Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εγκύκλιος: Προετοιμασία για e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2022-23

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εγκύκλιος: Προετοιμασία για e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2022-23: Για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής μαθητών ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ.

Προετοιμασία για e-εγγραφές

Εγγραφο, υπ. αριθμ. 43887/ΓΔ4/ 14-4-2022, για την προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑΛ. για το σχολικό έτος 2022-23, απέστειλε στις Περιφερειακές Δ/νσεις, Διευθύνσεις Δ.Ε.,  Γυμνάσια, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑΛ. της χώρας η Υφυπουργός ΠΑΙΘ κα Ζ. Μακρή.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο 43887/ΓΔ4/ 14-4-2022

Αναλυτικά το περιεχόμενο του εγγράφου

Ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑΛ. για το σχολικό έτος 2022-2023, παρακαλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων να ελέγξουν την ορθότητα των στοιχείων που έχουν καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στον έλεγχο των στοιχείων των κηδεμόνων, στην ακριβή ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας και στη διεύθυνση της κατοικίας του/της (οδός, αριθμός, δήμος, ταχυδρομικός κώδικας).

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι Διευθυντές/ντριες καλούνται να έχουν επικαιροποιημένα στοιχεία για να ενημερώσουν το ΠΣ myschool αντίστοιχα, θα πρέπει να αποσταλεί άμεσα στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών τους (Γ΄ Γυμνασίου, Α΄ Λυκείου, Β΄ Λυκείου) το υπόδειγμα Υπεύθυνης Δήλωσης που επισυνάπτεται. Η συγκεκριμένη Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθεί και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα με κάθε πρόσφορο τρόπο. Επισημαίνεται ότι στις δύο Υ.Δ. θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας και ο ένας γονέας/κηδεμόνας να έχει επιλέξει το πεδίο 3α και ο άλλος το 3β.

Οι Διευθυντές/ντριες θα συγκεντρώσουν τις Υπεύθυνες Δηλώσεις και, αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και συμπληρωθούν τα στοιχεία στο ΠΣ myschool, θα τηρηθούν στο αρχείο.

 Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας της υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής- ανανέωσης εγγραφής-μετεγγραφής στα Λύκεια, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, υπάρχει στο ΠΣ myschool πεδίο «Κηδεμόνας e-εγγραφές». Σε αυτό το πλαίσιο υπάρχει σελίδα Μαθητές à Άλλες Λειτουργίες à Μαζική ενημέρωση à e-εγγραφές κηδεμόνων, μέσω της οποίας μπορεί να γίνει μαζική ενημέρωση των στοιχείων (όνομα και επώνυμο) του πεδίου «Κηδεμόνας e- εγγραφές» δίνοντας τη δυνατότητα αντιγραφής των στοιχείων από τον πρώτο ή από τον δεύτερο κηδεμόνα για το σύνολο ή για επιλεγμένο πλήθος παιδιών, λειτουργικότητα ιδιαιτέρως χρήσιμη για τους/τις μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου του τρέχοντος έτους.

Κατά συνέπεια, οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων αφού ολοκληρώσουν την παραπάνω διαδικασία, θα πρέπει να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων στο πεδίο Κηδεμόνας e-εγγραφές και να διορθώσουν/συμπληρώσουν τα στοιχεία των κηδεμόνων των μαθητών/τριών, όπου χρειάζεται, σύμφωνα με την υπεύθυνη δήλωση των κηδεμόνων (π.χ. οι λατινικοί χαρακτήρες στο ΠΣ taxisnet θα πρέπει να συμφωνούν με τα αντίστοιχα στοιχεία στο πεδίο «Κηδεμόνας e-εγγραφές») στη σελίδα Μαθητές à Κατάλογος μαθητών àΕπεξεργασία στοιχείων μαθητή (γρανάζι) àΚηδεμόνας e-εγγραφές.

Προκειμένου να ενημερώνονται από το Π.Σ. myschool και οι δύο κηδεμόνες, εφόσον δεν ρυθμίζεται κάτι διαφορετικό από δικαστική απόφαση, θα πρέπει να ενημερωθούν τα αντίστοιχα πεδία μέσω της διαδρομής Μαθητές à Κατάλογος μαθητών à Επεξεργασία στοιχείων μαθητή (γρανάζι) à Στοιχεία Επικοινωνίας à Στοιχεία Οικίας Πρώτου Κηδεμόνα/Στοιχεία Οικίας Δεύτερου Κηδεμόνα και εν συνεχεία θα πρέπει να επιλεγούν και στους δύο κηδεμόνες τα πεδία Ενημέρωση με Email, Ενημέρωση με SMS.

 Μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης και την έκδοση του αποτελέσματος της κατανομής, ο έτερος κηδεμόνας, αν υφίσταται, πρέπει άμεσα να αποστείλει με κάθε πρόσφορο τρόπο υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 στον/στη Διευθυντή/ντρια των Γενικών Λυκείων, Επαγγελματικών Λυκείων και Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί.

Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο.

 Τέλος, παρακαλείσθε όπως αποστείλετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες είναι ανήλικοι/ες ή στους ίδιους/ες αν είναι ενήλικοι/ες την επισυναπτόμενη επιστολή προς ενημέρωσή τους.

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Ηλεκτρονική έκδοση ΑΔΥΜ Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή-Η διαδικασία, ο τύπος, το περιεχόμενο 

Εισαγωγή στα Καλλιτεχνικά Σχολεία 2022-23: Η διαδικασία-Κατάλογος σχολείων 

Εισαγωγή στα Μουσικά Σχολεία 2022-23: Η διαδικασία-Κατάλογος σχολείων 

Αλ. Κόπτσης: Πως θα επιστρέψουν οι μαθητές στα σχολεία μετά το Πάσχα-Νωρίτερα από ποτέ οι Πανελλαδικές 

Καταργούνται τα self test στα σχολεία από την Πρωτομαγιά-Ανακοινώσεις Υπουργού Υγείας Θ. Πλεύρη 

Διαδικασία επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης: Η Κανονιστική Απόφαση για την επιλογή και τοποθέτηση 

Κεραμέως: Επεξεργαζόμαστε νέο σύστημα διορισμών πιο δίκαιο-Προκηρύξεις ΑΣΕΠ τις επόμενες εβδομάδες 

Πανελλαδικές 2022: Yποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση