Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εγκύκλιος: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Δημοτικών 2022-23-Ολοήμερο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εγκύκλιος: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Δημοτικών 2022-23-Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος – Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2021-2022.

Με το υπ. αριθμ. Φ.6/45054/Δ1/18-4-2022 έγγραφό του το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων κοινοποιεί τις ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023 – Τον Προγραμματισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος και Τη λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2021-2022.

Συγκεκριμένα το Υ.ΠΑΙ.Θ. με την παρούσα εγκύκλιο θέτει υπόψη των Στελεχών της Εκπαίδευσης και των Συλλόγων Διδασκόντων θέματα που αφορούν στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, προκειμένου τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας να προγραμματίσουν το εκπαιδευτικό τους έργο για το σχολικό έτος 2022- 2023.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού έργου Δημοτικών σχολείων 2022-23

Αναλυτικά τα περιεχόμενα του εγγράφου

Α. Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού Έργου

  1. Ωρολόγια προγράμματα
  2. Κατανομή Τμημάτων
  3. Ωράριο εκπαιδευτικών
  4. Αναθέσεις μαθημάτων
  5. Αντισταθμιστικοί – Υποστηρικτικοί Θεσμοί
  6. Επιμορφωτικές δράσεις
  7. Διδακτικά Βιβλία
  8. Θέματα υγιεινής και κτιριακών υποδομών του σχολείου
  9. Παραρτήματα Δημοτικών Σχολείων
  10. Σχολικές Βιβλιοθήκες
  11. Ενημέρωση Πληροφοριακού Συστήματος myschool

Β. Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος

  1. Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των 4/θέσιων και άνω Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων:
  2. Ορισμός Υπεύθυνου Ολοημέρου
  3. Πρωινή Ζώνη
  4. Αναστολή λειτουργίας Ολοήμερου Τμήματος και Πρωινής Ζώνης
  5. Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος σε ολιγοθέσια σχολεία
  6. Διατροφική Αγωγή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα
  7. Έντυπα και διαδικασίες που αφορούν στη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος

Γ. Λήξη Διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2021-2022

Δ. Έκδοση Τίτλων Σπουδών και Τίτλων Προόδου

Δείτε σχετικά

Εγκύκλιος: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Νηπιαγωγείων 2022-23-Το Ολοήμερο Πρόγραμμα

Δείτε επίσης

Αιτήσεις για επιλογή Συμβούλων Εκπαίδευσης από 19.04 έως 09.05.2022 | Η Προκήρυξη 

Εγκύκλιος: Προετοιμασία για e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2022-23 

Καταργούνται τα self test στα σχολεία από την Πρωτομαγιά-Ανακοινώσεις Υπουργού Υγείας Θ. Πλεύρη 

ΦΕΚ: Ηλεκτρονική έκδοση ΑΔΥΜ Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή-Η διαδικασία, ο τύπος, το περιεχόμενο 

Εισαγωγή στα Καλλιτεχνικά Σχολεία 2022-23: Η διαδικασία-Κατάλογος σχολείων 

Εισαγωγή στα Μουσικά Σχολεία 2022-23: Η διαδικασία-Κατάλογος σχολείων 

Αλ. Κόπτσης: Πως θα επιστρέψουν οι μαθητές στα σχολεία μετά το Πάσχα-Νωρίτερα από ποτέ οι Πανελλαδικές 

Δείτε επίσης

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση