Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ειδικά σχολεία Δυτικής Αττικής: Διαμαρτυρία σχετικά με τη συνέχιση λειτουργίας τους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ειδικά σχολεία Δυτικής Αττικής: Διαμαρτυρία σχετικά με τη συνέχιση λειτουργίας τους – Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και στον ΕΟΔΥ από τον ΣΕΕΠΕΑ Αττικής.

Ειδικά σχολεία Δυτικής Αττικής
Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής

Αθήνα, 20-12-2020

Αρ. Πρωτ.: 769

 Προς:

-Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Ν. Κεραμέως,

-Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Σ. Ζαχαράκη

-Προϊστάμενο ΕΑΕ, κ. Ι. Ζυμβρακάκη

-Περιφερειάρχη Αττικής, κ Γ. Πατούλη

-Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής κ Ε. Κοσμόπουλο,

-Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας

Κοινοποίηση:

-ΠΟΣΕΕΠΕΑ,

-Περιφερειακό Δ/ντη Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής Δρ. Γ. Κόσυβα

-Τα κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου

«ΘΕΜΑ: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ»

Αξιότιμοι/ες κύριοι/ες,

Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής ως πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας που εκπροσωπεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ και ΕΒΠ) της Αττικής, μόνιμους και αναπληρωτές που στελεχώνουν τη Δημόσια Ειδική και Γενική, Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση, καθώς και τα ΚΕΣΥ και τις ΕΔΕΑΥ της Περιφέρειας Αττικής, απευθύνει επιστολή διαμαρτυρίας κατά παντός υπευθύνου σχετικά με τη συνέχιση της δια ζώσης λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στους πληττόμενους Δήμους της Δυτικής Αττικής

(ΕΕΕΕΚ Ελευσίνας, ΕΝΕΕΓΥ-Λ Ελευσίνας, 1ο Ολοήμερο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ελευσίνας, Ειδικό Νηπιαγωγείο Ελευσίνας & ΚΕΣΥ Δυτικής Αττικής).

Κατά τη διάρκεια εξάπλωσης του δεύτερου και ισχυρότερου, μέχρι στιγμής, επιδημικού κύματος, τα Ειδικά σχολεία και τα ΚΕΣΥ συνεχίζουν κανονικά τη λειτουργία τους.

Παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες εκπαιδευτικών, συλλόγων & ομοσπονδιών τα μέτρα πρόληψης είναι ανεπαρκή.

Αυτό είναι κάτι που το βιώνουμε καθημερινά, καθώς ζούμε με την αγωνία για το «πότε», και όχι πλέον για το «αν», θα βρεθεί κάποιο νέο θετικό κρούσμα στις εκπαιδευτικές μονάδες.

Τα κρούσματα στα Ειδικά σχολεία και στα ΚΕΣΥ που συνεχίζουν τη δια ζώσης λειτουργία τους, αυξάνονται συνεχώς.

Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στη Δυτική Αττική

με την επιβολή αυστηρότερων μέτρων σε τοπικό επίπεδο, διαπιστώσαμε, με απόγνωση και θυμό, πως καμία μέριμνα δεν ελήφθη για τις εκπαιδευτικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που συνεχίζουν τη δια ζώσης λειτουργία τους.

Η περιοχή έχει προφανώς σοβαρή διασπορά στην κοινότητα και επιβαρυμένο επιδημιολογικό φορτίο. Όπως έχουμε επισημάνει επανειλημμένως, οι μαθητές των Ειδικών σχολείων έχουν εύθραυστη υγεία, ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, δεν φοράνε μάσκα, είναι πολύ δύσκολο να εφαρμόσουν μέτρα ατομικής υγιεινής και είναι αδύνατον να εφαρμοστεί σωματική απόσταση από το προσωπικό.

Επίσης, ένα μεγάλο μέρος μαθητικού πληθυσμού των ΣΜΕΑΕ των συγκεκριμένων περιοχών προέρχεται από ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, όπως Ρομά.

Τέλος, ο μαθητικός πληθυσμός που επισκέπτεται τα ΚΕΣΥ συνεχώς αλλάζει, καθιστώντας το επιδημιολογικό προφίλ τους επικίνδυνο και αφιλόξενο.

Η λήψη τέτοιων αποφάσεων

γίνεται με βάση την εκτίμηση του κινδύνου. Με κανένα μαθηματικό τύπο και με κανένα μοντέλο προσομοίωσης δεν είναι δυνατόν να προκύψει ότι είναι τόσο μείζονος και ζωτικής σημασίας η συνέχιση της δια ζώσης λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για ελάχιστες μέρες ακόμα.

Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά αυξημένη

α) η πιθανότητα εμφάνισης νέων κρουσμάτων και

β) η ευπάθεια και η τρωτότητα των εκπαιδευτικών δομών και των πληθυσμών της.

Ζητάμε να μας απαντήσετε εγγράφως

και να αιτιολογήσετε την απόφασή για συνέχιση της λειτουργίας των Ειδικών Σχολείων και του ΚΕΣΥ της Δυτικής Αττικής, σε σχέση με όλα τα άλλα μέτρα που έχουν ληφθεί για την περιοχή, δεδομένου ότι στα συγκεκριμένα ειδικά σχολεία μετακινούνται και αναμειγνύονται μαθητές και από άλλες περιοχές της Δυτικής Αττικής, με ορατό τον κίνδυνο για διασπορά του ιού.

Δεν υπάρχει άλλο σενάριο στη σφαίρα της λογικής για να εξηγήσει την κατάσταση αυτή, εκτός αυτού της παράλειψης. Έτσι λοιπόν σας υπενθυμίζουμε την ύπαρξη και τις ιδιαιτερότητες των Ειδικών σχολείων και των ΚΕΣΥ και σας καλούμε να πράξετε τα αυτονόητα, έστω και την τελευταία στιγμή.

Ευχαριστούμε για την προσοχή,

Με εκτίμηση,

για το ΔΣ

Η Πρόεδρος                    Ο Γ. Γραμματέας

Ευγενία Τραγάκη            Γεώργιος Δεληγιάννης

Δείτε επίσης

Οδηγίες εξαερισμού εσωτερικών χώρων κατά τη χειμερινή περίοδο υπό το πρίσμα της πανδημίας κορονοϊού | Εγγραφο
1.850 εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ υπογράφουν Επιστολή Διαμαρτυρίας για τα Ειδικά Σχολεία
Συζήτηση για ειδικά σχολεία στη Βουλή: O ΕΟΔΥ κάνει τεστ δειγματοληπτικά σε όλη την Ελλάδα
ΟΛΜΕ-Ειδικά σχολεία: Αναστολή λειτουργίας σε περιοχές με επιβαρυμένο επιδημιολογικό φορτίο
Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας: Βρέθηκαν 9 κρούσματα θετικά στον κορονοϊό | Επιστολή

Πριν φύγετε

 Κεραμέως για βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ-voucher 200 ευρώ σε νέους-ύλη Πανελλαδικών-άνοιγμα σχολείων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση