με ευθύνη σας, των οργανικών κενών/πλεονασμάτων στο ηλεκτρονικό σύστημα, ώστε να αποτυπωθούν σωστά οι οργανικές ανάγκες των Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης  για το έτος 2021-2022.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΜΑΡΙΑ     ΔΟΚΟΥ

Δείτε επίσης

Διαδικασία ηλεκτρονικής ψηφοφορίας αιρετών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Υπουργείου Παιδείας | Απόφαση
Δημοκρατική Συνεργασία: Κατανομή μόνιμων διορισμών με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση