Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: 12 επισημάνσεις για τη δήλωση περιοχών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: 12 επισημάνσεις για τη δήλωση περιοχών-Των τ. αιρετών ΚΥΣΕΕΠ Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια.

Εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22

Παρατίθεται ακολούθως από τους τ. αιρετούς ΚΥΣΕΕΠ Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια, σειρά επισημάνσεων αναφορικά με την δημοσιοποιηθείσα Πρόσκληση υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών το σχολικό έτος 2021-2022.

Επισημάνσεις επί της Εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22

Των τ. αιρετών ΚΥΣΕΕΠ Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια

1. Πρόσληψη αναπληρωτών τρίμηνης διάρκειας

Aν παραστεί λειτουργική ανάγκη λόγω του κορoνοϊού COVID-19, δύνανται να προσληφθούν προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου τρίμηνης διάρκειας, προκειμένου να καλυφθούν λειτουργικές ανάγκες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες ανάγονται σε λόγους συναφείς με τον κορωνοϊό COVID-19 [άρθρο 111 του ν. 4281/2021 (Α΄134)].

Γι αυτό το λόγο στην φετινή πρόσκληση υπάρχει δυνατότητα επιλογής σχετικού πεδίου από τους υποψήφιους.

Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτούνται, αποκλείονται από τις μεταγενέστερες προσλήψεις.

____________

2. Ποιοι δεν έχουν  δυνατότητα υποβολής αίτησης και πρόσληψης

Δεν έχουν  δυνατότητα υποβολής αίτησης και πρόσληψης όσοι διορίστηκαν/προσλήφθηκαν και δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν – Αρθρα 62, παρ. 5Α και 63, παρ. 5Α του ν. 4589/2019 (Α΄13) και άρθρο 46, παρ. 4 του ν. 4692/2020 (Α΄111), βλ. μέρος Γ κυρώσεις).

____________

3. Υποψήφιοι με περισσότερους από έναν κλάδο

Υποψήφιοι με περισσότερους από έναν κλάδο, οι οποίοι εντάσσονται σε περισσότερους του ενός ισχύοντες αξιολογικούς πίνακες, υποβάλλουν διακριτή αίτηση για πρόσληψη για κάθε έναν από τους κλάδους αυτούς.

Επισημαίνεται ότι δεν παρέχεται στον υποψήφιο η δυνατότητα ορισμού προτεραιότητας στην αξιολόγηση της μίας αίτησης έναντι της άλλης.

____________

4. Ξεχωριστή επιλογή ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ

Σύμφωνα με το άρθρο 17 του πρόσφατα ψηφισθέντα ν. 4823/2021 (Α΄ 136) οι Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, οι οποίες λειτουργούν στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στελεχώνονται από 550 μέλη ΠΕ23 και 550 μέλη ΠΕ30 σε θέσεις που συνιστώνται και κατανέμονται στα ΚΕΔΑΣΥ.

Ως εκ τούτου στην ηλεκτρονική αίτηση στο ΟΠΣΥΔ υφίσταται πλέον ξεχωριστή επιλογή ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ ώστε οι υποψήφιοι των εν λόγω κλάδων να δηλώνουν την προτίμησή τους.

Επίσης
  • Με απόφαση των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης ιδρύονται τα ΣΔΕΥ με τις σχολικές μονάδες που τα αποτελούν.
  • Οι θέσεις στα ΣΔΕΥ – ΚΕΔΑΣΥ αφορούν αποκλειστικά θέσεις στα γενικά σχολεία.
  • Αναμένεται η υπογραφή της Υ.Α. κατανομής των 550 και 550  θέσεων ανά Περιφερειακή Δ/νση και η επιμέρους κατανομή τους ανά Δ/νση Εκπαίδευσης και ΚΕΔΑΣΥ.
  • Το ωράριο των μελών Κ.Λ. και Ψυχολόγων των ΕΔΥ των ΣΔΕΥ, ακολουθεί το ωράριο των ΚΕΔΑΣΥ, δηλαδή είναι εξάωρο ημερησίως.

____________

5. Απενεργοποίηση της αίτησης

Δίνεται η δυνατότητα απενεργοποίησης της/ων αίτησης/αιτήσεών  στο Ο.Π.ΣΥ.Δ., καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

Στην περίπτωση αυτή δεν δίνεται η δυνατότητα εκ νέου ενεργοποίησης της/ων αίτησης/αιτήσεων που απενεργοποιήθηκαν.

____________

6. Τροποποίηση της αίτησης-δήλωσης

Δυνατότητα τροποποίησης της αίτησης-δήλωσης που έχει υποβληθεί, αποκλειστικά ως προς την αφαίρεση περιοχών ή/ και λοιπών επιλογών προτίμησης, από την 1η Οκτωβρίου μέχρι και την 30η Απριλίου.

____________

7. Η σειρά που θα “τρέξει” το σύστημα

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 5 της αριθ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) Υ.Α. στην ταυτόχρονη διενέργεια προσλήψεων περισσοτέρων της μιας εκπαιδευτικών δομών ΕΑΕ ή/και Γενικής Εκπαίδευσης τηρείται μηχανογραφικά κατά την ηλεκτρονική ροή η κάτωθι σειρά προτεραιότητας πρόσληψης ανά περιοχή προτίμησης (χωρίς να δίνεται η δυνατότητα επιλογής στον υποψήφιο):

α) Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης Braille και Ε.Ν.Γ.,

β) Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

γ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε.,

ε) Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (Π.Ε.Π.),

στ) Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (πρόγραμμα ΕΣΠΑ τομέα Παιδείας),

ζ) Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.),

η) Σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης,

θ) Σχολικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης,

ι) Τ.Υ. / Ζ.Ε.Π. και

ια) Δ.Υ.Ε.Π.

____________

8. Ανάληψη υπηρεσίας-Κυρώσεις
A. Οι προσωρινοί αναπληρωτές

υποχρεούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 111
του ως άνω νόμου 4821/2021,
να προσκομίσουν κατά την ανάληψη υπηρεσίας

  • Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID Certificate EUDCC) όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19,
  • ή βεβαίωση εμβολιασμού
  • ή βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου
  • ή ισοδύναμο πιστοποιητικό ή βεβαίωση τρίτης χώρας
  • ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test), η οποία εκδίδεται είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ), είτε από τον ιδιωτικό φορέα που επιλέγεται με δική τους επιβάρυνση.

Εφόσον δεν προσκομίσουν κατά την ανάληψη υπηρεσίας το απαραίτητο πιστοποιητικό δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία και εφαρμόζονται, κατά περίπτωση, οι κυρώσεις των διατάξεων:

Της παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019:

“Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτούνται, αποκλείονται από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά το επόμενο σχολικό έτος…”

Της παρ. 4 του άρθρου 46 του ν. 4692/2020:

“Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής σε κενό με την ειδική πρόσκληση, ύστερα από την αίτηση-δήλωση συμμετοχής του, και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνει υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης ή αναλαμβάνει υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτείται, αποκλείεται από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά τα δύο επόμενα σχολικά έτη…”

B. Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.,
οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την επομένη της ημερομηνίας τοποθέτησής τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην απόφαση της πρόσληψης, ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτούνται, αποκλείονται από τις προσλήψεις κατά το έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης και το επόμενο σχολικό έτος.

____________

9. Θα ολοκληρώνεται η κάλυψη θέσεων με αναπληρωτές σε μια Διεύθυνση-περιοχή και μετά θα προχωράει το σύστημα στην επόμενη

Πρώτα θα ληφθεί υπόψη η επιλογή του υποψηφίου στη συγκεκριμένη Διεύθυνση-περιοχή. Οι περιοχές είναι ξεχωριστά ανά διεύθυνση εκπαίδευσης είτε πρωτοβάθμιας, είτε δευτεροβάθμιας.

Τα ΚΕΔΑΣΥ είναι ξεχωριστή περιοχή, όπως και τα ΣΔΕΥ σε ΚΕΔΑΣΥ.

Αυτό σημαίνει ότι  αν κάποιος έχει δηλώσει μία συγκεκριμένη περιοχή πρώτη και εκεί έχει θέση ΣΜΕΑΕ, μπορεί να προσληφθεί σε θέση ΣΜΕΑΕ χωρίς να μπορεί ο υποψήφιος να επιλέξει, παρά μόνο σχολείο ΣΜΕΑΕ στη συγκεκριμένη περιοχή.

Αυτό συμβαίνει γιατί κατά τη ροή των προσλήψεων προηγούνται οι θέσεις σε ΣΜΕΑΕ και έπονται τα άλλα προγράμματα.

Αν δεν έχει θέση ΣΜΕΑΕ στη συγκεκριμένη περιοχή ή αν ο προηγούμενος στον πίνακα έχει πάρει τη θέση στο ειδικό σχολείο,  τότε θα προσληφθεί στην κενή θέση σε άλλο πρόγραμμα εφόσον υπάρχει  θέση (πίστωση) στη συγκεκριμένη περιοχή.

Δεν θα προσπεράσει το σύστημα δηλαδή  την επιλογή του υποψηφίου της συγκεκριμένης περιοχής αν υπάρχει κενό. Αυτό σημαίνει ότι ο αναπληρωτής δε φεύγει από την περιοχή που έχει επιλέξει.

____________

10. Η προσμέτρηση υπηρεσίας ισχύει μόνο στο συγκεκριμένο κλάδο και δεν μεταφέρεται πια από κλάδο σε κλάδο.

Σύμφωνα με τον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο 4692/2020 άρθρο 42, προσμετράται στο εξής, για διορισμό ή πρόσληψη σε ορισμένο κλάδο, μόνο η εκπαιδευτική υπηρεσία, που παρέχεται στον κλάδο αυτό.

____________

11. Πώς βλέπουμε τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης μας στον ΟΠΣΥΔ

O αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης φαίνεται και στο pdf που  εξάγεται αλλά και στην προβολή της αίτησης.

____________

12. Τι ισχύει για τα δυσπρόσιτα
Mοριοδοτείται διπλά, από το σχολικό έτος 2020-2021, νόμος 4692/2020, άρθρο 42, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας που διανύεται στις δημόσιες σχολικές μονάδες, όπως αυτές εξειδικεύονται στην περίπτωση Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/07.8.2018 (Β΄ 3941) απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, και ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης.

Δείτε σχετικά

Πρόσκληση αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών για πρόσληψη
Οδηγίες ΟΠΣΥΔ για αίτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22
Διαδικασία τοποθέτησης-ψηφιακής σύμβασης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ | ΦΕΚ
Αναπληρωτές-προϋπηρεσία: Τέλος στην προσκόμιση δικαιολογητικών
Αναπληρωτές-Σύμβαση εργασίας: Δυνατότητα ηλεκτρονικής εφαρμογής σύμφωνα με τον ν.4823/2021
Μοριοδότηση δυσπρόσιτων: Μόρια Μεταθέσεων-Κατηγορίες-Δυνατότητα αναζήτησης σχολείων-ΚΕΣΥ
Αναπληρωτές πυρόπληκτων περιοχών: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ στο ΥΠΑΙΘ για μέριμνα και ειδική πρόβλεψη
Ανοιγμα σχολείων Δευτέρα 13.09.2021-Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί και μαθητές-Τι θα ισχύσει στα ΑΕΙ

Πριν φύγετε

 Επισημάνσεις επί της Εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2021
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση